אחת הסדרות היפות בבקשה תתרגמו את עונה 3 היא שודרה לפני המון זמן וזוסדרה אחת היפות שראיתי בבקשה 🙏🙏🙏🙏🙏
וואווווו העונה הזאת הייתי פשוט מטורפת!!!! אין לי מילים!! מחכה שתתרגמו את עונה 3 ותודה על התרגום המושקע!!!
היי אני מבקשת כבר שנה בבקשות תרגום עם תוכלו לתרגם את עונה 3 ועדיין לא מתרגמים
עם תוכלו בבקשה לתרגם את העונה השלישית אני ממש ישמח
תודה רבה לכן על הכל יום טוב💜
כןןן ועלה ראיתי כבר בחולללל אני יבכה אני גם מחכה כבר כמה זמן רב
הלוואי אני כל כך מחכה לזה
תודה על התרגום של הסדרה שמושלמתת!
אתם יכולים לתרגם את העונה השלישית בבקשה??
היי אדוה ואלה👋
אני ועוד מלא מעריצות של הדרמה רוצות לדעת אם יש לכן כוונה לתרגם את עונה 3🙏🏼🙏🏼🙏🏼
אנחנו שולחות בקשות בכל יום בדף הבקשות בתקווה שזה יתממש🙌🏽
תודה ויום טוב💜
מתי תתרגמו עונהּ3???
בבקשה כול מי שפה אם אתם רוצים שיתרגמו עונה 3 אתם צריכים להגיש בקשה במידע למשתמש – בקשות תרגום זה ממש ממש פשוט תודה! לאב יו ❤
חח הגשתי יותר מידי פעמים כבר חפרתי 🥲🥲
היי ממש ממש אשמח אם תתרגמו את עונה שלוש בלי לחץ רק אם תוכלו להודיע אם תתרגמו אותה או לא, תודה רבה על כל התרגומים שלכם♥️♥️♥️
מתי תתרגמו את עונה 3?
היי ממש נשמח שתרגמו את העונה השלישית כתבתי גם באינסטגרם אבל אמרתם לי שלכתוב כאן וגם אמרתם שאין כל-כך ביקוש אבל כל ההודעות כאן זה לתרגם את העונה השלישית אני מבינה שאולי עכשיו קשה בגלל המלחמה שאבל זה מה שעוזר לנו לשכוח תודה ואשמח שתתרגשו את העונה השלישית ❤️❤️❤️
סדרה מהמממממממתתתת ממליצה ממש לכול חובבי האקשן תודה רבה לאלה ואדוה אין עליכם בעולם!!!!!
אגב מתי תתרגמו את העונה השלישית?❤ תודה רבה💕
יש עונה שלישית?????
את חושבת שאהיה או שראית מאמרים על זה?
כי אני לא בטוחה שתצה עונה שלישית
יצאה כבר העונה השלישית מלםני כמה חודשיים אבל לא תירגמו אותה עדיין
יהההההההההההההההההה אני לא מאמינה
שלחת כבר משוב בקשה או שאני אשלח?
וואו הסדרה הכי טובה בפעררר שחקנים מושלמים תסריט מעולה
לגביי העונה השלישית יש לי בעיה שאני לוחצת על הכפתור וזה לא פותח לי מישהו יודע איך לסדר?
היי למה הקישור לעונה שלוש לא עובדת?:)
תוכלו לתרגם בבקשה את עונה 3?
יהיה מתי שהוא תרגום לעונה השלישית ?
יצא תרגום לעונה השלישית ?
אשמח אם תתרגמו את עונה 3, אני יודע שיש לכם כמה דרמות במקביל אבל יש לדרמה הזאת מלא ביקוש
מתי תעלו עונה3 כבר נגמרה העונה פליזזזז תעלו אותה כבר
אדוה ואלה תודה רבה על התרגום של עונה 1-2 אבל רציתי לשאול מתי יצא תרגום של עונה שלוש אני לא עומד במתח
בבקשה תתרגמו עונה שלישיתתת יש מקומות בעולם שכבר עלו פרקיםםם
עלו פרקים אבל אנחנו עם 5 דרמות במקביל. יש גבול
אממ לא הלחצתי חח תיקחו את הזמן!
חשבתי ששכחתם חח כל עוד תתרגמו בסופו של דבר אז אני רגועה לחלוטין💗🥹
אתם תתרגמו את עונה שלוש?
בבקשה תעשו את זה🙏🙏🙏🙏
מתי אתן הולכות לתרגם את העונה השלישית סליחה אם אני חצופה אני פשוט מחכה לזה כבר הרבה זמן
אפשר בבקשה שתתרגמו את עונה 3
אפשר בבקשה שתתרגמו את עונה שלוש
מתי תתרגמו את עונה שלוש
מתי תתרגמו את העונה שלישית??
עדיין לא יודעות
פליז תתרגמו את עונה 3 בבקשה
פליז תתרגמו את עונה 3
האם אפשר לצפות בעונות בלי קשר לעונות האחרות ? או שכדאי כדי להבין לצפות מהתחלה לפי הסדר?
כדאי מאוד להתחיל מעונה 1 , בשביל להבין ולהכיר את הדמויות, וחבל לפספס כל העונות מדהימות
פליז תתרגמו את העונה השלישית כבר עבר איזה שבוע ואין את זה במקום אחר 🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼
תתרגמו את עונה 3 בבקשהּההה
פליז תתרגמו את העונה השלישית
היושש עלתה העונה השלישית אתם תורגמו אותה??
הייתי חייבת לבדוק עם יש קישור לעונה 3 מקווה שתתרגמו!
יש כבר תאריך לעונה 3 בנובמבר , וואו בטוח יהיה 🔥🔥🔥 יש למה לצפות 🥳🥳🥳
וואווו סידרה מטורפתתתתתתת
האם הולך לצאת עונה 3?
היוששש תוכלו בבקשה לתרגם את עונה 3 כשתעלה?
יש לנו דף בקשות. בבקשה לכתוב שם. כאן זה הולך לאיבוד
ניראה לי אני היחידה שאומרת את זה אבל..אויש נו לא סבלתי את התובעת כאילו אני פרק 3 אוייישש זה מושלם כל כך הלפפ ואן טאו זי שלייי פהה
שווה לראות את העונה הזו בלי התובעת קאנג?
אני ממש מתלבטת כי אהבתי את הכימיה בינה לבין קים דו קי והיא בטח תחסר מאוד בעונה הזו…
כןכןכןן
העונה הזאת ממש ממש טובה
נכון שהתובעת מוסיפה המוןן לעונה הראשונה, אבל העונה הזאת גם כן מטורפתת
אני גם התלבטתי בהתחלה, אבל זה באמת טוב
ראיתי שיצא 2025 עונה 3 העניין מתי יתורגם
אמורה לעלות בחודש נובמבר 2025 אבל עדיין זה לא סופי
אח הטובות מחכה לעונה 3
סדרה מעולה, אהבתי מאוד.
תודה על התרגום💜🫶🏼
מישהו יודע מתיי תצא העונה השלישית? דרך אגב סדרה מטורפת ממש אהבתי! ממליצה ממש לראות אם אתם חובבים של אקשן
האם מתוכנן לצאת עונה 3?
בהחלט , אבל אין עדיין תאריך במהלך 2025
אל ואדוה,
תודה רבה על התרגום אני מת על הסדרה הזאת וגם על השחקן הראשי.
אתם עושים עבודה נפלאה,
תודה רבה אל ואדוה, על התרגום, ההשקעה והמסירות
סידרה מצויינת והשחקנים, וואאוווו!!!!
כמו תמיד, קשה להיפרד מהדמויות ולהמשיך הלאה,
אבל חייבת להמשיך כדי לשמור על השפיות,
לא הייתי יכולה לעשות זאת בלי העבודה המצויינת שלכן ושל האתר המופלא הזה
^..^
אחת הסדרות היפות בבקשה תתרגמו את עונה 3 היא שודרה לפני המון זמן וזוסדרה אחת היפות שראיתי בבקשה 🙏🙏🙏🙏🙏
וואווווו העונה הזאת הייתי פשוט מטורפת!!!! אין לי מילים!! מחכה שתתרגמו את עונה 3 ותודה על התרגום המושקע!!!
היי אני מבקשת כבר שנה בבקשות תרגום עם תוכלו לתרגם את עונה 3 ועדיין לא מתרגמים
עם תוכלו בבקשה לתרגם את העונה השלישית אני ממש ישמח
תודה רבה לכן על הכל יום טוב💜
כןןן ועלה ראיתי כבר בחולללל אני יבכה אני גם מחכה כבר כמה זמן רב
הלוואי אני כל כך מחכה לזה
תודה על התרגום של הסדרה שמושלמתת!
אתם יכולים לתרגם את העונה השלישית בבקשה??
היי אדוה ואלה👋
אני ועוד מלא מעריצות של הדרמה רוצות לדעת אם יש לכן כוונה לתרגם את עונה 3🙏🏼🙏🏼🙏🏼
אנחנו שולחות בקשות בכל יום בדף הבקשות בתקווה שזה יתממש🙌🏽
תודה ויום טוב💜
מתי תתרגמו עונהּ3???
בבקשה כול מי שפה אם אתם רוצים שיתרגמו עונה 3 אתם צריכים להגיש בקשה במידע למשתמש – בקשות תרגום זה ממש ממש פשוט תודה! לאב יו ❤
חח הגשתי יותר מידי פעמים כבר חפרתי 🥲🥲
היי ממש ממש אשמח אם תתרגמו את עונה שלוש בלי לחץ רק אם תוכלו להודיע אם תתרגמו אותה או לא, תודה רבה על כל התרגומים שלכם♥️♥️♥️
מתי תתרגמו את עונה 3?
היי ממש נשמח שתרגמו את העונה השלישית כתבתי גם באינסטגרם אבל אמרתם לי שלכתוב כאן וגם אמרתם שאין כל-כך ביקוש אבל כל ההודעות כאן זה לתרגם את העונה השלישית אני מבינה שאולי עכשיו קשה בגלל המלחמה שאבל זה מה שעוזר לנו לשכוח תודה ואשמח שתתרגשו את העונה השלישית ❤️❤️❤️
סדרה מהמממממממתתתת ממליצה ממש לכול חובבי האקשן תודה רבה לאלה ואדוה אין עליכם בעולם!!!!!
אגב מתי תתרגמו את העונה השלישית?❤ תודה רבה💕
יש עונה שלישית?????
את חושבת שאהיה או שראית מאמרים על זה?
כי אני לא בטוחה שתצה עונה שלישית
יצאה כבר העונה השלישית מלםני כמה חודשיים אבל לא תירגמו אותה עדיין
יהההההההההההההההההה אני לא מאמינה
שלחת כבר משוב בקשה או שאני אשלח?
וואו הסדרה הכי טובה בפעררר שחקנים מושלמים תסריט מעולה
לגביי העונה השלישית יש לי בעיה שאני לוחצת על הכפתור וזה לא פותח לי מישהו יודע איך לסדר?
היי למה הקישור לעונה שלוש לא עובדת?:)
תוכלו לתרגם בבקשה את עונה 3?
יהיה מתי שהוא תרגום לעונה השלישית ?
יצא תרגום לעונה השלישית ?
אשמח אם תתרגמו את עונה 3, אני יודע שיש לכם כמה דרמות במקביל אבל יש לדרמה הזאת מלא ביקוש
מתי תעלו עונה3 כבר נגמרה העונה פליזזזז תעלו אותה כבר
אדוה ואלה תודה רבה על התרגום של עונה 1-2 אבל רציתי לשאול מתי יצא תרגום של עונה שלוש אני לא עומד במתח
בבקשה תתרגמו עונה שלישיתתת יש מקומות בעולם שכבר עלו פרקיםםם
עלו פרקים אבל אנחנו עם 5 דרמות במקביל. יש גבול
אממ לא הלחצתי חח תיקחו את הזמן!
חשבתי ששכחתם חח כל עוד תתרגמו בסופו של דבר אז אני רגועה לחלוטין💗🥹
אתם תתרגמו את עונה שלוש?
בבקשה תעשו את זה🙏🙏🙏🙏
מתי אתן הולכות לתרגם את העונה השלישית סליחה אם אני חצופה אני פשוט מחכה לזה כבר הרבה זמן
אפשר בבקשה שתתרגמו את עונה 3
אפשר בבקשה שתתרגמו את עונה שלוש
מתי תתרגמו את עונה שלוש
מתי תתרגמו את העונה שלישית??
עדיין לא יודעות
פליז תתרגמו את עונה 3 בבקשה
פליז תתרגמו את עונה 3
האם אפשר לצפות בעונות בלי קשר לעונות האחרות ? או שכדאי כדי להבין לצפות מהתחלה לפי הסדר?
כדאי מאוד להתחיל מעונה 1 , בשביל להבין ולהכיר את הדמויות, וחבל לפספס כל העונות מדהימות
פליז תתרגמו את העונה השלישית כבר עבר איזה שבוע ואין את זה במקום אחר 🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼
תתרגמו את עונה 3 בבקשהּההה
פליז תתרגמו את העונה השלישית
היושש עלתה העונה השלישית אתם תורגמו אותה??
הייתי חייבת לבדוק עם יש קישור לעונה 3 מקווה שתתרגמו!
יש כבר תאריך לעונה 3 בנובמבר , וואו בטוח יהיה 🔥🔥🔥 יש למה לצפות 🥳🥳🥳
וואווו סידרה מטורפתתתתתתת
האם הולך לצאת עונה 3?
היוששש תוכלו בבקשה לתרגם את עונה 3 כשתעלה?
יש לנו דף בקשות. בבקשה לכתוב שם. כאן זה הולך לאיבוד
ניראה לי אני היחידה שאומרת את זה אבל..אויש נו לא סבלתי את התובעת כאילו אני פרק 3 אוייישש זה מושלם כל כך הלפפ ואן טאו זי שלייי פהה
שווה לראות את העונה הזו בלי התובעת קאנג?
אני ממש מתלבטת כי אהבתי את הכימיה בינה לבין קים דו קי והיא בטח תחסר מאוד בעונה הזו…
כןכןכןן
העונה הזאת ממש ממש טובה
נכון שהתובעת מוסיפה המוןן לעונה הראשונה, אבל העונה הזאת גם כן מטורפתת
אני גם התלבטתי בהתחלה, אבל זה באמת טוב
ראיתי שיצא 2025 עונה 3 העניין מתי יתורגם
אמורה לעלות בחודש נובמבר 2025 אבל עדיין זה לא סופי
אח הטובות מחכה לעונה 3
סדרה מעולה, אהבתי מאוד.
תודה על התרגום💜🫶🏼
מישהו יודע מתיי תצא העונה השלישית? דרך אגב סדרה מטורפת ממש אהבתי! ממליצה ממש לראות אם אתם חובבים של אקשן
האם מתוכנן לצאת עונה 3?
בהחלט , אבל אין עדיין תאריך במהלך 2025
אל ואדוה,
תודה רבה על התרגום אני מת על הסדרה הזאת וגם על השחקן הראשי.
אתם עושים עבודה נפלאה,
תודה רבה אל ואדוה, על התרגום, ההשקעה והמסירות
סידרה מצויינת והשחקנים, וואאוווו!!!!
כמו תמיד, קשה להיפרד מהדמויות ולהמשיך הלאה,
אבל חייבת להמשיך כדי לשמור על השפיות,
לא הייתי יכולה לעשות זאת בלי העבודה המצויינת שלכן ושל האתר המופלא הזה
^..^
בא לי עונה 3
לא חושבת
האם יש עונה 3 של נהג מונית?