השיר "ברוכים הבאים לאביב", / בביצוע להקת בנות צעירה בשם BerryGood, בגרסת קריוקי, בתרגומו של שאול.
מתוך הדרמה "האביב מגיע"
https://www.youtube.com/watch?v=9QJm2smOMXk&lc=z22vctoamxajczp2bacdp43b1rh1k11fwsczxwuq2ptw03c010c&fbclid=IwAR18qfjhTyVdcuXBpG4EUMjkSPC5CBPc-jdMCEqvn1EijxCF0Xb8e-mqIhY


מה זה הדבר הזה אי אפשר לראות כלום הדבר הכי מזעזע שיכול להיות למדו קצת מבלאקפינק בהבם יותר טובות פי אלף מה קרה לכם אמאלה פעם הייתן טובות עכשיו אתן כלום באמת איכס תשנו לריקודים יותר קשים תראו קצת מהריקודים של בלאקפינק ואז תבינו מה אנשים אוהבים ובמיוחד קוריאנים יאללה תשקיעו קצת
דבר ראשון,
לא רואים פה את הריקוד של השיר כי זה OST ולרוב אין ריקוד.
דבר שני,
למה שתזלזלי בהן? הן עבדו קשה. את אפילו לא יודעת מה הולך איתן ועם איזה בעיות הן מתמודדות.
ואני חושבת שאת טועה לחלוטין, אולי את לא אוהבת את השיר הזה אבל זה לא אומר שזה מזעזע וכמובן זה לא אומר שהן צריכות ללמוד מבפ כי בפ פי אלף יותר טובות.
כי הן לא קשורות לבפ ואני לא חושב שההשוואה הזאת הכרחית.
זה כמו שלא תשווי את ביטיאס ואת אינפיניט.
אני מחפשת מידע עליהן