חללית מתרסקת לפתע לתוך מאפייה קטנה בעייריה, יום אחד בלבד לפני פתיחתה החגיגית. כך מתחיל המפגש הגורלי בין או ג'ו (השחקן ברקוד טינסיט איסרפונגפורן) בעל המאפייה בעל חוש הטעם הנורא, לבין רא און (השחקן ג'ף סאטור) חייזר נאה שנחת בהתרסקות על כדור הארץ.
שני יצורים אלו, שחיו בעולמות שונים לחלוטין, מתחילים בהדרגה להכי זה את זה, כאשר הם גרים ביחד במאפייה. במקביל, נחשפים חייזרים נוספים שהסתתרו בחלקים אחרים של העיר בחיפוש אחרי רא און.
אעעעע זה כל כך מצחיקקקק , הם שברו אותי מצחוק ועם השילוב של השפות זה עוד יותר עושה את זה מטומטם ומצחיק.
כולם שם כאלה אייקונים , לראות את ג׳ף משחק משהו כל כך לא רציני זה מאוד מפתיע מכמה שזה עבד טוב הוא כל כך אלוף, המבטים שלו כל כך טובים כרגיל.
הסוף כל כך מפגר שזה מצחיק בקטע טוב .
קובקון מאק נה, גומאווווו, אנד טנקיוווו😂😂🥰🥰🥰
"אהובינו שעזבו אותנו, נמצאים שם בכוכבים? לא. הם נמצאים כאן. בבית הזה. בחדר הזה. ממש כאן. בכל דבר שאנחנו עושים. עוטפים אותנו. הם מגינים עלינו תמיד."….
כל כך הרבה רפרנסים שאי אפשר לספור. מסימבה דרך חולית ועד אלויס פרסלי. את כל השאר אשאיר לכם לגלות ולהעלות. כן, פותחת פה אתגר🤣
שלומי ובת אל, עליתם על כולנה!👑
גף סטור מתגלה כשחקן משכמו ומעלה. דוקא בסדרה שמטרתה להיראות קצרה וקלילה, שהמשחק בה מוגזם בסיגנון קומדיות ילדים ובכוונה תחילה. גף משחק במגוון הבעות פנים מזוקקות, מעביר מסרים במבט, בתנועות מעודנות. משחק תיאטרון של ממש. איכות המשחק בולטת על הרקע הקומי שהבמאי יוצר. אין דרך נפלאה יותר לדבר על ערכים חשובים באמת מאשר בקומדיה בנויה היטב. ועוד קריצה, קטנה, אביב גפן, ארבעה קילו איפור לא יעשו לך עבודה כמו מבט אחד של גף. 😉
סדרה חמודה… דווקא אהבתי את המאש-אפ של השפות, זה מעניין…
בתציון צודקת. הדיבור הרב לשוני גם נעים לאוזן וגם יוצר אוירה אוניברסלית שמאפשרת להציג ערכים נכונים בהוצאה מכל הקשר תרבותי שהוא.
יאוו זה היה ככ חמוד וכיף!!!
ממש אהבתי ממליצה!!! תודה רבה על התרגום המהיר💘
סדרה מהממת תודה על התרגום ואמלה כמה שפות יש שם אנגלית תאילנדית וקוריאנית וואי ממש בילבל אותי מזל שיש תרגום😌
מי
לעזאזל
המציא
את
השטות
הזות?
אההה!???
איך צחקתי
והעירבוביה של כל השפות ביחד
הזוי שכל אחד מדבר שפה אחרת אבל כולם מבינים אחד את השני🤣🤣🤣
נו באמתאחד מדבר קוראנית ןהשני התאיילנדים. דבילי ביותר
זה לא ממש ככה..
ההבדל בשפה לא הופך סדרה לדבילית או גרועה
חוץ מזה שני הראשיים דוברי תאילנדית, והסדרה עצמה צולמה בקוריאה. אז די הגיוני
ו…? גם אם יש יותר תאית מקוריאנית מה הופך את זה בדיוק לדבילי?
לדעתי זה מאוד יצירתי שהם החליטו לשלב בין השפות
איזה סדרה חמודה!
תודה רבה על התרגום!
לא הבנתי זה כאילו קוראני? כאילו ג'ף וברקוד הם לא שחקנים תאילנדים?
הם כן פשוט זה צולם בקוריאה אז הגיוני שידבר קוריאנית
מושלמיםםם התגעגעתי אליהם ממש סדרה מצחיקה ממש כייף לצפות ! תודה על התרגום מתי עולה פרק 6?
נחכה למתרגמת שתתרגם לנווו
מחר נגמר הסדרה ,יוצא שני הפרקים אחרונים מחר😔
כאילו עצוב ומרגש בו זמני
למתרגמת שלום.
שלום דרלינג
יואוו אני בהלם😅
איזה כיף שאתם מתרגמים את הסדרה!
באמת תהיתי לעצמי השבת אם זה יתורגם או לא
וזה עוד פרויקט של בתאל ושלומי, מושלם!
האמת אחרי כל הבלגן מאוחרי הקלעים מעניין אותי מה השחקנים חושבים על זה.
אבל איזה כיף שסוף סוף הסדרה יצאה חיכיתי לזה המון
תודה ענקית על התרגום!!
אני הייתי קוראת לה: בית הלחם של אוג'ו (גוגל מילולית). נפלא! חייזרים במאפיה!
ג א ו נ י !!! נהנית כל כך. מסכימה עם הילדות פה – ג'ף סאטור לוקח! עד כאן זה פי אלף יותר חינוכי מהחזות המצחיקה להפלא שכביכול משדרים. מעלה את שלומי ובת אל לדרגת מלכים ויפה שעה אחת קודם. כורעת ברך עם יד על החזה שתמשיכו לתרגם לנו💪
האמת, אישית דווקא ממש אהבתי את השם!
כי השם של שלו הוא או ג'ו שזה יקום, מילה שמתקשרת לחלל החיצון מאיפה שרא און הגיע.
ומאפיה כי העלילה עצמה מתקיימת ומתפתחת במאפייה
לחם זה חלק משמעותי בסיפור אבל הוא רק חלק של אחד מהם לא של שניהם
אביה, מסכימה, חולקת ומעלה: בית הלחם של היקום.
האינטרנט שלי קרס ואני מצליחה רק להגיב, אז אצפה בפרקים מאוחר יותר.
תודה רבה מראש על התרגום:)
למה כתוב שהסדרה קוריאנית עם השחקנים תאילנדים
כשתתחילי לצפות , תביני 🙂
שוקינגגגגגג חשבתי שהם כבר לא ביחדדדדש מרגי שעבר שנים מאז שהם עשו דרמה ביחדדדד שיואוווו איזה כיף לראות אותם על המסך שלי שובבבבס
תודה רבה על התרגום
בתכלס הם לא.. (למרות שאני ממש רוצה שיחזרו לשחק ביחד)
הסדרה צולמה קצת אחרי שקיןפורש סיים את שידוריו בקוריאה
אז יחסית מזמן, וזה כנראה גם הפרויקט השני והאחרון שלהם ביחד 🙁
תגידו מישהו יודע עם צוות אסיה משלם לחברה כדי להראות את הסדרה הזאת? כי עם כן אני לא אצפה כי החברה שצילמה את הסדרה לא שילמה לשחקנים ואם לא אני אצפה.
אצפה מאוד לתשובה!!!
נתחיל בזה שההפקה הגיע להסדר עם השחקנים ובגלל זה הסדרה שוחררה לצפייה.
לגבי תשלום של צוות אסיה? – בטח, הם שופכים מיליוני שקלים על כל התרגומים.
במיוחד אדוה, משכנה את הדירה והרכב לתרגומים.
די עם ההטרלות חחח.
מעיין, נראה לך שיש לצוות אסיה כסף כדי לשלם על משהו, כשהכול פה חינם ובהתנדבות?
וואווווו איך חיכיתי כבר לסדרה של שניהם ביחד, התאהבתי בהם עוד מאז קיןפורש תודה רבה שאתם מתרגמים את הסדרה הזאתתתת !!!!! 🙂
ווואווו את סופררר צודקתת התאהבתי שכרה בבן אדם הזהה אמאללהההה איזה לבבבב אני מאוהבת קשותתת מאז הסדרה קיןפורש אני לא מפסיקה לחפש סדרות שג'ף משחק בהם
אני עכשיו מתחילה את הסדרה הזאת תאחלי לי צפייה נעימה חחח יאללה ביוש
תגיבי כשתראי…
טוב חייבת לשתף… זה ממש מצחיק אותי עכשיו אחרי 3 דקות ראשונות של צפייה… אני באתר המדהים הזה בערך מעל שנה, מטורפת על השפה הקוריאנית ולומדת אותה באהבה רבה…אני רואה כאן דרמות קוריאניות ומקשיבה לשפה. אני רואה כמובן גם סיניות, תאילנדיות ויפניות ללא ווליום, רק קוראת תרגום… לא מרשה לעצמי בשלב הזה לשמוע עוד שפות… חחחח מצחיק אותי בטירוף לשמוע פתאום תאילנדית.. מה אני עושה??? חחח מלחיץ אותי שילוב שפות פתאום…אם הייתי יכולה כל שנייה להגביר ולהנמיך את הווליום הייתי עושה את זה…🫣🫣ותודה כמובן על התרגום, אני אמשיך לראות ומקווה שלא אתחרפן❤️
אחותי חח למה קראת לעצמך אדמונית???
ככה קוראים לך? או שזה שם חיבה כזה? או שסתם רצית לקרוא לעצמך ככה?
פייטינג בלמידה שלך (קוריאנית) אני ניסיתי ללמוד התחלתי באותיות ובהטיות והיה לי קשה לזכור
אז ממש כל הכבוד על ההשקעה
תגיבי כשתראי…
תודה רבה על התרגום!
אני מאוהבת בחייזר שלנו 🙂
לא הבנתי אם זה תאילנדי או קוראני
שילוב.
אההההההה ההההההההההההה
אני מחכה לסדרה שלהם כבר מקיןפורש 😚😚😚😚😚😚
אמאאאאא שמישהו יגיד לי שאני לא מדמיינת🥹🥹🥹🥹
יאווווו איזה מרגששש הלוואי שזה יהיה יפהה
רגע לא הבנתי איך יש להם סדרה ביחד אם הפרטנרים נפרדו ולברקוד יש פרטנר חדש..?
גם לי מאוד מוזר לראות אותם משחקים ביחד כששניהם כבר המשיכו הלאה
אבל זה כנראה צולם לפני שברקוד הצטרף לGMMTV.
סוף סוף הסדרה שלהן הגיעה ..מחכה לה מקיןפורש כבר
אמאל'ההההההה
כמה זמן חיכיתי לזה🥹🤩
הם מרחו אותנו מאה שנה🤣😤
ממש תודה לכם❣️❣️❣️❣️
אמאלההה כמה זמן הם גררו אותנווווו, מה ביקשתייי לראות את גף סאטוררררר??
תווודה לכםםם😍🙏🏼
אמלהההההה כמה זמן חיכיתי לזהההההההה😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
זה לא אמור להיות תאילנדי בכלל??
אומייגדדדדד סוף סוף
משחקים לי עם הלבבב
בבקשה שזה באמת יצא הפעם הלב שלי לא יקח את זההה
חיכיתי לזה מלא זמן אבל היה שמועות שזה לא יצא ושהם סתם אומרים שיש בעיות בהפקה וזה
אבל אם זה באמת זה יצא וואוו
יצא כבר 2 פרקים זה כבר שודרררר סוףסוףף
אני בהלםםם אומיגד
חיכיתי מלא זמן לסדרה הזו!
תודה רבה על התרגום.
שאלה, אז כבר שילמו לשחקנים? כי בגלל שלא שילמו הסדרה לא עלתה לאוויר
באיזה שפה הסדרה? קוריאנית או תאילנדית? תודה
חכי ותראי
חחח אהבתי את התשובה שלך.. עכשיו אני יותר סקרנית… אין עליך❤️
גם וגם
יוווו כמה זמן חיכיתי לסדרה הזאתתת😍😍😍
אמאאאאאאאאאאא אני מתרגשתתתת איך אני אוהבת את השיפ הזה
בקיצור שווה צפייה?? כן או לא ☺️😊
אעעעע זה כל כך מצחיקקקק , הם שברו אותי מצחוק ועם השילוב של השפות זה עוד יותר עושה את זה מטומטם ומצחיק.
כולם שם כאלה אייקונים , לראות את ג׳ף משחק משהו כל כך לא רציני זה מאוד מפתיע מכמה שזה עבד טוב הוא כל כך אלוף, המבטים שלו כל כך טובים כרגיל.
הסוף כל כך מפגר שזה מצחיק בקטע טוב .
קובקון מאק נה, גומאווווו, אנד טנקיוווו😂😂🥰🥰🥰
"אהובינו שעזבו אותנו, נמצאים שם בכוכבים? לא. הם נמצאים כאן. בבית הזה. בחדר הזה. ממש כאן. בכל דבר שאנחנו עושים. עוטפים אותנו. הם מגינים עלינו תמיד."….
כל כך הרבה רפרנסים שאי אפשר לספור. מסימבה דרך חולית ועד אלויס פרסלי. את כל השאר אשאיר לכם לגלות ולהעלות. כן, פותחת פה אתגר🤣
שלומי ובת אל, עליתם על כולנה!👑
גף סטור מתגלה כשחקן משכמו ומעלה. דוקא בסדרה שמטרתה להיראות קצרה וקלילה, שהמשחק בה מוגזם בסיגנון קומדיות ילדים ובכוונה תחילה. גף משחק במגוון הבעות פנים מזוקקות, מעביר מסרים במבט, בתנועות מעודנות. משחק תיאטרון של ממש. איכות המשחק בולטת על הרקע הקומי שהבמאי יוצר. אין דרך נפלאה יותר לדבר על ערכים חשובים באמת מאשר בקומדיה בנויה היטב. ועוד קריצה, קטנה, אביב גפן, ארבעה קילו איפור לא יעשו לך עבודה כמו מבט אחד של גף. 😉
סדרה חמודה… דווקא אהבתי את המאש-אפ של השפות, זה מעניין…
בתציון צודקת. הדיבור הרב לשוני גם נעים לאוזן וגם יוצר אוירה אוניברסלית שמאפשרת להציג ערכים נכונים בהוצאה מכל הקשר תרבותי שהוא.
יאוו זה היה ככ חמוד וכיף!!!
ממש אהבתי ממליצה!!! תודה רבה על התרגום המהיר💘
סדרה מהממת תודה על התרגום ואמלה כמה שפות יש שם אנגלית תאילנדית וקוריאנית וואי ממש בילבל אותי מזל שיש תרגום😌
מי
לעזאזל
המציא
את
השטות
הזות?
אההה!???
איך צחקתי
והעירבוביה של כל השפות ביחד
הזוי שכל אחד מדבר שפה אחרת אבל כולם מבינים אחד את השני🤣🤣🤣
נו באמתאחד מדבר קוראנית ןהשני התאיילנדים. דבילי ביותר
זה לא ממש ככה..
ההבדל בשפה לא הופך סדרה לדבילית או גרועה
חוץ מזה שני הראשיים דוברי תאילנדית, והסדרה עצמה צולמה בקוריאה. אז די הגיוני
ו…? גם אם יש יותר תאית מקוריאנית מה הופך את זה בדיוק לדבילי?
לדעתי זה מאוד יצירתי שהם החליטו לשלב בין השפות
איזה סדרה חמודה!
תודה רבה על התרגום!
לא הבנתי זה כאילו קוראני? כאילו ג'ף וברקוד הם לא שחקנים תאילנדים?
הם כן פשוט זה צולם בקוריאה אז הגיוני שידבר קוריאנית
מושלמיםםם התגעגעתי אליהם ממש סדרה מצחיקה ממש כייף לצפות ! תודה על התרגום מתי עולה פרק 6?
נחכה למתרגמת שתתרגם לנווו
מחר נגמר הסדרה ,יוצא שני הפרקים אחרונים מחר😔
כאילו עצוב ומרגש בו זמני
למתרגמת שלום.
שלום דרלינג
יואוו אני בהלם😅
איזה כיף שאתם מתרגמים את הסדרה!
באמת תהיתי לעצמי השבת אם זה יתורגם או לא
וזה עוד פרויקט של בתאל ושלומי, מושלם!
האמת אחרי כל הבלגן מאוחרי הקלעים מעניין אותי מה השחקנים חושבים על זה.
אבל איזה כיף שסוף סוף הסדרה יצאה חיכיתי לזה המון
תודה ענקית על התרגום!!
אני הייתי קוראת לה: בית הלחם של אוג'ו (גוגל מילולית). נפלא! חייזרים במאפיה!
ג א ו נ י !!! נהנית כל כך. מסכימה עם הילדות פה – ג'ף סאטור לוקח! עד כאן זה פי אלף יותר חינוכי מהחזות המצחיקה להפלא שכביכול משדרים. מעלה את שלומי ובת אל לדרגת מלכים ויפה שעה אחת קודם. כורעת ברך עם יד על החזה שתמשיכו לתרגם לנו💪
האמת, אישית דווקא ממש אהבתי את השם!
כי השם של שלו הוא או ג'ו שזה יקום, מילה שמתקשרת לחלל החיצון מאיפה שרא און הגיע.
ומאפיה כי העלילה עצמה מתקיימת ומתפתחת במאפייה
לחם זה חלק משמעותי בסיפור אבל הוא רק חלק של אחד מהם לא של שניהם
אביה, מסכימה, חולקת ומעלה: בית הלחם של היקום.
האינטרנט שלי קרס ואני מצליחה רק להגיב, אז אצפה בפרקים מאוחר יותר.
תודה רבה מראש על התרגום:)
למה כתוב שהסדרה קוריאנית עם השחקנים תאילנדים
כשתתחילי לצפות , תביני 🙂
שוקינגגגגגג חשבתי שהם כבר לא ביחדדדדש מרגי שעבר שנים מאז שהם עשו דרמה ביחדדדד שיואוווו איזה כיף לראות אותם על המסך שלי שובבבבס
תודה רבה על התרגום
בתכלס הם לא.. (למרות שאני ממש רוצה שיחזרו לשחק ביחד)
הסדרה צולמה קצת אחרי שקיןפורש סיים את שידוריו בקוריאה
אז יחסית מזמן, וזה כנראה גם הפרויקט השני והאחרון שלהם ביחד 🙁
תגידו מישהו יודע עם צוות אסיה משלם לחברה כדי להראות את הסדרה הזאת? כי עם כן אני לא אצפה כי החברה שצילמה את הסדרה לא שילמה לשחקנים ואם לא אני אצפה.
אצפה מאוד לתשובה!!!
נתחיל בזה שההפקה הגיע להסדר עם השחקנים ובגלל זה הסדרה שוחררה לצפייה.
לגבי תשלום של צוות אסיה? – בטח, הם שופכים מיליוני שקלים על כל התרגומים.
במיוחד אדוה, משכנה את הדירה והרכב לתרגומים.
די עם ההטרלות חחח.
מעיין, נראה לך שיש לצוות אסיה כסף כדי לשלם על משהו, כשהכול פה חינם ובהתנדבות?
וואווווו איך חיכיתי כבר לסדרה של שניהם ביחד, התאהבתי בהם עוד מאז קיןפורש תודה רבה שאתם מתרגמים את הסדרה הזאתתתת !!!!! 🙂
ווואווו את סופררר צודקתת התאהבתי שכרה בבן אדם הזהה אמאללהההה איזה לבבבב אני מאוהבת קשותתת מאז הסדרה קיןפורש אני לא מפסיקה לחפש סדרות שג'ף משחק בהם
אני עכשיו מתחילה את הסדרה הזאת תאחלי לי צפייה נעימה חחח יאללה ביוש
תגיבי כשתראי…
טוב חייבת לשתף… זה ממש מצחיק אותי עכשיו אחרי 3 דקות ראשונות של צפייה… אני באתר המדהים הזה בערך מעל שנה, מטורפת על השפה הקוריאנית ולומדת אותה באהבה רבה…אני רואה כאן דרמות קוריאניות ומקשיבה לשפה. אני רואה כמובן גם סיניות, תאילנדיות ויפניות ללא ווליום, רק קוראת תרגום… לא מרשה לעצמי בשלב הזה לשמוע עוד שפות… חחחח מצחיק אותי בטירוף לשמוע פתאום תאילנדית.. מה אני עושה??? חחח מלחיץ אותי שילוב שפות פתאום…אם הייתי יכולה כל שנייה להגביר ולהנמיך את הווליום הייתי עושה את זה…🫣🫣ותודה כמובן על התרגום, אני אמשיך לראות ומקווה שלא אתחרפן❤️
אחותי חח למה קראת לעצמך אדמונית???
ככה קוראים לך? או שזה שם חיבה כזה? או שסתם רצית לקרוא לעצמך ככה?
פייטינג בלמידה שלך (קוריאנית) אני ניסיתי ללמוד התחלתי באותיות ובהטיות והיה לי קשה לזכור
אז ממש כל הכבוד על ההשקעה
תגיבי כשתראי…
תודה רבה על התרגום!
אני מאוהבת בחייזר שלנו 🙂
לא הבנתי אם זה תאילנדי או קוראני
שילוב.
אההההההה ההההההההההההה
אני מחכה לסדרה שלהם כבר מקיןפורש 😚😚😚😚😚😚
אמאאאאא שמישהו יגיד לי שאני לא מדמיינת🥹🥹🥹🥹
יאווווו איזה מרגששש הלוואי שזה יהיה יפהה
רגע לא הבנתי איך יש להם סדרה ביחד אם הפרטנרים נפרדו ולברקוד יש פרטנר חדש..?
גם לי מאוד מוזר לראות אותם משחקים ביחד כששניהם כבר המשיכו הלאה
אבל זה כנראה צולם לפני שברקוד הצטרף לGMMTV.
סוף סוף הסדרה שלהן הגיעה ..מחכה לה מקיןפורש כבר
אמאל'ההההההה
כמה זמן חיכיתי לזה🥹🤩
הם מרחו אותנו מאה שנה🤣😤
ממש תודה לכם❣️❣️❣️❣️
אמאלההה כמה זמן הם גררו אותנווווו, מה ביקשתייי לראות את גף סאטוררררר??
תווודה לכםםם😍🙏🏼
אמלהההההה כמה זמן חיכיתי לזהההההההה😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
זה לא אמור להיות תאילנדי בכלל??
אומייגדדדדד סוף סוף
משחקים לי עם הלבבב
בבקשה שזה באמת יצא הפעם הלב שלי לא יקח את זההה
חיכיתי לזה מלא זמן אבל היה שמועות שזה לא יצא ושהם סתם אומרים שיש בעיות בהפקה וזה
אבל אם זה באמת זה יצא וואוו
יצא כבר 2 פרקים זה כבר שודרררר סוףסוףף
אני בהלםםם אומיגד
חיכיתי מלא זמן לסדרה הזו!
תודה רבה על התרגום.
שאלה, אז כבר שילמו לשחקנים? כי בגלל שלא שילמו הסדרה לא עלתה לאוויר
באיזה שפה הסדרה? קוריאנית או תאילנדית? תודה
חכי ותראי
חחח אהבתי את התשובה שלך.. עכשיו אני יותר סקרנית… אין עליך❤️
גם וגם
יוווו כמה זמן חיכיתי לסדרה הזאתתת😍😍😍
אמאאאאאאאאאאא אני מתרגשתתתת איך אני אוהבת את השיפ הזה