תיאור הדרמה:

ז'אנר – דרמה, רומנטיקה, אהבת בנים

שם הדרמה בקוריאנית –  을의 연애

שם הדרמה באנגלית –  Eul's Love / Business as Usual

מספר פרקים – 6 + פרק ספיישל

רשת שידור –

תאריך עלייה לשידור – 3.4.2025

תרגום – אדוה

 

 

תקציר:

קים מין ג'ון (השחקן צ'ה ג'ונג היוק), עובד משרד בן 30, תקוע במעגל החוזר של העבודה שלו בין 9:00-17:00 ואינו יכול להשתחרר מהתחושה שמשהו חסר בחייו. ככל שהוא מתבגר, הוא מרגיש לחץ גובר להשיג יותר, אבל הכול מרגיש תקוע.

הדברים מקבלים תפנית בלתי צפויה כאשר החבר לשעבר שלו ג'ין הוואן (השחקן סונג סנג הא), אותו הוא לא ראה 8 שנים, מופיע לפתע במשרדו כקולגה חדש. ג'ין הוואן עדיין מושך ובטוח בעצמו כמו תמיד, בעוד מין ג'ון מרגיש שהוא לא התקדם מאז הפרידה שלהם.

נחוש לא לתת לעבר להשפיע על חייו המקצועיים, מין ג'ון מנסה להישאר מרוכז בעבודה.

עם זאת, נראה שלג'ין הוואן יש כוונות אחרות…

 

 

 

טריילרים

טריילר לדרמה בתרגומה של אדוה

 

 

 

 

רשימת השחקנים

סונג סנג הא – Seong Seung Ha

צ'ה ג'ונג היוק – Chae Jong Hyeok

 

לפרקים בטלגרם

פרק 1 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 2 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 3 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 4 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 5 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 6 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרקי ספיישל

ספיישל כולל קטעי מאחורי הקלעים –         הורדה    צפייה ישירה

1

תגובות

השארת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. סידרה מעולה
    הופכת את הבטן, מרגישה אמיתית בהתקדמות, בקצב, בתשוקה, בפחדים וחוסר הביטחון.
    תודה רבה על התרגום
    ממליצה בחום

  2. איזה חמודים הם אמאל'ה ממש אהבתי חבל שזה כל-כך קצר!
    תודה רבה על התרגום מעריכה מאוד❤️

  3. תודה !!!
    בסוף נרדמתי ולא הספקתי לראות אז בסוף ראיתי את פרק שבע של משהו לא בסדר
    ואז נרדמתי רצה לראות !!!! תודה אדוה !! אין מילים 💜💜💜💜

  4. ושוב פעם אין לי רצון לחיות כי סיימתי את זה… אין מה להגיד סדרה מעולה ואני הולכת לבכות את חיי שסיימתי אותה תודה למתרגמת המהממת.

  5. אין זה פשוט נס שנותרתי ערה ….
    תודה רבה אדוה על התרגום המהיר ….
    שיהיה לילה טוב וסופ"ש רגוע

  6. ואיי נהייתי אובססיבית כל 5 שניות פותחת כדאי לראות אם יצא פרק😂
    מקווה שיעלה מהר
    תודה אדוה על כל התרגומים ועל המהירות מעריכה את זה !!💜💜

    • כל פרק לוקח כמה שעות לתרגם.
      תהיי מנויה גם לטלגרם שלנו, ותקבלי התראה כשעולה פרק

  7. אדוה ואו קודם כל תודה על התרגום של 5 הפרקים 🥹🙏
    אני במתח😅🤣 את יכולה להגיד לי איזה יום השבוע יוצא?

    • בכללי בקוריאה הפרקים יוצאים בימי חמישי, אז כנראה היא פה זה ישוחרר בשבת או ראשון..

  8. קודם כל תודה על התרגום.
    בדר"כ אני נוהגת לצפות בסדרות כבינג' אבל פה לא יכולתי להתאפק, וצפיתי בכל הפרקים שתורגמו…
    סדרה מפתיעה ורגישה מאוד בעיניי.
    מחכה כבר לפרק האחרון.
    עכשיו שאלה, במקור שכתוב בו "צפייה והורדה", לצפות הצלחתי אבל לא הבנתי איך מורידים ממנו.
    ושוב תודה על התרגום, לא מובן מאליו.

    • הכוונה למקור MY MAIL, שהרי אמור להיות שם גם קובץ להורדה (או שאני טועה?)

      • את לא טועה. זה רק שרת צפייה.
        ניתן להוריד מההורדה (שרת מגה) או מהטלגרם

  9. וואווו ממש כיף לצפייה! פרק 5 היה מספק במיוחד בנתיים… הפתעיה לטובה!🙌🏻 מין ג'ון כזה פוקיייי אני שרופה עליווו אבל הטופ מעצבן… לא יודעת הוא פשוט לא טוב מספיק לדעתי, אני ממליצה על הסדרה מאוד!

  10. עסקים לא כרגיל… עד כה פרק 3 לא מצאתי רגל וראש בדרמה : – (…

  11. מה נסגר איתם?! שבוע הבא פרק אחרון וככה אתם מסיימים פרק?
    נו באמת 🙁

    תודה רבה על התרגום! אלופה כרגיל

  12. את בוחרת את הכי שוווווווותתתת
    דרמה מטורפת מאוהבת בהם תודה

  13. יאייייייייי תודה איך חכיתי לזה
    איזה מהירות תודה על התרגום !!!!
    רצה לראות !!!!!!!!!!!

  14. סליחה אדוה אך יש מצב לתרגם את הפרקים מהר יותר כי אני כבר רואה מלא זמן שזה נמצא על אותו הפרק 4.
    זה ישמח אותי אם תוכלי לתרגם את זה מוקדם יותר כיוון שאני רואה סדרות רק כשיש את כל הפרקים.
    תודה רבה!!!❤️

    • הי מותק, אמנם אני מוכשרת, אבל עדיין לא יכולה לתרגם פרקים שלא שודרו.
      זאת דרמת און ליין כפי שכתוב באדום וכל שבוע עולה פרק אחד.
      שני הפרקים האחרונים עדיין לא שודרו בקוריאה.

  15. ואוו!
    תודה אדוה יקרה שאת מתרגמת את הסידרה הזאתי אימאלה, אין כמוך❤️
    ואיזה שחקנים יפהפיים, התאהבתי בהם כל כך❤️

  16. היום אמר לעלות פרק … באיזה שעה ? ותודה על התרגם

  17. זאת רק אני או שהשחקן הראשי מזכיר את גאן אתאפאן ששיחק את קאי בתיאוריית האהבה?

  18. אמאאאאאאאאאאא,הסוף של פרק 3,פשוט מרטיט את הלב על שניהם,________________________……פשוט לבכות איתם

  19. למה אי אפשר לדרג את הדרמות? איך אפשר לדעת מה הכי מומלץ?

    • בניגוד לפלטפורמות כמו IMDB או Rotten Tomatoes, שמכילות הרבה פעמים תגובות מאוד תחרותיות וסטנדרטים גבוהים של ביקורת, אני חושבת שבאתר הזה המטרה היא לשמור על אווירה של קהילה – מקום שמעריך תכנים מתוך אהבה ולמידה, ולא לפי "הישגיות" או ציון של כל סדרה.

      • בדיוק.
        וגם לוקחים בחשבון שלכל אחד יש טעם שונה ואנשים מתחברים לדברים אחרים

    • את יכולה לדעת לפי כמות התגובות… זה הדרך פה
      ובכללי עונים פה על שאלות מהר, אם את למשל רוצה לדעת עם הסגנון יתאים לך.
      דירוג והמלצות אפשר לראות גם בקבוצה של האתר בפייסבוק
      ואני מסכימה עם כל מילה של רונה.. האתר הזה הרבה יותר חמים ונוח ובלי ביקורות קטלניות. אוהבת אותו כלכךךך

      • נכון.
        אבל לא תמיד כמות התגובות מעידה על משהו.
        יש סדרות מעולות שפחות מגיבים להן, יש סדרות ותיקות יותר שהתגובות פשוט נעלמו בשדרוג הקודם

    • מערכת דירוגים עושה את זה נוח, אבל גם צפוי מדי.
      כשהסדרה הכי מדורגת היא גם זו שכולם כבר ראו, את מפספסת את ההפתעות האמיתיות

  20. חברים שמחה על ההתלהבות מהדרמה, אבל בבקשה לא לעשות ספוילרים בתגובות, זה הורס לאחרים את חוויית הצפייה

    • אמאלהה עכשיו אני אראה תפרק את ממש זריזה אדוה תודה רבההה

      • ראיתי תפרק אמאלה מותח ברמות למה מסקרנים ככה יאווו

  21. חברים וחברות תנו אזהרת ספוילר לפני שאתם מפרסמים פרטים ורמזים.

    • סליחה לא ידעתי שזה ספויילר פשוט שיתפתי את הדעה שלי… עדיין לא יצאו מספיק פרקים כדי לדעת מה יקרה באמת…

  22. לשום מקום הוא לא הולך איתך חתיכת בוגד איפפפ הדבר הראשון בכלל שהוא היה צריך לעשות זה להעיף לו כאפה עד כדי שיראה כוכבים

  23. וואו איזה התחלה מרגשת נוגעת ללב, ממש התחברתי, תודה אדווה על התרגום, מחכה כבר להמשך ♥️

  24. הוא ממש לא ______________________________למה לעשות לו ככהההה דעיעיעיע

    • יואוו את כל כך צודקת!! אין סוכוי שהוא חוזר אליו!!

  25. אין עלייך בעולם. לא מאמינה שעם כל הנקיונות לפסח שהעלת לנו פרק
    💛💛💛💛 תבורכי

  26. סליחה ששואלת בדף של הסדרה הזו אבל אין לי פייסבוק ואינני יודעת היכן ניתן לשאול.
    האם שיניתם משהו בפונקציות של האתר וכעת פרקים שנצפו אינם מסומנים יותר או שזו בעיה טכנית אצלי?

  27. וואו הסדרה נראית ממש טובה ומעניינת
    תודה רבה על התרגום
    רשום שיש פרק חדש כל שבוע אבל באיזה יום?

    • בקוריאה זה עולה ביום חמישי, אני מתרגמת בד"כ תוך יום-יומיים אבל עכשיו אנחנו לפני פסח

  28. חייבת לאמר
    הקוראנים העלו את הרמה של BL לגבוהה מאוד ומסקרנת !
    לא ציפיתי לזה בכלל, ואני אוהבת תזה !
    תודה רבה על התרגום אדוה 💙

  29. וואי זה מסוג הדרמות שממש כיף לחכות לפרק הבא!
    תודה על תרגום מדוייק חוויה מושלמת, רואים כמה השקע יש בתרגום, במיוחד שאני מבינה הרבה קוריאנית עם השנים בצפית קיידרמות, (אוהבת תשפה) אפשר לראות שכל משפט נבחר בקפידה לתרגום שיותאם לחוויה הכוללת של הצפיה❤️מדהים.
    תודה על ההשקעה מוערך מאוד.🙏🥰

    • תודה על המילים החמות עטרה.
      באמת משקיעה המון זמן כדי שתהיה לכם חווייה מיטבית

      • אדווה אלופה❤️
        שתמיד יהיה לך את האנרגיות הנכונות לעשות את מה שאת אוהבת, קצב התרגום המהיר הוא מטורף.
        בדרך כלל אני אוהבת לצפות ברצף של כל הפרקים אחרי שיוצאים כבר, מחוסר סבלנות חח
        אבל פה להרגיש את חווית ההמתנה דווקא נותן הרגשה טובה ושונה ממה שרגילה, אז שובה תודה🙏
        כבר מחכה לפרק 3💖
        שיהיה לך ולמשפחתך חג שמח💐

  30. סידרה מהממת
    תודה על התרגום
    תמיד כיף לראות ביאל קוראני משובח

  31. הוא כאילו בגד בו?🙃
    למה שיהיה הדמות הראשית😭😭😭
    בכל מקרה השחקנים מהממים😍

  32. יש יש יש יש יש יש יש תודה !
    רציתי לראות את הדרמה הזאת ולא ידעתי איפה וכל כך שמחתי שאתם מתרגמים אותה

  33. יש יש יש יש יש יש יש יש יש יששששששששששששש תודהההה אדוה אני אוהבת אותך!!!

  34. אני ראיתי את הפרק הראשון…
    איך מצליכים לא להתמכר?????!!!!!
    אני מחוייבת לפרק שני מידדדד!!!!
    תורה רבה למתרגמת המהממת אדוה, אני פשוט מאוהבת בכל סדרה שהיא מתרגמת!!
    הסדרה השאירה אותי במתח ואני לא יכולה לחכות!
    ממש אהבתי את הפרק הראשון.
    מחכה לפרק שתייםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ושוב פעם תודה רבה לאדוה ולצוות המתרגמים אני מעריכה אותם ממש ואתם חייבים פרס, אין לי מילים לתאר את התודה שלי אליהם.

  35. שמתי לב שיש יותר ויותר BL קוריאני ואני עפה על זה
    תודה!!

    • נכון, הם התחילו להוציא דרמות ולעלות ברמת הביצוע. וזה כיף לכולנו

עדכונים