ליד הים, חוזה קושר שני זרים: האן ג'ה הון (השחקן ג'ונג מיונג צ'ול), יורש קר לב המסתיר כאב, וקים הא ג'ון (השחקן קים היון סו), סטודנט מבריק לאמנות, שחייו מעיקים עליו.
מה שמתחיל כעסקה מתרכך אט אט לרוך. דרך בדידות נסתרת ודאגה שלא נאמרה, הם מתקרבים – אך החוזה שומר על ליבם.
ככל שהגאות עולה וסודות עולים על פני השטח, עליהם לבחור: להישאר כבולים לחוקים, או להעז לאהוב בחופשיות. סתיו, וילה, סיפור של קרבה כפויה ורגשות אמיתיים, מחכים שהגאות תספר.
תודה רבה על התרגום
אני נהניתי ממש גם מהעונה הראשונה אבל הבנתי שהעונה השנייה יותר טובה
בבקשה בבקשה תתרגמי לנו אותה🙏❤️
ואוו איזה דרמה יפה לא יודעת מה הקשר של התגובות פה אני אהבתי
ואין מה לומר חוץ מתודה למתרגמת המדהימה על התרגום והדבר היותר קשה מהתרגום זה להיתעלם מהתגובות
מקווה מאוד שתתרגמי את העונה השניה
תודה מותק
את תתרגמי את העונה השנייה? היא יצאה היום🙏🏼
ממש תודה על התרגום!!
לפי התגובות כאן, לא יודעת אם כדאי
בבקשה שכן
דיי בבקשה כןןןןן
אממ… בסדרה יש רק נשיקות או מעבר
היי קודם כל תודהלך אדוה על התרגום
עכשיו הסדרה לא הכי טובה שיש הכל לא קשור אחד לשני חוץ מנשיקות אין כלום בסדרה סורי זה היה ריק מתוכן וזה הסדרה bl הכי נוראית שראיתי מתוך 148 סדרות סורי
באתי לתגובות בשביל להבין שאני לא הוזה.
סדרה כל כך לא מובנת, עם עריכה גרועה, משחק גרוע, ונשמע כאילו הלבישו הקלטה על הוידאו.
פורשת אחרי פרק 3, להמשיך אותה, לא שווה את הזמן!!
אבל תודה רבה על התרגום וההשקעה!!
נחמד.תודה.
וואווו חייבת לציין שזה ממש הזכיר לי את הסרטים היפנים האלה החסרי פואנטה האלה, בלי עלילה, קרינג'ים ברמות ומשחק גרועה, אני ממש לא התחברתי לדרמה ולדעתי אפילו העריכה ממד גרועה וחסרים כ"כ הרבה דברים בין סצינה לסיצנה והסאונדים הלא קשוריםם וגם למה הם נותנים לנו לראות את המיקרופונים שלהם תוך כדי?? היה לי ממש מוזררר
אבל בכל אופן ברור שזה לא קשור למץרגמת בשום צורה ואני מעריכה ברמות את ההשקעה על התרגוםםם❤️❤️
וואי אני מסכימה איתך לגמרייייי ההפקה נוראית וגם השחקנים לא הכי יודעים לשחק, וזה שרואים את ההפקה מתערבת באמצע הסדרה, נגיד מזיזים את העציץ וזה, באמת שזה לא סדרה וואו
זוג קרינג'י ברמות ובו זמנית גם חמוד.
מלא חורים בעלילה….
אבל נהניתי מהסדרה.
תודה על התרגום!!!
תודה רבה על התרגום 3>
לגמרי הסדרה הכי גרועה שראיתי בחיים, הם קרינג׳ים בטירוף והספקתי להבין את זה בשלוש דקות הראשונות של הפרק הראשון, המשחק כלכך גרוע ואפילו הטריילר גרוע. וראיתי הרבה סדרות גרועות בחיי🤷🏻♀️
תודה רבה על התרגום
אוי אלוקים הם כאלה קרינג'ים
אדווה קודם כל תודה רבה על התרגום 🙂
האמת פחות הבנתי את הסדרה הרגיש לי שחסרים הרבה קטעים אבל הסוף היה מדהים בעיניי אז תודה רבה על התרגום.
בכייף
די נו.. איזה זוג חמוד!
זה מהסוג הסופים שאני הכי אוהבת!
תודה רבה על התרגום
בכיף!
איזה דביקים הם… חחחח… אבל אני מתה על זה..(-:
חמוד קצת רעיל מידי
סדרה מושלמתתתתתתתת
ממליצה ממששששששש
הם כל כך חמודים ביחד
אדוה המלכה תודה רבה על התרגום של הסדרה החמודה הזו !!!
♥♥♥♥♥♥
יש עונה שנייה?
תודה רבה על התרגום
אני נהניתי ממש גם מהעונה הראשונה אבל הבנתי שהעונה השנייה יותר טובה
בבקשה בבקשה תתרגמי לנו אותה🙏❤️
ואוו איזה דרמה יפה לא יודעת מה הקשר של התגובות פה אני אהבתי
ואין מה לומר חוץ מתודה למתרגמת המדהימה על התרגום והדבר היותר קשה מהתרגום זה להיתעלם מהתגובות
מקווה מאוד שתתרגמי את העונה השניה
תודה מותק
את תתרגמי את העונה השנייה? היא יצאה היום🙏🏼
ממש תודה על התרגום!!
לפי התגובות כאן, לא יודעת אם כדאי
בבקשה שכן
דיי בבקשה כןןןןן
אממ… בסדרה יש רק נשיקות או מעבר
היי קודם כל תודהלך אדוה על התרגום
עכשיו הסדרה לא הכי טובה שיש הכל לא קשור אחד לשני חוץ מנשיקות אין כלום בסדרה סורי זה היה ריק מתוכן וזה הסדרה bl הכי נוראית שראיתי מתוך 148 סדרות סורי
באתי לתגובות בשביל להבין שאני לא הוזה.
סדרה כל כך לא מובנת, עם עריכה גרועה, משחק גרוע, ונשמע כאילו הלבישו הקלטה על הוידאו.
פורשת אחרי פרק 3, להמשיך אותה, לא שווה את הזמן!!
אבל תודה רבה על התרגום וההשקעה!!
נחמד.תודה.
וואווו חייבת לציין שזה ממש הזכיר לי את הסרטים היפנים האלה החסרי פואנטה האלה, בלי עלילה, קרינג'ים ברמות ומשחק גרועה, אני ממש לא התחברתי לדרמה ולדעתי אפילו העריכה ממד גרועה וחסרים כ"כ הרבה דברים בין סצינה לסיצנה והסאונדים הלא קשוריםם וגם למה הם נותנים לנו לראות את המיקרופונים שלהם תוך כדי?? היה לי ממש מוזררר
אבל בכל אופן ברור שזה לא קשור למץרגמת בשום צורה ואני מעריכה ברמות את ההשקעה על התרגוםםם❤️❤️
וואי אני מסכימה איתך לגמרייייי ההפקה נוראית וגם השחקנים לא הכי יודעים לשחק, וזה שרואים את ההפקה מתערבת באמצע הסדרה, נגיד מזיזים את העציץ וזה, באמת שזה לא סדרה וואו
זוג קרינג'י ברמות ובו זמנית גם חמוד.
מלא חורים בעלילה….
אבל נהניתי מהסדרה.
תודה על התרגום!!!
תודה רבה על התרגום 3>
לגמרי הסדרה הכי גרועה שראיתי בחיים, הם קרינג׳ים בטירוף והספקתי להבין את זה בשלוש דקות הראשונות של הפרק הראשון, המשחק כלכך גרוע ואפילו הטריילר גרוע. וראיתי הרבה סדרות גרועות בחיי🤷🏻♀️
תודה רבה על התרגום
אוי אלוקים הם כאלה קרינג'ים
אדווה קודם כל תודה רבה על התרגום 🙂
האמת פחות הבנתי את הסדרה הרגיש לי שחסרים הרבה קטעים אבל הסוף היה מדהים בעיניי אז תודה רבה על התרגום.
בכייף
די נו.. איזה זוג חמוד!
זה מהסוג הסופים שאני הכי אוהבת!
תודה רבה על התרגום
בכיף!
איזה דביקים הם… חחחח… אבל אני מתה על זה..(-:
חמוד קצת רעיל מידי
סדרה מושלמתתתתתתתת
ממליצה ממששששששש
הם כל כך חמודים ביחד
אדוה המלכה תודה רבה על התרגום של הסדרה החמודה הזו !!!
♥♥♥♥♥♥
תודה, שמחה שאהבת