ליד הים, חוזה קושר שני זרים: האן ג'ה הון (השחקן ג'ונג מיונג צ'ול), יורש קר לב המסתיר כאב, וקים הא ג'ון (השחקן קים היון סו), סטודנט מבריק לאמנות, שחייו מעיקים עליו.
מה שמתחיל כעסקה מתרכך אט אט לרוך. דרך בדידות נסתרת ודאגה שלא נאמרה, הם מתקרבים – אך החוזה שומר על ליבם.
ככל שהגאות עולה וסודות עולים על פני השטח, עליהם לבחור: להישאר כבולים לחוקים, או להעז לאהוב בחופשיות. סתיו, וילה, סיפור של קרבה כפויה ורגשות אמיתיים, מחכים שהגאות תספר.
כמובן אדוה… שוב תודה על התרגום, סדרה ממש מתוקה וכמובן הדיבור האיטי בסדרות הביאל הקוריאני , איך אני אוהבת את זה.. תודה ענקית❤️
אגב, ההיונג הזה ממש מזכיר לי מישהו שהיה פעם חבר שלי במאה הקודמת. וגם אצלו משהו היה לא לגמרי אפוי.🤷♀️ (אכזרי הוא לא היה, זה ברור)
אני רואה שאני לא מקורית, אבל גם אני חושבת שאו שלא הבנתי את הסדרה או שמשהו פה מאוד דפוק. אדוה, בכל מקרה המון המון תודה שאת מתרגמת עבורינו🙏. נקווה שבפרק האחרון יהיה משהו שיסביר מה זה היה שראינו פה.
יש תמיד בפריים איזה סוג של בקבוק מים שתמיד רואים לו את הלוגו זה נראה לי חסות או משהו כזה
קודם כל תודה ענקית לאדווה זה באמת לא מובן מאליו ❤️
אני בדרכ שרופה על ביאל קוריאני קצר אבל הפעם זה פשוט לא! שחקנים חמודים אבל אחד כאילו רוצה סקס פראי והשני לא בעולם הזה בכלל התסריט לא מסודר בעליל לא מובן רואים את המקרופונים בקיצור לא!
זה לא סותר שאני ממש מעריכה את התרגום אבל פעם ראשונה שהתאכזבתי מביאל קוריאני כאילו הניסיון לחקות את הפתיחות של הביאל התאילנדי מה שלא צלח לדעתי
מחכה לסדרות טובות💕
בדעה שלך. סידרה פשוט לא טובה.
כמובן שום מילה רעה לאדוה שמתרגמת לנו באהבה.
תודה
איזה מערכת יחסים לא בריאה אני בד"כ אוהבת ביאל אבל כאן רק רציתי שהוא יאמר לבת שהתוודתה כן ויגמור עם הבחור עם האישיות הרעה הזאת אני חושבת שהוא צריך לחתוך ודחוף רק לי זה מפריע?🥲🥲 תודה רבה רבה אדווה 🫰חיכיתי בסקרנות לכל פרק זה כמו ממתק מעניין של פעם בכמה ימים🥰🥰🫰🫰🫰
יאההה זה החמוד ההוא ממתוק להשכרה
אישש איזה בוןבון הוא היה שם
נראה שווה
נכון!
והם היו שם אחים
קטע שעכשיו הם אוהבים🤭
אדווה תודה על הסדרות המושלמות שאת מתרגמת לנן
כל בחירה שלך היא מדהימה
תודה על המילים החמות
היום יוצא עוד פרק?
יצא הרגע
איזה משפט מנצח
אני רוצה להגן על החיוך שלו
תודה אדוה
איזו טבעת יש לחתיכי ומראה נדיר ולשני איזה גוף🙈♨️♥️🙏🏆
וואו, לגמרי!
צפייה מהנה
תודה
אוףף😭
זה לא הוגן😭
קיבלתי על עצמי לא לראות סרטים של סקס😭
וזה קשה😭😭
והתגובות כל כך מגרותת😭😭
זה לא סרטים של סקס, זה סרט על מערכת יחסים
זה לא כזה גרוע זה בעיקר נשיקות
וואוווווו אהבתי בואנה זו הייתה בחירה טובה לראות את זה
לא יודעת מה איתכם אני עפה על זה שיש שם הרבה ס*ס זה ממש מוסיף לעלילה
איזה כיף שאת אוהבת
אני מבינה שכולנו בהלם מהפרק הזה חחחח
שיט נשלח פעמים
פעם הקוריאנים היו כאלו עדינים ולא נועזים בעליל ועכשיו… 🤣🤣😅
משהו עובר עליהם לאחרונה…😂😂 יצא עוד סדרה, שיעורי סק* ליטרליייי למות מהם😂😂
כע ראיתי. זה כמעט פורנו. בדקתי איזה שבע פעמים עם זה מאה אחוז דרמה קוריאנית😅😅
פעם הקוריאנים היו כאלו אדישים ולא נועזים בעליל ועכשיו…🤣😅
אמלה חחחחחחחחח מה עובר על הקוריאנים
ככה כולנו
תודה מותק. כייף שאהבת. עדיין זה לא גמור. עוד יש לנו כאן הרבה עבודה
א תודה ענקית על השדרוג הרבה יותר נגיש
ב ממש אהבתי את הלוגו החדש
ג בפתק שהאן ג'ה הון זרק על קים הא ג'ון היה כתוב honey – דבש ולא כסף
כנראה הוא ניסה להקניט אותו
רק לשם באור העניין
ד תודה ענקית על התרגום אדווה!
איזה כיף שאהבת את השדרוג, הוא עדיין לא גמור.
צודקת, ככה זה כשמתרגמים באמצע הלילה, עובדים על אוטומט. תוקן.
אדוה (ואלה) –
סתם נכנסתי לכאן, כי אין לי פייסבוק.
להגיד לשתיכן תודה על השדרוג . שוב יש הצעות מתחלפות ! שוב יש מידע יותר נוח לעין.
אתן ממש מפנקות את כולנו – מעל 2000 דרמות ומעל 850 סרטים.
אין עליכן!!
שבוע טוב.
ולדרמה הספציפית אצטרף לקראת הסוף, כרגיל…. (הזיכרון שלי… אוי ואבוי…)
אמאאא ככה אני אוהבת את הקוריאנים ❤️🔥🥵😍
וואי ראיתי את שלושת הפרקים הראשונים וחייבת לציין שלא כל כך התחברתי
זה ממש מוזר לדעתי , גם אין כל כך תוכן וזה רק 10 דקות כל פרק
אם תשימו לב יש להם מבטא , ראיתי עוד סדרה עם מבטא כזה , וגם היא הייתה מאוד סוטה
כניראה זה מאיזור ששם מקובל דבר כזה
בכל מקרה זו כן סדרה לבזבז עליה את הזמן , במיוחד שעלו רק 3 פרקים בנתיים .
אבל זה לא מוריד את העובדה שאדווה עבדה מאוד קשה על הפרקים ועדיין עובדת עליהם !!
תודה ענקית על התרגום אדווה !! 🫂🫂🫂
מישהי יודעת איזה ימים עולים הפרקים? פליז אני פיזית נכנסתי להסתכל כל שעה
תירשמי לטלגרם ואז תקבלי התראה כשעולה פרק
כמה פרקים עולים בשבוע? ותודה על התרגום;)
עולים שניים בשובע
הקוריאנים האלה משוגעים אמאל'ה חחחחח
לאללאלאלללאלאלא הם לא כאלה משוגעים לרוב את יכולה להגיד להם תודה על רק סצנה של נשיקה קטנה אחת אם את באמת רוצה לראות משהו משוגע תראי העקשן שלי או נוקאאוט גם רוצחים בלב ואהבה באוויר כדי לך לנסות אם את אוהבת ממש BL אם לא ואת רוצה דברים עם יותר רמיזות וכאלה חמודים ומתיקות כזאת תדעי שיש לך למי לפנות גם אם את רוצה ממש BL וגם אם את רוצה כזה לא הרבה כאלו קצת נשיקות ומלא רמיזות קטנות וחמודות כאלה
נע אחותי אני רואה ביאל שנים אני מכירה הכל רואה גם באנגלית
התכוונתי הסדרה הזאת נראת משוגעת חחחח
חחח אני התחלתי לפני שנה ולא ראיתי כזה הרבה ( 53 ) לפחות אני חושבת שזה לא כזה הרבה אגב יש לך המלצות לתת לי? זה לא כזה משנה לי איזה סוג פשוט המלצות טנקיו ❤️❤️
זו דרמה אונליין?
סדרה מדהימה,
אדוה ממש תודה רבה על התרגום!
נ.ב. כדאי לשים לב שזה זנות לכל דבר, לא מנרמלים זנות. לא תמיד נופלים על שחקן חתיךךךך כמו פה, באותה מידה הוא היה יכול להגיע לזקן רוצח סדרתי סוטה……
אבל עדיין הסדרה יפה 🙈 פיצול אישיות
תכלס חחחח
הסדרה משודרת בקוריאה ? זה מקובל ?
הם מאוד שמרניים .. איך הם מקבלים סדרות ביאל?
מעניין …
כול מי שכותב נו מה מתי עוד פרק וכזה אתם זוכרים שהיא לא חייבת לכם כלום נכון? היא מתרגמת הרבה דרמות בלי לקבל על זה בכלל משהו רק שתהנו אז מספיק אם הנו מתי עוד פרק ותתחילו יותר עם התודה על התרגום לא מובן מאליו תודה רבה לך אדוה ולכול המתרגמים על הדרמות שאתם תירגמתם💖
מה זה זה. נו מה!! איפה פרק 4? 🙁
תודה רבה על התרגום:)
סידרה מושלמתתת, יאו חחחחחחחח די יש לי מלא תאוריות
אמלההההההה אדווה ימלכה תודה ענקית כמה חיכיתי שהסדרה הזו תתורגם
כאילו יש לסיפור הזה שני צדדים צד אחד של זה כזה חמוד מתוק כזה וצד שני מזה סוטה וממש מיני!
אבל זה חמוד אהבתי יאללה אני רוצה לדעת מה הולך לקרות בפרק 4❤️
😍😍😍 אהבתי
לא ציפיתי שזה יהיה טוב כי בדרך כלל אני פחות מתחברת לביאל קוריאניים, אבל כרגע נדמה שהכיוון של זה נהדר
תודה אדוה על התרגום!
אמג זאת סדרה ממש טובה ומעניינת!! במתח לקראת פרק 3!! תודה אדוה על התרגום המושקע!🤍🙏🏻
וואו הרבה זמן לא יצא ביאל קוריאני אחרי הערפד שלי , ועכשיו 2 במכה ☺️☺️☺️
איזה כיף לי 💜💜💜
אבל אני חולת בינגים אזזזזז
יש לי רק לקרוא את התגובות שלכם בין פרק לפרק חחחחח
אדווה האלופה , תודה ענקית על התרגום !!!!
כן, או שאין כלום או שהכול יוצא במכה
וואו בול
עוד חודש יהיה לי הרבה מה לראות
יש עוד כמה ביאלים כאן באתר שייסיימו לעלות עד אז ☺️
איזה כיף לי 🤭🤭
אומייגאדדד איזה כיףף שאדווה מתרגמת לנו את זההההההה😍אגב אני החידה שבמקום לצפות בטריילר הייתה עסוקה בלשיר?
יששששש חיכיתי שיתרגמו את זה תודההה עפתי לראות
אדוה אין עליך בעולם!!
את תמיד באה עם הדבר הנכון בזמן הנכון!
תודה ענקית !
♥♥♥
תודה על הפרגון
וואו פרק מושלםםם
כל כמה זמן עולה פרק?
כרגע 2 בשבוע
וואו הפרק הראשון מושלם!! כבר במתח לפרק הבא.!
אדוה אין עלייך ועל התרגום שלך . תודה רבה!! 🩷🙏🏻
הרגע עלה
איזה אושר בטוח יהיה מושלם, הקוראנים הרי אלופים בזה, אדוה תודה רבה לך על עוד התמכות מהסוג הטוב…
כמובן אדוה… שוב תודה על התרגום, סדרה ממש מתוקה וכמובן הדיבור האיטי בסדרות הביאל הקוריאני , איך אני אוהבת את זה.. תודה ענקית❤️
אגב, ההיונג הזה ממש מזכיר לי מישהו שהיה פעם חבר שלי במאה הקודמת. וגם אצלו משהו היה לא לגמרי אפוי.🤷♀️ (אכזרי הוא לא היה, זה ברור)
אני רואה שאני לא מקורית, אבל גם אני חושבת שאו שלא הבנתי את הסדרה או שמשהו פה מאוד דפוק. אדוה, בכל מקרה המון המון תודה שאת מתרגמת עבורינו🙏. נקווה שבפרק האחרון יהיה משהו שיסביר מה זה היה שראינו פה.
יש תמיד בפריים איזה סוג של בקבוק מים שתמיד רואים לו את הלוגו זה נראה לי חסות או משהו כזה
קודם כל תודה ענקית לאדווה זה באמת לא מובן מאליו ❤️
אני בדרכ שרופה על ביאל קוריאני קצר אבל הפעם זה פשוט לא! שחקנים חמודים אבל אחד כאילו רוצה סקס פראי והשני לא בעולם הזה בכלל התסריט לא מסודר בעליל לא מובן רואים את המקרופונים בקיצור לא!
זה לא סותר שאני ממש מעריכה את התרגום אבל פעם ראשונה שהתאכזבתי מביאל קוריאני כאילו הניסיון לחקות את הפתיחות של הביאל התאילנדי מה שלא צלח לדעתי
מחכה לסדרות טובות💕
בדעה שלך. סידרה פשוט לא טובה.
כמובן שום מילה רעה לאדוה שמתרגמת לנו באהבה.
תודה
איזה מערכת יחסים לא בריאה אני בד"כ אוהבת ביאל אבל כאן רק רציתי שהוא יאמר לבת שהתוודתה כן ויגמור עם הבחור עם האישיות הרעה הזאת אני חושבת שהוא צריך לחתוך ודחוף רק לי זה מפריע?🥲🥲 תודה רבה רבה אדווה 🫰חיכיתי בסקרנות לכל פרק זה כמו ממתק מעניין של פעם בכמה ימים🥰🥰🫰🫰🫰
יאההה זה החמוד ההוא ממתוק להשכרה
אישש איזה בוןבון הוא היה שם
נראה שווה
נכון!
והם היו שם אחים
קטע שעכשיו הם אוהבים🤭
אדווה תודה על הסדרות המושלמות שאת מתרגמת לנן
כל בחירה שלך היא מדהימה
תודה על המילים החמות
היום יוצא עוד פרק?
יצא הרגע
איזה משפט מנצח
אני רוצה להגן על החיוך שלו
תודה אדוה
איזו טבעת יש לחתיכי ומראה נדיר ולשני איזה גוף🙈♨️♥️🙏🏆
וואו, לגמרי!
צפייה מהנה
תודה
אוףף😭
זה לא הוגן😭
קיבלתי על עצמי לא לראות סרטים של סקס😭
וזה קשה😭😭
והתגובות כל כך מגרותת😭😭
זה לא סרטים של סקס, זה סרט על מערכת יחסים
זה לא כזה גרוע זה בעיקר נשיקות
וואוווווו אהבתי בואנה זו הייתה בחירה טובה לראות את זה
לא יודעת מה איתכם אני עפה על זה שיש שם הרבה ס*ס זה ממש מוסיף לעלילה
איזה כיף שאת אוהבת
אני מבינה שכולנו בהלם מהפרק הזה חחחח
שיט נשלח פעמים
פעם הקוריאנים היו כאלו עדינים ולא נועזים בעליל ועכשיו… 🤣🤣😅
משהו עובר עליהם לאחרונה…😂😂 יצא עוד סדרה, שיעורי סק* ליטרליייי למות מהם😂😂
כע ראיתי. זה כמעט פורנו. בדקתי איזה שבע פעמים עם זה מאה אחוז דרמה קוריאנית😅😅
פעם הקוריאנים היו כאלו אדישים ולא נועזים בעליל ועכשיו…🤣😅
אמלה חחחחחחחחח מה עובר על הקוריאנים
ככה כולנו
תודה מותק. כייף שאהבת. עדיין זה לא גמור. עוד יש לנו כאן הרבה עבודה
א תודה ענקית על השדרוג הרבה יותר נגיש
ב ממש אהבתי את הלוגו החדש
ג בפתק שהאן ג'ה הון זרק על קים הא ג'ון היה כתוב honey – דבש ולא כסף
כנראה הוא ניסה להקניט אותו
רק לשם באור העניין
ד תודה ענקית על התרגום אדווה!
איזה כיף שאהבת את השדרוג, הוא עדיין לא גמור.
צודקת, ככה זה כשמתרגמים באמצע הלילה, עובדים על אוטומט. תוקן.
אדוה (ואלה) –
סתם נכנסתי לכאן, כי אין לי פייסבוק.
להגיד לשתיכן תודה על השדרוג . שוב יש הצעות מתחלפות ! שוב יש מידע יותר נוח לעין.
אתן ממש מפנקות את כולנו – מעל 2000 דרמות ומעל 850 סרטים.
אין עליכן!!
שבוע טוב.
ולדרמה הספציפית אצטרף לקראת הסוף, כרגיל…. (הזיכרון שלי… אוי ואבוי…)
אמאאא ככה אני אוהבת את הקוריאנים ❤️🔥🥵😍
וואי ראיתי את שלושת הפרקים הראשונים וחייבת לציין שלא כל כך התחברתי
זה ממש מוזר לדעתי , גם אין כל כך תוכן וזה רק 10 דקות כל פרק
אם תשימו לב יש להם מבטא , ראיתי עוד סדרה עם מבטא כזה , וגם היא הייתה מאוד סוטה
כניראה זה מאיזור ששם מקובל דבר כזה
בכל מקרה זו כן סדרה לבזבז עליה את הזמן , במיוחד שעלו רק 3 פרקים בנתיים .
אבל זה לא מוריד את העובדה שאדווה עבדה מאוד קשה על הפרקים ועדיין עובדת עליהם !!
תודה ענקית על התרגום אדווה !! 🫂🫂🫂
מישהי יודעת איזה ימים עולים הפרקים? פליז אני פיזית נכנסתי להסתכל כל שעה
תירשמי לטלגרם ואז תקבלי התראה כשעולה פרק
כמה פרקים עולים בשבוע? ותודה על התרגום;)
עולים שניים בשובע
הקוריאנים האלה משוגעים אמאל'ה חחחחח
לאללאלאלללאלאלא הם לא כאלה משוגעים לרוב את יכולה להגיד להם תודה על רק סצנה של נשיקה קטנה אחת אם את באמת רוצה לראות משהו משוגע תראי העקשן שלי או נוקאאוט גם רוצחים בלב ואהבה באוויר כדי לך לנסות אם את אוהבת ממש BL אם לא ואת רוצה דברים עם יותר רמיזות וכאלה חמודים ומתיקות כזאת תדעי שיש לך למי לפנות גם אם את רוצה ממש BL וגם אם את רוצה כזה לא הרבה כאלו קצת נשיקות ומלא רמיזות קטנות וחמודות כאלה
נע אחותי אני רואה ביאל שנים אני מכירה הכל רואה גם באנגלית
התכוונתי הסדרה הזאת נראת משוגעת חחחח
חחח אני התחלתי לפני שנה ולא ראיתי כזה הרבה ( 53 ) לפחות אני חושבת שזה לא כזה הרבה אגב יש לך המלצות לתת לי? זה לא כזה משנה לי איזה סוג פשוט המלצות טנקיו ❤️❤️
זו דרמה אונליין?
סדרה מדהימה,
אדוה ממש תודה רבה על התרגום!
נ.ב. כדאי לשים לב שזה זנות לכל דבר, לא מנרמלים זנות. לא תמיד נופלים על שחקן חתיךךךך כמו פה, באותה מידה הוא היה יכול להגיע לזקן רוצח סדרתי סוטה……
אבל עדיין הסדרה יפה 🙈 פיצול אישיות
תכלס חחחח
הסדרה משודרת בקוריאה ? זה מקובל ?
הם מאוד שמרניים .. איך הם מקבלים סדרות ביאל?
מעניין …
כול מי שכותב נו מה מתי עוד פרק וכזה אתם זוכרים שהיא לא חייבת לכם כלום נכון? היא מתרגמת הרבה דרמות בלי לקבל על זה בכלל משהו רק שתהנו אז מספיק אם הנו מתי עוד פרק ותתחילו יותר עם התודה על התרגום לא מובן מאליו תודה רבה לך אדוה ולכול המתרגמים על הדרמות שאתם תירגמתם💖
מה זה זה. נו מה!! איפה פרק 4? 🙁
תודה רבה על התרגום:)
סידרה מושלמתתת, יאו חחחחחחחח די יש לי מלא תאוריות
אמלההההההה אדווה ימלכה תודה ענקית כמה חיכיתי שהסדרה הזו תתורגם
כאילו יש לסיפור הזה שני צדדים צד אחד של זה כזה חמוד מתוק כזה וצד שני מזה סוטה וממש מיני!
אבל זה חמוד אהבתי יאללה אני רוצה לדעת מה הולך לקרות בפרק 4❤️
😍😍😍 אהבתי
לא ציפיתי שזה יהיה טוב כי בדרך כלל אני פחות מתחברת לביאל קוריאניים, אבל כרגע נדמה שהכיוון של זה נהדר
תודה אדוה על התרגום!
כן, התחילה פצצה
מתי יוצא הפרק השלישייי?
עובדת עליו
אפשר המלצות לעוד סדרות כאלה בסגנון ? תודה
מערכת יחסים סודית – https://www.ateamas.com/archives/85230
סופת רעמים, גשם ורוח – https://www.ateamas.com/archives/145430
אמג זאת סדרה ממש טובה ומעניינת!! במתח לקראת פרק 3!! תודה אדוה על התרגום המושקע!🤍🙏🏻
וואו הרבה זמן לא יצא ביאל קוריאני אחרי הערפד שלי , ועכשיו 2 במכה ☺️☺️☺️
איזה כיף לי 💜💜💜
אבל אני חולת בינגים אזזזזז
יש לי רק לקרוא את התגובות שלכם בין פרק לפרק חחחחח
אדווה האלופה , תודה ענקית על התרגום !!!!
כן, או שאין כלום או שהכול יוצא במכה
וואו בול
עוד חודש יהיה לי הרבה מה לראות
יש עוד כמה ביאלים כאן באתר שייסיימו לעלות עד אז ☺️
איזה כיף לי 🤭🤭
אומייגאדדד איזה כיףף שאדווה מתרגמת לנו את זההההההה😍אגב אני החידה שבמקום לצפות בטריילר הייתה עסוקה בלשיר?
יששששש חיכיתי שיתרגמו את זה תודההה עפתי לראות
אדוה אין עליך בעולם!!
את תמיד באה עם הדבר הנכון בזמן הנכון!
תודה ענקית !
♥♥♥
תודה על הפרגון
וואו פרק מושלםםם
כל כמה זמן עולה פרק?
כרגע 2 בשבוע
וואו הפרק הראשון מושלם!! כבר במתח לפרק הבא.!
אדוה אין עלייך ועל התרגום שלך . תודה רבה!! 🩷🙏🏻
הרגע עלה
איזה אושר בטוח יהיה מושלם, הקוראנים הרי אלופים בזה, אדוה תודה רבה לך על עוד התמכות מהסוג הטוב…
נשמע מטורף התקציר!!
תודה לך אדוה
תיהני
ואווו שזה נראה טובבבב אומיאייגאאאדדדד
הפרק הראשון היה מושלם, נקווה שגם ההמשך