אויב מהעבר, ואהבה שמתחילה מחדש…
כאשר הלב אומר לא, אבל הגוף אומר אחרת.
לאחר תאונת דרכים, קי הא נול (השחקן הוואנג ג'ון סו) מתעורר בגיל 29 עם זיכרונות של עצמו בן ה-19, ומאבד עשור שלם מחייו. ההלם הגדול ביותר מגיע כשהוא מגלה שבמהלך אותן שנים חסרות, הוא היה במערכת יחסים בת 7 שנים עם יריבו לכל החיים, יו סה ביוק (השחקן יי ג'ה וון).
בעוד שתמונות, הודעות ואפילו האינסטינקטים שלו מצביעים על כך שהם היו מאוהבים עמוקות, הא נול זוכר אותו רק כאויב שהאפיל עליו לאורך כל ילדותו. ככל שרסיסים של זיכרון חוזרים אט אט, הוא מתחיל לחשוד שמערכת היחסים שלהם הסתיימה מסיבה כלשהי ושסה ביוק אולי מסתיר את האמת.
~~ עובד על פי רומן הרשת 'לעולם אל תשכח את אויבך' (Never Forget Your Enemy) מאת וואצ'ה (Hwacha).
טריילרים
טריילר לדרמה בתרגומה של אדוה
הדרמה מיועדת לצפייה מגיל 18+ בשל תכנים אלימים ומיניים
סדרה נחמדה עםחתיכים אבל סבטוחה בזמני אירועים..אולי הבימאי היה מסטול…
סדרה מהממת
קצר ולעניין
איזה בינג' כייפי, סדרה חמודה ממש והם כאלו מתוקים יחד. נהנתי מאוד לצפות, אדווה תודה על הבחירה והתרגום 🙏
אדוה תודה רבה על התרגום זאת היה סדרה מדהימה ממש אהבתי את הכל תודה !!!
איזה כיף שאהבת, גם אני ממש התחברתי אליה
דרמה מהממת . מממש אהבתי . תודה על התרגום ♥
ווא ממש אהבתי יש להם כימיה ממש טובה על המסך כנראה בגלל boy lost in Thailand
לא יודעת מה בנות לא הבינו אני הבנתי הכל ויחסית לביאל קוריאני סדרה ממש יפה
גם אני חושבת ככה
אדוה קודם כל תודה על הזמן והעבודה.
אישית, לא אהבתי. נראה שניסו לעשות משהו "אמנותי" כשבפועל מדובר בעריכה לא ברורה וגם הסיפור עצמו לא וואו, זה לא תסריט שאנחנו מכירות בדר"כ בסדרות קוריאניות. יש סקינשיפ חביב, לא מעבר, לא נפלתי מהכימיה שלהם, למרות הסצנות הנועזות.
הדבר שהכי עשה לי את זה זה הנוף המדהים שיש להם בבית
תודה רבה על התרגום! סדרה מהממת ומרגשת.
אמאל'ה….איזו סדרה משובחת,כמה כנות, כמה הכלה,איזו נאמנות,והכל מעודן ..ממש 🍬..באמת שעפתי..תודה לכל העוסקים במלאכה
סידרה מהממת
השחקנים יפים ברמות אחרות
ממליצה ממש
תודה רבה אדוה היקרה על התרגום של הסידרה במיוחד בתקופה הקשה הזאת.
שמחה שאהבת כמוני
תודה אדוה על תרגום של פרויקט נוסף
נהניתי מכל פרק!
תודה, שמחה שאהבת
אדוה אין עלייך בעולםםםם
אבל רק אני היחידה שלא הבינה כלום? כאילו סדרה מטורפת אבל לא הבנתי את הסוף בכלל מישהו יכול להסביר לי?
בבקשה בלי ספוילרים כאן
וואו איזה פרק
תודה רבה על התרגום של הביאל המהמם הזה!! (דרך אגב אני חושבת שיש פה טעות כי יש רק 8 פרקים שיצאו, יכול להיות שאני טועה אם כן מצטערת:))
כן, יש רק 8 פרקים
ואוו בבקשה עוד פרקים אני ממש לא מצליחה להמשיך את שגרת חיי. כל הזמן חושבת על זה.. פלייז תגמרו לעלות את כל הפרקים
כל הפרקים עלו
תודה על התרגום
סידרה מעניינת
השחקנים מאוד יפים
ואני מחכה לפרק הבא תודה רבה לכם
ניסיתי כמה פעמים לראות את הסדרה ופשוט התייאשתי בפרק 2, זה מרגיש שהרמת משחק לא כזה טובה, הכול איטי כזה ולא ברור לי על מה ההייפ.
בהתחלה זה לא מובן אבל כדי לך לראות את כל הפרקים הפרקים ממש מרגשים ❤❤
לא התאפקתי והתחלתי לראות..
דרמה איכותית מאוד. רמת משחק גבוהה וכימיה שעוברת מסך.
מחכה בקוצר רוח לפרקים הבאים~
תודה אדוה💕
בטוח שזה 10 פרקים ולא 8?
כן גם אני לא הבנתי ….
וואווו סדרה נדירה ❤️❤️
תודה על התרגום.
סידרה מרתקת והם חמודים מאוד.
איזה בינג' מושלםםם! 😍✨💖
ממש התחברתי! הם כאלו חמודיםם⭐
כבר מיליון שנה שלא ראיתי דברים + הגבתי!!
אדוה❤️ תודה רבה לך על התרגום המושקע והבחירה המושלמת!! 🤗
תודה מותק, כיף שאהבת
זאת דרמה תאילנדית ? כאילו זה חצי קוראני חצי תאי או שסתם חלק מהזמן הם בתאילנד
תודה על התרגום 💖💖💖
ככה אמרו, גם אני עדיין לא יודעת
הם כאלה מושלמים
ווואוווווו
תודה רבה רבה על התרגום מתחילה עכשיו לראות נשמע מדיי טוב ראיתי קטעים בטיקטוק ישר רצתי לפה
וכבר רואה שהספיקו לעלות😍😍😍
אני נטו רואה את זה בגלל השחקן המהפנט יי ג' ה וון…השחקן השני ממש מעצבן אותי משום מה.
מקווה שממש יצליח כי הוא חתיך אד ומשחק מדהים.
איפה אני יכולה לקרוא את הרומן שדרמה מבוססת עליו??
וגם אפשר המלצות לדרמות בסגנון?
לא משנה לי עם זה הטרו,
תודה.
אני קבוע לא מצליחה לראות סדרות דרך העוד צפייה, יש אפשרות שתוסיפו צפייה דרך הצפייה הישירה או ההורדה? אני מתה לראות כבר את פרק 3 ללא אפשרות…תודה רבה❤️
יש לך טלגרם. ובכל שרת שיש פה יש צפייה, גם בהורדה וגם בצפייה הישירה יש צפייה
וואי סוף סוף התחברתי לסדרה, מתה שתוציאו את הפרקים!
באיזה ימים יוצאים שאר הפרקים
נב. תודה רבה אדווה על התרגום🙏🏻
בכייף.
כתבתי למעלה באדום
איזו סדרה יפההההההההההה
מתי יוצא עוד פרקים??????????
אני חייבת את פרק 3 דחוףףףףףףףף
ממש תודה על התרגום:)
יואו התקציר מזכיר טיפה את תסמונת אהההה
נראה נדיק
נראה די חמוד, אני מחכה לראות איך זה יתפתח
תודה רבה אדוה על התרגום❤️
בכיף
אמ. לט הבנתי זה גם קוריאני וגם תאילנדי?
עם כן זה לא קצת מוזר.
בינתיים ראיתי רק קוריאנית, נראה איך יתפתח וזה לא מוזר, היו הרבה סדרות כאלה
לדעתי זה נחשב תאילנדי כי השחקן מתאילנד אבל אני לא חושבת שידברו בתאית או משהו
תודה אדווש…❤️❤️❤️
תודה לך מותק
אוי איזה פרק מהמם ,כבר מחכה לפרק 2 ❤️❤️ תודה רבה 🥰
הנה עלה
אדווווש תודה יקירה
אחת ויחידה אין עליך 👑
תודה יקירה
קודם כל תודה על התרגום💜, באיזה ימים הפרקים יעלו לאתר?
סדרה נחמדה עםחתיכים אבל סבטוחה בזמני אירועים..אולי הבימאי היה מסטול…
סדרה מהממת
קצר ולעניין
איזה בינג' כייפי, סדרה חמודה ממש והם כאלו מתוקים יחד. נהנתי מאוד לצפות, אדווה תודה על הבחירה והתרגום 🙏
אדוה תודה רבה על התרגום זאת היה סדרה מדהימה ממש אהבתי את הכל תודה !!!
איזה כיף שאהבת, גם אני ממש התחברתי אליה
דרמה מהממת . מממש אהבתי . תודה על התרגום ♥
ווא ממש אהבתי יש להם כימיה ממש טובה על המסך כנראה בגלל boy lost in Thailand
לא יודעת מה בנות לא הבינו אני הבנתי הכל ויחסית לביאל קוריאני סדרה ממש יפה
גם אני חושבת ככה
אדוה קודם כל תודה על הזמן והעבודה.
אישית, לא אהבתי. נראה שניסו לעשות משהו "אמנותי" כשבפועל מדובר בעריכה לא ברורה וגם הסיפור עצמו לא וואו, זה לא תסריט שאנחנו מכירות בדר"כ בסדרות קוריאניות. יש סקינשיפ חביב, לא מעבר, לא נפלתי מהכימיה שלהם, למרות הסצנות הנועזות.
הדבר שהכי עשה לי את זה זה הנוף המדהים שיש להם בבית
תודה רבה על התרגום! סדרה מהממת ומרגשת.
אמאל'ה….איזו סדרה משובחת,כמה כנות, כמה הכלה,איזו נאמנות,והכל מעודן ..ממש 🍬..באמת שעפתי..תודה לכל העוסקים במלאכה
סידרה מהממת
השחקנים יפים ברמות אחרות
ממליצה ממש
תודה רבה אדוה היקרה על התרגום של הסידרה במיוחד בתקופה הקשה הזאת.
שמחה שאהבת כמוני
תודה אדוה על תרגום של פרויקט נוסף
נהניתי מכל פרק!
תודה, שמחה שאהבת
אדוה אין עלייך בעולםםםם
אבל רק אני היחידה שלא הבינה כלום? כאילו סדרה מטורפת אבל לא הבנתי את הסוף בכלל מישהו יכול להסביר לי?
בבקשה בלי ספוילרים כאן
וואו איזה פרק
תודה רבה על התרגום של הביאל המהמם הזה!! (דרך אגב אני חושבת שיש פה טעות כי יש רק 8 פרקים שיצאו, יכול להיות שאני טועה אם כן מצטערת:))
כן, יש רק 8 פרקים
ואוו בבקשה עוד פרקים אני ממש לא מצליחה להמשיך את שגרת חיי. כל הזמן חושבת על זה.. פלייז תגמרו לעלות את כל הפרקים
כל הפרקים עלו
תודה על התרגום
סידרה מעניינת
השחקנים מאוד יפים
ואני מחכה לפרק הבא תודה רבה לכם
ניסיתי כמה פעמים לראות את הסדרה ופשוט התייאשתי בפרק 2, זה מרגיש שהרמת משחק לא כזה טובה, הכול איטי כזה ולא ברור לי על מה ההייפ.
בהתחלה זה לא מובן אבל כדי לך לראות את כל הפרקים הפרקים ממש מרגשים ❤❤
לא התאפקתי והתחלתי לראות..
דרמה איכותית מאוד. רמת משחק גבוהה וכימיה שעוברת מסך.
מחכה בקוצר רוח לפרקים הבאים~
תודה אדוה💕
בטוח שזה 10 פרקים ולא 8?
כן גם אני לא הבנתי ….
וואווו סדרה נדירה ❤️❤️
תודה על התרגום.
סידרה מרתקת והם חמודים מאוד.
איזה בינג' מושלםםם! 😍✨💖
ממש התחברתי! הם כאלו חמודיםם⭐
כבר מיליון שנה שלא ראיתי דברים + הגבתי!!
אדוה❤️ תודה רבה לך על התרגום המושקע והבחירה המושלמת!! 🤗
תודה מותק, כיף שאהבת
זאת דרמה תאילנדית ? כאילו זה חצי קוראני חצי תאי או שסתם חלק מהזמן הם בתאילנד
תודה על התרגום 💖💖💖
ככה אמרו, גם אני עדיין לא יודעת
הם כאלה מושלמים
ווואוווווו
תודה רבה רבה על התרגום מתחילה עכשיו לראות נשמע מדיי טוב ראיתי קטעים בטיקטוק ישר רצתי לפה
וכבר רואה שהספיקו לעלות😍😍😍
אני נטו רואה את זה בגלל השחקן המהפנט יי ג' ה וון…השחקן השני ממש מעצבן אותי משום מה.
מקווה שממש יצליח כי הוא חתיך אד ומשחק מדהים.
איפה אני יכולה לקרוא את הרומן שדרמה מבוססת עליו??
וגם אפשר המלצות לדרמות בסגנון?
לא משנה לי עם זה הטרו,
תודה.
אני קבוע לא מצליחה לראות סדרות דרך העוד צפייה, יש אפשרות שתוסיפו צפייה דרך הצפייה הישירה או ההורדה? אני מתה לראות כבר את פרק 3 ללא אפשרות…תודה רבה❤️
יש לך טלגרם. ובכל שרת שיש פה יש צפייה, גם בהורדה וגם בצפייה הישירה יש צפייה
וואי סוף סוף התחברתי לסדרה, מתה שתוציאו את הפרקים!
באיזה ימים יוצאים שאר הפרקים
נב. תודה רבה אדווה על התרגום🙏🏻
בכייף.
כתבתי למעלה באדום
איזו סדרה יפההההההההההה
מתי יוצא עוד פרקים??????????
אני חייבת את פרק 3 דחוףףףףףףףף
ממש תודה על התרגום:)
יואו התקציר מזכיר טיפה את תסמונת אהההה
נראה נדיק
נראה די חמוד, אני מחכה לראות איך זה יתפתח
תודה רבה אדוה על התרגום❤️
בכיף
אמ. לט הבנתי זה גם קוריאני וגם תאילנדי?
עם כן זה לא קצת מוזר.
בינתיים ראיתי רק קוריאנית, נראה איך יתפתח וזה לא מוזר, היו הרבה סדרות כאלה
לדעתי זה נחשב תאילנדי כי השחקן מתאילנד אבל אני לא חושבת שידברו בתאית או משהו
תודה אדווש…❤️❤️❤️
תודה לך מותק
אוי איזה פרק מהמם ,כבר מחכה לפרק 2 ❤️❤️ תודה רבה 🥰
הנה עלה
אדווווש תודה יקירה
אחת ויחידה אין עליך 👑
תודה יקירה
קודם כל תודה על התרגום💜, באיזה ימים הפרקים יעלו לאתר?
אין ימים ספציפיים, מתי שאצליח לעלות מהמקלט
מטורפת תודה
תודה רבה אדוה על התרגום מחכה כבר ממש לפרק הראשון
הנה עלה