בי.טי.אס בתוך היער

תיאור התכנית:

ז'אנר – ריאליטי, הרפתקאות, חברות, קומדיה, נעורים, איידולים

שם התכנית בקוריאנית – 인더숲 BTS편

שם התכנית באנגלית – BTS In The SOOP /  indeosup BTSpyeon , In the SOOP BTS Ver

מספר פרקים – 8

רשת שידור – ג'יי.טי.בי.סי

תאריך עלייה לשידור – 19.8.2020

תרגום – פורת / תמר / הודיה א.

 

 

תקציר:

תכנית ריאליטי חדשה של להקת בי.טי.אס BTS.

ביטיאס ביער- היא תוכנית שמתרחשת ביער.

הקונספט של התכנית הוא לתת לממברים לבלות את הזמן בפעילויות שנמצאות "בין חיי היומיום לפנאי." הממברים ייצרו את לוחות הזמנים שלהם מראש וכל אחד מהם יבלה זמן בהנאה מהתחביבים שלו.

למרות שכל אחד מהממברים יעשה דברים שונים, כולם מבלים יחד באותו מקום.

 

 

 

קישור לעונה השנייה – בי.טי.אס בתוך היער 2

 

 

רשימת המשתתפים

פרק 1 –     הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 1 מאחורי הקלעים  –    הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 2 –    הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 2 מאחורי הקלעים –    הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 3 –    הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 3 מאחורי הקלעים –   הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 4 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 4 מאחורי הקלעים –   הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 5 –    הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 5 מאחורי הקלעים  –  הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 6 –    הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 6 מאחורי הקלעים –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 7 –    הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 7 מאחורי הקלעים –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 8 –    הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 8  מאחורי הקלעים –    הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

תגובות

השארת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אתם בבקשה יכולים לתרגם את STAR IN THE SKY הוא להגיד לי שם של אתר שתירגם אותה בבקשה😭😭😭💜💜💜

  2. מתרגמות אתן אלופווות😚😚
    תודה רבה רבה. אין עליכן!!!
    רק שאלה: כל כמה זמן יוצא פרק?
    ו…וי קצת מטריד אותי. שמתן לב אולי שהוא נראה קצת חולה? או שזה רק אני (ואחותי😜)??

    • הפרקים יוצאים לפי הקצב שיוצא לנו לתרגם ומשתדלות לעשות את זה מהר♡

    • שמעי שגם אני מודאגת ממנו כבר תקופה
      לא ברור מה קורה איתו…:(

      • ראיתי ששאחד מהפרקים הבאים הוא דיבר עם גנקוק שהוא מרגיש שלא אוהבים אותו דבר.. מכלל שהם עכשיו לא מופעים..
        אם יש לכם אינסטגרם תכנסו ל bts_israellll היא העלתה היום בסטורי תרגום של החלק הזה..

        • היי. תקשיבי. לא ראיתי את הסרטון שדברת עליו אבל בגלל שזה הטריד אותי כתבתי ביוטיוב ויקוק 2020 וזה נתן לי סרטון שלהם מספטמבר שהם דווקא ממש סבבה שם… אני לא יודעת לשפוט, אבל היה שם קטעים חמודים שלהם בטיול וגם ביומהולדת של ג'ונגקוק וי היה נראה מאוהבבבב❤❤ (סתם עובדה מענינת למעונינות😜 וי לא הומו, הוא דיבר על זה שהייתה לו אהבה ראשונה בביס יסודי. חחח חיימשלי)

      • היי. ראיתי סרטונים מהמשך הטיול ביוטיוב (הסרטונים לא היו מתורגמים. אין לכן מתחרות, תותחיות שלי😚) ווי היה נראה ממש טוב.. יכול להיות שסתם לא זרם לו…🏄 חח (זרם)😜

        • זה בפרק 6 ..
          ולא התכוונתי שגנקוק לא אוהב אותו.. אלה בכללי שהוא לא חש באהבה של הקהל בגלל שאין הופעות.. וקנקוק הרגיע אותו כזה..
          אויי זה היה כזה חמוד 💕💕

          • אייגו אייגו אייגו😝😝
            החיים שלי צריך את העידוד שלי?
            💋❤💓💔💕💖💞

          • באותו פרק ג'ונגקוק דיבר איתו והוא אמר לו שהוא מרגיש שהקשר בינהם השתנה בגלל שהוא התרצן והוא לא יודע איך להתמודד עם זה, היתה להם שיחה ממש טובה אבל.

    • גם אותי הוא ממש שקט ונראה חיוור וחולה הוא נראה בדיכאון בזמן האחרון הוא כבר לא שמח הוא לא מדבר הוא תמיד בצד וזה מפחיד אותי

    • הם דיברו על זה גם בנאום באו"ם שקשה להם מאד הניתוק הזה מהארמי, הם הסרטו את זה בתחילת הקורונה כשהכל התבטל להם אבל לא קרה משהו מיוחד , חוץ מהעובדה שהוא לא הרגיש טוב תקופה וחבר נפש שלו ( פארק בו גום) עזב לצבא.

      • משהו ביקש פעם מכירולוג ( קורא בכף יד) אמריקאי מפורסם שינתח את היד של טהיונג (הוא העלה את זה ליוטיוב) והוא אמר שהוא בחור מאד רציני שמחפש מטרות חזקות בחיים וככל שהוא יגדל הוא יהיה מושך עוד יותר… ( הוא אמר עוד כמה דברים מאאאד מענינים…..)

      • מה ?????? אני בשוקקקק
        לא ידעתי שהוא חבר נפש של פארק בו גום איזה מגניב !!!
        אחד השחקנים האהובים עליי איך את יודעת את זה ???
        יש סרטונים שלהם או משהו??
        פליזזז תשימי פה קישור

        • זה ידוע, הם חברים כבר 6 שנים בערך וטהיונג אמר שהם מדברים כל יום בטלפון, הם מעלים מלא תמונות משותפות ויוצאים לטיולים כל היום, עד כדי שפעם בראיון רצו לאתגר אותו אז שאלו אותו במי הוא יבחר בבו גום או ג'ונגקוק חח
          סתם דוגמא, את יכולה לחפש בגוגל↓
          https://pbs.twimg.com/media/C95cuFLUAAAy3H6.jpg

          • חח יו אני זוכרת את התמונה הזאת! זה היה כשהם נסעו לטיול לבד ליומיים והעלו מלא סרטונים משם וכולם התחילו לדמיין שהם יוצאים חחח

  3. יש מצב לתרגום תוכנית ההישרדות של סטריי קידס????
    stray kids- survival show
    בבקשהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

  4. תודה רבה רבה על התרגום, אני בבידוד וממש עשיתם לי את הבידוד!
    רק רציתי לשאול אם אפשר שהרקע של הכתוביות יהיה אטום לחלוטין כי רואים את הכתוביות מאחורה
    וזה מבלבל
    תודה רבה
    מעריכה מאוד!

  5. ואייי אין עליכםםם תודהה רבההההה💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

  6. מממש תודה רבה למתרגמות !!!!!!!!!!!
    אתן פשוט אלופות
    אין עליכן
    אני ממש חיכיתי לזה וזה לא ברור מאילו שאתן עושות מה שאתן עושות
    תודהההההההההה מכלללל הלב💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

  7. תכלס בנות בואו נודה: התוכנית די משעממת. אני גם ארמית מושבעת אבל זה פשוט משעמם לראות איך הם אוכלים ואיך הם ישנים ואיך משחקים. והם אפילו לא מתנהגים בטבעיות בגלל המצלמות.. ואפשר לגמרי להבין אותם. בקיצור הם הכי טובים בשירה וריקוד ושמה אין ויכוח! דרך אגב תודה רבה רבה למתרגמות- רואים כמה השקעה יש בתרגום וההערה קשורה לתוכנית עצמה ולא לתרגום.. תודה רבה לכן!

    • למה? אני אהבתי זה לא כמו ראן ביטיאס אבל זה סגנון אחר במוב אחר וכייף לצפות

      • גם אני מאוד אהבתי את זה, זה משהו קליל שכיף לצפות בו

      • תקשיבי, זה לא בון ויאז' ולא ראן, המטרה הייתה לייצר תוכן עדין שמתאים לאווירה היום של הקורונה וכו', יש בזה גם צד יפה לדעתי, יכול להיות שזה משעמם, אבל בסופו של דבר הם בני אדם כמונו שאוכלים, ישנים ומשחקים כל היום.
        יכול להיות שזה תוכן שונה ופחות התחברת, הכול טוב,
        ד"א, מגניב שהעלת את הנושא הזה.. זה גרם לי לחשוב על זה…

    • דווקא אני ממש אהבתי זה אולי לא כמו בון וויאז אבל זה גם יפה

    • מספיק לי שאהבות חיי נמצאים שם ואני לא צריכה כלום יותר מזה… 💝 💖💕❣️

    • אני עדיין לא התחלתי לראות אבל לפני התקציר ולפי מה שאת אומרת לדעתי זאת סדרה ממש ממש משעממת…
      כאילו באמת? יש אלפי סרטונים ביוטיוב שאתם אוכלים ישנים ומשחקים…
      לדעתי… הם בזבזו את הזמן שלהם להוציא את התוכנית הזאת…

    • היי טאהיונג (זה נחמד לכתוב למישהו 'היי טאהיונג'😁)
      דבר ראשון אין סיבה שהם לא יתנהגו טבעי בסביבת מצלמות בהתחשב בעובדה שיש סביבם מצלמות 24\7.
      וחוץ מזה לארמי אמתית לא איכפת לראות אותם במצבים הכי לא מעניינים אבר, כי רק הפרצוף שלהם עושה ת'יום😘😘😘💓❤💖💕💋
      ( והנה בשבילך❤😜)

    • וואלה אני חולקת עלייך לגמרי, בתכניות מסוג כזה רואים את ביטיאס האמיתיים.
      כשהם שרים ורוקדים זה מרתק ללא ספק, אבל שם הם המקצוע שלהם, ואם יש פעמים שרואים אותם מתנהגים בטבעיות זה פה.
      נ.ב.
      אני אישית גם נהנת להסתכל עליהם גם כשהם יאכלו וישחקו, הם בחיים לא ישעממו אותי.

  8. תודה רבה😍😍 ממש רציתי לראות את הסדרה הזאת ולא מצאתי שום קישור והנה זה פה בעברית💜 תודה לכל מי שמעורבת בזה!!

  9. וואי
    תודה אין לי מילים לתאר את ההתרגשות שלי
    אמאאאא
    תודה לכן פורת הודיה ותמר אין עלייכן

  10. התוכניות הבאות של ביטיאס יהיו
    "ביטיאס נוסעים ברכב"
    "ביטיאס מפהקים"
    "ביטיאס עושים קניות"
    "ביטיאס בבית מרקחת"
    חחחח

    • אמרו מראש שזה לא כמו ראן ביטיאס או בון וויאג' אני לא מבינה מה התלונות..

  11. אמא תודה כמה פרקים יוצאים כול שבוע סתם רציתי לדעת 😘😘

    • אין קצב קבוע לפרקים… אנחנו מתרגמות פרק ומעלות אותו כשאנחנו מסיימות

  12. קומווו תודהה רבההה כמהה חיכיתי ..⁦♥️⁩💥⁦♥️⁩⁦♥️⁩💖

  13. וואוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
    תודה רבה!
    אין עליכן!
    💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

  14. אני לא יודעת איך להכיל את האושרררר
    ישש תודההה אתם אלופותתתת אני אוהבת אותכםםם❤❤❤❤

  15. יאו אני מאושרתתתת אתם אלופים שאתם מתרגמים אתזה!!!!! אני ככ שמחההה תודה לכם!!!!

  16. איזה כיףףף !!! ממש תודה רבה אין עליכם . כיף שתירגמתם כזה מהר , מדהימותתת💜💜💜💜💜💜

  17. פורתתתתתתת😍😍😍😍
    אין עלייך
    מתה כבר לראות את זה
    💜💜💜💜💜💜💜

  18. איזה כיף מממש תודה רבה לכן
    מתי מעלים את זה ?????
    אני מחכה ברמווווווווווות

  19. מתי מתרגמים את את הפרקים😶 , ותודה רבה⁦♥️⁩⁦♥️⁩

  20. תודה רבה אלף תודות 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜באמת אין עליכן

  21. אומיגאדגגגגגגגדדדדדדדדדגגגגגגגגדדדדד!!!!!!!!
    יואא איך אני מחכה שזה יתורגם
    עשיתם אותי הכי שמחה בעולם עכשיו!!!!!!!!!!! 😁 😁 😊 😍 😍

  22. מתי אתם הולכים להעלות את זה?
    יש תאריך מסויים , או שמתי שתגמרו לתרגם את זה?

  23. פורת תודה רבה לך את לא מבינה כמה אני מעריכה את זה עשית אותי כל כך מאושרת תודה תודה תודה

  24. איזה כיף!!!!!! תודה רבה פורת ותמר היקרות!!!♥♥♥

  25. תודה רבה למתרגמות האלופות
    💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

  26. יה, תודה רבה! שימו לב שהסדרה משודרת ב2 גרסאות , הגירסה השלימה בweverse – כל פרק שם הוא 80 דקות וגירסה בjtbc שזה פרקים של 60 דקות, לא היה להם יותר זמן שידור אז הם פשוט חתכו קטעים שלמים וזה קצת חבל כי הורידו מלא קטעים של וי

    • אויייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
      איזה באסהההההההההההההההההההה

  27. תודה מראש! אתם תתרגמו בקצב השידור או שזה ייקח יותר זמן?

  28. אאא, אומיגד סידרה חדשה של ביטיאס. מחכה בקוצר רוח.
    תודה רבה למתרגמות פורת ותמר!!!

    • זה לא סדרה חדשה זה במקום בון וויאג בגלל שלא יכולים לטוס

    • יששששששש איך באלי כבר לראות אותהההה.. יש כבר פרק או שניים שעלו.. מתי תתרגמו ??

עדכונים