זכרו את ה-15

תיאור הדרמה:

ז'אנר – מתח, אימה, דרמה, מבוגרים

ארץ הפקה – תאילנד

שם הדרמה באנגלית – Remember 15

מספר פרקים – 12

רשת שידור – ויו טי.וי.

תאריך עלייה לשידור – 22.2.2022

תרגום – קוראל (פרקים 1-5) / ליאורה (פרקים 6-12)

 

 

תקציר:

"אני מתגעגעת לכולם…. האם ניפגש שוב על האי ההוא?" הודעה מסתורית מליילה (השחקנית ריי), כוכבת בית ספר שהתאבדה לפני חמש שנים, נשלחה לחברה לשעבר בתיכון, לבוגרים ולאחותה.

כולם תהו כיצד זה אפשרי לשלוח את ההודעה הזו, מאחר שליילה מתה 5 שנים לפני כן… 12 מהם חזרו לאי הנטוש, המקום שבו מתה ליילה… כדי לחלוק לה כבוד ולגלות את האמת על מי שלח את ההודעה כבדיחה… אבל ככל שהם מתקרבים לאמת כך הם מגלים יותר את עברם האכזרי.

הסודות האפלים של האנשים שהם מכנים "חברים" הפכו את האי לזירה עקובה מדם…

 

 

הדרמה מיועדת לגילאי 18+ עקב סצנות אלימות ומראות קשים.

בכל שבוע יעלה פרק אחד

 

 

רשימת השחקנים

ריי – Ray Venita Loywattanakul

סאירונג – Sairung Prapakon Chairak

זי – Zee Pruk Panich

טומי – Tommy Sittichok Pueakpoolpol

ג'ימי – Jimmy Karn Kritsanaphan

אייס – Ace Chitsanupong Sakunnanthiphat

 

פרק 01 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 02 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 03 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 04 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 05 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 06 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 07 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 08 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 09 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 10 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 11 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 12 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

תגובות

השארת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. היי אני ממש מתלבטת אם לראות בגלל שרשום אימה ואני נורא פחדנית אז זה מפחיד ממש??

    • לא ממש מפחיד זה יותר לכיוון של רצח ויריבות ממש קשה בין חברים ומחא אלימות ויש איברים פניניים וזה מגעיל אני בדיוק כמוך אני פחדנית ברמה לא אפשרית ועדיף שתראי את זה עם חברה שלך

  2. אווווו זו דרמה משוגעת!! אומנם מזעזעת והסוף לא משהו משמח כמו שאתם יודעים אבל כל הכבוד להם על ההשקעה שחקנים מדהימים. וזי זיעזע אותי עם התפקיד שלו הוא היה מטורף ואהבתי את המסר שהוא העביר בסוף הפרק , זה כל כך מרגיע 😥
    דרמה עצובה מי שקשה לו שלא יצפה…הסוף עם השניים בים שבר אותי (הזוג) .

  3. תאמת זה היה סוף עצוב ולפי געתע סתם מתחו את זה אבל הסדרה היתה ממש מעניינית שלא יכלתי להפסיק לראות

    • נדיר שסוף באימה נגמר בטוב..
      יש דפוסים די קבועים. אבל אף פעם לא נמאס לי.
      אני מתה על הז'אנר הזה..
      מבטיחה לתרגם עוד וכמה שיותר..
      אז יש למה לחכות ❤️

      • זו סדרת אימה.. מי שמכיר את הז'אנר יודע למה לצפות.
        בטח שלא נספיילר כאן, אבל הסדרה יפה. לפחות לדעתי!
        אבל אני חובבת אימה מושבעת – אז אני משוחדת!

  4. היי, משהי יכולה קצת להסביר איך הסדרה, אם שווה צפייה? מחכה לתשובה:)

  5. טניה ככה תראי לא יודעתת בדיוק לענות לך על השאלה תאמת כבר תסדרה וגם אני לא כל כך הבנתי למה קראו לזה 15 ולא 12 אם את רוצה עדיף לך לשאול בדך הסדרה של הלילה בא שמה ליאורה מתרגמת תסדרה וראיתי שהיא מגיבה שם לתגובות כי ראיתי שלא מגיבים פה על התגובות מקוווה שעזרתי

    • אני עונה כשיש לי אפשרות. לא תמיד אני יכולה להיכנס לכל דרמה שתרגמתי ולענות.
      אני מאד משתדלת גם לתרגם, גם לענות וגם לדאוג לחיי האישיים.
      עונה.. לפעמים בדיליי, אבל עונה.
      חוץ מזה שתמיד אפשר לפנות אליי בפרטי. גם שם אני עונה.❤️

  6. אפשר לשאול למה רשום בכוטרת זכרו את ה15 ולא את 12 עוד לא ראיתי אבל רשום בתקציר ש12 מהם חזרו לא 15 ?? וגם הם בסוף היו 15 הוא שהם נשארו 12 וגם בתמונה מופיעים רק 12 אז לא הבנתי למה קוראים לזה זכרו את ה15 ולא את ה12 ??? אשמח לתשובה

    • האמת, אין לי מושג..
      אני לא אחראית על שמות הסדרות שאני מתרגמת.
      במקרה הזה.. גם אני באמת לא יודעת למה.
      אבל אני מאד אוהבת את הסדרה הזו.
      בייחוד לאור העובדה שקיבלתי סצנה שמאד רציתי!!
      אז אני מבסוטית אששששש 😊😊😊

    • אני עובדת על זה..
      שבוע הבא יעלה פרק נוסף..
      תודה שאת אוהבת ❤️

  7. קוראל תודה רבה על פרק 3 ממש סדרה מותחת מחכה לפרקים הבאים אשמח לדעת באיזה ימים עולים פרקים

  8. אמאאאאאא😭🪦😭🪦
    דיי איזה מתח! 😭☠️
    תודה רבה על התירגום🙏🏻❤

  9. תודה רבה על התירגום! 🙏🏻❤אני ממש במתח😫

  10. רשום שה כל הפרקים תרגמו אבל זה נותן לי רק פרק אחד זה רק לי או לכולם ???

עדכונים