הסרט מתעד את להקת סטריי קידס במהלך אחת ההופעות הגדולות שלהם, ומשלב בין חוויית קונצרט עוצמתית לבין הצצה אינטימית לחיים מאחורי הקלעים.
לצד ביצועים אנרגטיים לשירים מתקופות שונות (כולל האלבום ATE), הסרט עובר בין הבמה לבין רגעים אישיים של הממברים בזמן ההכנות, החזרות וההתמודדות עם הלחץ.
במהלך הסרט נחשפים הצדדים האנושיים של חברי הלהקה – הקשיים, האחריות, והקשר העמוק ביניהם – לצד הקשר המיוחד עם סטיי, שמעניק משמעות נוספת לכל הופעה.
בסופו של דבר, זהו לא רק סרט על הופעה, אלא סיפור על הדרך שלהם כקבוצה, על התשוקה למוזיקה, ועל האנשים שמאחורי האורות והבמה.
הרחבה
הסבר נוסף
סטריי קידס נחשבים כיום כאחת הלהקות המצליחות ביותר בקוריאה, אבל בואו ניזכר איך הם התחילו את המסע:
סטריי קידס נוצרו דרך תוכנית הישרדות של סוכנות ג'יי.ווי.פי. ובסופו של דבר באנגצ'אן בחר את הממברים שכולנו מכירים כיום: צ'אנגבין, האן, לי נואו, סונגמין, פליקס, היונג'ין, איי.אן ו-ווג'ין (שפרש בשנת 2019).
מלכתחילה הלהקה הוקמה תחת הכותרת "שליטה עצמית ויצירה עצמית".
הדביוט הרשמי שלהם היה בשנת 2018 עם האלבום I am NOT מה שהוביל אותם לפרצת דרך חדשה בעולם הקייפופ עם סגנון רועש ואפל יותר.
לסטריי קידס אין כותבים או כוריאוגרפים, הם מחולקים לקבוצות שאחראיות על כל נושא – "הראצ'ה".
הפריצה העולמית התרחשה בשנת 2021 לאחר שזכו בתוכנית הריאליטי "קינגדום: מלחמה אגדית".
ההצלחה המסחררת בעולם הובילה אותם להגיע למקום הראשון בבילבורד עם מספר אלבומים וכך הם הפכו לאחת הלהקות המובילות בעולם.
סטריי קידס, להבדיל מהמון להקות אחרות, מייחדים את עצמם עם מסרים כבדים וכנים בשירים כמו הרצון להיות חופשיים, מאבקים וזהות עצמית – הם לא מפחדים להראות שהם לא מושלמים.
למה הסרט הזה לא עובד לי אני רוצה לראות את זה זה היה מעניין
יש אותו בעוד שרתים שבהם ניתן לראות
למה זה כבר לא עובד לי
כנל😅
תודה רבה על התרגום
תודה רבה🩷
וואי איזה כיף שיש את הסרט מתורגםםם!!! תודה רבה רבה! מחכה להתחיל לראות!😆😆😍😍
וואוו תודה רבה על התרגום! חיכיתי מלא זמן!
תמחקי מהר איך שקראת לך זה מביךךך את אובססיבית ברמה לא נורמלית זה לא טובהב
מה הבעיה באיך שהיא קראה לעצמה? היא STAY זה ליטרלי הקטע של הפאנדום להיות כאלה אובססיבים ולא רק של ה STAYS אלה של כל הפאנדומים האחרים… זה לא משהו רע שהיא אוהבת אותו למשל אני… אני אוהבת את האן בקטע מטורף וכל מי שמכיר אותי יודע את זה…. זה לגמרי סבבה (זה לא הייט, כן?)
לא הבנתי מה יש לך שחררי מימנה
אחי מה מביך בזה כול מי שמכיר אותי קורא לי בכול מקום אישתו של היונג׳ין מה הבעיה בזה אנחנו סטיי ואנחנו מרגישים מחוברים לסטריי קידס אני מאמינה שאת בגילי את יודעת מה לא רק את אני מאמינה שהרןב פה בגילי שזה גיל 12 13 וממש רוצים לטוס להופעה ואנחנו לצערי הרב לא רובנו יכולים אז להרגיש קצת יותר מחוברת לביאס שלך מה הבעיה בזה לא הבנתי ומה שכתבת זה שאין לך אומץ לכתוב את זה זה לא אומר שאחרות זה לא בסדר
תודה רבה שתרגמתם את הסרט עכשיו אני יכולה לראות אותו אלף פעמים😁😁😁
stray kids זה אחת הלהקות האהובות עליי thank you very much
יואוווו תודה על התרגום ראיתי את הסרט בקולנוע איזה כיף שתרגמת אותו עכשיו אני יוכל לראות את זה עוד מיליון פעם תודה ענקיתתתתתת
תודה רבה לך אני אוהבת אותך את לא תביני כמה זמן אני מחפשת את הסרט הזה תודה תודה תודה
וואוו ממש תודה רבה על התרגום!
באהבה😍
וואיייי ראיתי את הסרט הזה גם בקולנוע וממש רציתי לראות אותו שוב! איזה כיף שהוציאו אותו לא רק לקולנוע! תודה רבה לתרגום המושקע❤️
באהבה😍
אמאאאאא חיים שלי תודהה
🥰🥰🥰🥰
תודה בתאל
כמה חיכיתי ראיתי אותו כבר בקולנוע אבל שיש לך לראות בבית מתי שמתחשק לך זה ממש כיף
תודההההה!!!
באהבה ענקית 😍
ואו תודה ראיתי אותו מתורגם לאנגלית אבל הרבה יותר כיף לעברית ממש מעריכה את הזמן שאת מקדישה
באהבה גדולה!
אין על סקיז החתיכים והחמודים תודה על התרגום כיכבתם
סקיז שולטים בעולם😍😍
אמאלה תודה רבה
אני הייתי בסרט אבל ראיתי אותו שוב
מאמת זה לא מובן שאתם מבזבזים את הזמן כדי לתרגם לנו
תודה רבה ענקיתתת😍
אני הרגשתי שאני בהופעה וגם הצטערתי שזה לא אמיתי😫🥲
זה לא בזבוז זמן כשאת נהנית😏
תודה רבה🤩😍
ואוווווווווווווווווו תודה על התרגום של הסרט
רק גרם לי להתאהב יותר
איז כיף לשמוע!
אעאע איך אני שמחה שיצא
שמחה שאת שמחה😍
תודה ענקית על התרגום!
היה כיף נורא לצפות בזה הרגשתי שאני ממש שם, גרם לי להתבאס שלא🥲
גם אני כבר מתה לטוס להופעה שלהם…
אמאלההה מטורף הייתי בסרט בבאר שבע תודה בתאללל יא חמודה
😍😍😍
וואי תודה רבה על התרגום 🙏🥰
אני חיכיתי לזה כל-כך הרבה זמן אין עליכם תודה רבה רבה❤️🔥❤️🔥
😍😍😍
וואוו את לא מבינה כמה זמן חיכיתי לזה תודה רבה על התירגום הוא מושלם ואיזה כיף לראות את הלהקה המושלמת הזאת שוב ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
איזה כיף לשמוע😍😍😍😍
יוא כמה רציתי ללכת לסרט הזה עם חברה ולא הספקתי אז ביקשתי מאח שלי שיוריד לי את זה ואז אני יוכל לראות את זה ועכשיו אני רואה את זה פה כשאני מחפשת בינג' ביאל יפני טוב כל כך התרגשתי תודה רבה מלא נשיקות 😘😘😘😘😘😘😘
שסקיז יוציאו סרט ואני (סטיי מההתחלה) לא אתרגם?!
וואי הייתי בסרט שחיפשתי דרך לראות את זה שוב אז תודה ימלכה
תמיד כאן לפנק אתכם!
יווואו בתאל תודהה❤️
באהבה ענקית!!!
הייתי בסרט היה שווה את זה וואו זה אחד חוויה אהבות אליי
🥰🥰🥰
חזרתי רק כדי לצעוק-
דה-סונגניםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דו דו דו דו דו דו!
יאווווווווו
כמה חיכיתי לזהההה
תודה בתאל
באהבה ענקית!
תודה רבהההה
את לא מבינה כמה חיכיתי לזההה
אני מאוהבת במלאכים הקטנים האלההה (ביאס היונג'ין בקהל??? )
אנייייי
אין על היונגיןןן
אבל כולם פשוט מושלמים מידי
אני אוטי8 נחשב? נראלי שכע
אניי
ברור שהיונגיןןן🤭
אני מאמינה שכולם חיכו!
סורי שחיכיתם למרות שהוא היה מוכן. מתנת יום הולדת הם חייבים לקבל
ראשונההההההההההההההההההההההההה
בתאל יא מטורפתתתתתתתת
לא לפנות אליי!
למה הסרט הזה לא עובד לי אני רוצה לראות את זה זה היה מעניין
יש אותו בעוד שרתים שבהם ניתן לראות
למה זה כבר לא עובד לי
כנל😅
תודה רבה על התרגום
תודה רבה🩷
וואי איזה כיף שיש את הסרט מתורגםםם!!! תודה רבה רבה! מחכה להתחיל לראות!😆😆😍😍
וואוו תודה רבה על התרגום! חיכיתי מלא זמן!
תמחקי מהר איך שקראת לך זה מביךךך את אובססיבית ברמה לא נורמלית זה לא טובהב
מה הבעיה באיך שהיא קראה לעצמה? היא STAY זה ליטרלי הקטע של הפאנדום להיות כאלה אובססיבים ולא רק של ה STAYS אלה של כל הפאנדומים האחרים… זה לא משהו רע שהיא אוהבת אותו למשל אני… אני אוהבת את האן בקטע מטורף וכל מי שמכיר אותי יודע את זה…. זה לגמרי סבבה (זה לא הייט, כן?)
לא הבנתי מה יש לך שחררי מימנה
אחי מה מביך בזה כול מי שמכיר אותי קורא לי בכול מקום אישתו של היונג׳ין מה הבעיה בזה אנחנו סטיי ואנחנו מרגישים מחוברים לסטריי קידס אני מאמינה שאת בגילי את יודעת מה לא רק את אני מאמינה שהרןב פה בגילי שזה גיל 12 13 וממש רוצים לטוס להופעה ואנחנו לצערי הרב לא רובנו יכולים אז להרגיש קצת יותר מחוברת לביאס שלך מה הבעיה בזה לא הבנתי ומה שכתבת זה שאין לך אומץ לכתוב את זה זה לא אומר שאחרות זה לא בסדר
תודה רבה שתרגמתם את הסרט עכשיו אני יכולה לראות אותו אלף פעמים😁😁😁
stray kids זה אחת הלהקות האהובות עליי thank you very much
יואוווו תודה על התרגום ראיתי את הסרט בקולנוע איזה כיף שתרגמת אותו עכשיו אני יוכל לראות את זה עוד מיליון פעם תודה ענקיתתתתתת
תודה רבה לך אני אוהבת אותך את לא תביני כמה זמן אני מחפשת את הסרט הזה תודה תודה תודה
וואוו ממש תודה רבה על התרגום!
באהבה😍
וואיייי ראיתי את הסרט הזה גם בקולנוע וממש רציתי לראות אותו שוב! איזה כיף שהוציאו אותו לא רק לקולנוע! תודה רבה לתרגום המושקע❤️
באהבה😍
אמאאאאא חיים שלי תודהה
🥰🥰🥰🥰
תודה בתאל
כמה חיכיתי ראיתי אותו כבר בקולנוע אבל שיש לך לראות בבית מתי שמתחשק לך זה ממש כיף
תודההההה!!!
באהבה ענקית 😍
ואו תודה ראיתי אותו מתורגם לאנגלית אבל הרבה יותר כיף לעברית ממש מעריכה את הזמן שאת מקדישה
באהבה גדולה!
אין על סקיז החתיכים והחמודים תודה על התרגום כיכבתם
סקיז שולטים בעולם😍😍
אמאלה תודה רבה
אני הייתי בסרט אבל ראיתי אותו שוב
מאמת זה לא מובן שאתם מבזבזים את הזמן כדי לתרגם לנו
תודה רבה ענקיתתת😍
אני הרגשתי שאני בהופעה וגם הצטערתי שזה לא אמיתי😫🥲
זה לא בזבוז זמן כשאת נהנית😏
תודה רבה🤩😍
ואוווווווווווווווווו תודה על התרגום של הסרט
רק גרם לי להתאהב יותר
איז כיף לשמוע!
אעאע איך אני שמחה שיצא
שמחה שאת שמחה😍
תודה ענקית על התרגום!
היה כיף נורא לצפות בזה הרגשתי שאני ממש שם, גרם לי להתבאס שלא🥲
גם אני כבר מתה לטוס להופעה שלהם…
אמאלההה מטורף הייתי בסרט בבאר שבע תודה בתאללל יא חמודה
😍😍😍
וואי תודה רבה על התרגום 🙏🥰
אני חיכיתי לזה כל-כך הרבה זמן אין עליכם תודה רבה רבה❤️🔥❤️🔥
😍😍😍
וואוו את לא מבינה כמה זמן חיכיתי לזה תודה רבה על התירגום הוא מושלם ואיזה כיף לראות את הלהקה המושלמת הזאת שוב ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
איזה כיף לשמוע😍😍😍😍
יוא כמה רציתי ללכת לסרט הזה עם חברה ולא הספקתי אז ביקשתי מאח שלי שיוריד לי את זה ואז אני יוכל לראות את זה ועכשיו אני רואה את זה פה כשאני מחפשת בינג' ביאל יפני טוב כל כך התרגשתי תודה רבה מלא נשיקות 😘😘😘😘😘😘😘
שסקיז יוציאו סרט ואני (סטיי מההתחלה) לא אתרגם?!
וואי הייתי בסרט שחיפשתי דרך לראות את זה שוב אז תודה ימלכה
תמיד כאן לפנק אתכם!
יווואו בתאל תודהה❤️
באהבה ענקית!!!
הייתי בסרט היה שווה את זה וואו זה אחד חוויה אהבות אליי
🥰🥰🥰
חזרתי רק כדי לצעוק-
דה-סונגניםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דו דו דו דו דו דו!
יאווווווווו
כמה חיכיתי לזהההה
תודה בתאל
באהבה ענקית!
תודה רבהההה
את לא מבינה כמה חיכיתי לזההה
אני מאוהבת במלאכים הקטנים האלההה (ביאס היונג'ין בקהל??? )
אנייייי
אין על היונגיןןן
אבל כולם פשוט מושלמים מידי
אני אוטי8 נחשב? נראלי שכע
אניי
ברור שהיונגיןןן🤭
אני מאמינה שכולם חיכו!
סורי שחיכיתם למרות שהוא היה מוכן. מתנת יום הולדת הם חייבים לקבל
ראשונההההההההההההההההההההההההה
בתאל יא מטורפתתתתתתתת
לא לפנות אליי!
🥰🥰🥰🥰
היה תענוג לתרגם אותו עבורכם!