הסטרימר המקוון אאורינגו הוא טרול שמייצר את התוכן הגרוע ביותר, הפרובוקטיבי ביותר, ודוחף את הגבולות, ותוך כדי גורף הכנסות מצופי השנאה.
אולי תחשבו שהוא לא יותר מטפיל נחות ומעמסה על החברה, אבל במציאות הוא סוג'י אנישירוֹ, נושר תיכון שהוא אח גדול ודואג, עם חיבה למתוקים ואהבה שאין לה גבול לאחותו הקטנה.
הסרטונים הוויראליים שלו? רק דרך לשלם את חשבונות הטיפול הרפואי של אחותו. וגם אם כל האנושות תשנא אותו – לא אכפת לו, כל עוד אחותו הקטנה תבריא.
אבל אז מתחיל לקרות משהו מוזר מאוד…
אל תפספסו את הבכורה של מנגת קרבות גירוש שדים מודרנית!
שירים
השיר "דרך ללא מוצא" הארו איגאראשי בתרגומה של בתאל מ.
אהה?!
יש עונה שניה מההה יואו אהבתי ממליצה תודה רבה על התרגום מעריכה ממש מכל הלב בזכותכן או בזכותכם יש לנו סדרות מתורגמות
תודה רבה על התרגום 🩷הולכת לצאת עונה שניה?
מתי יש עונה 2 די נווו
בבקשה תנו תשובה
אין עדיין הכרזה
תודה על התרגום הלוואי שתהיה עוד עונה
היא עוד עונה כן או לא
עוד לא הכריזו
טוב…
אני לא יוחולה לחכות לפרק חדש יותר
כן נכון
מתי יש עוד פרק חדש פרק 2 אני לא יוחולה לחכות יותר
אני רוצה עוד פרק אני רוצה פרק 11 אני לא יוחולה לחכות יותר דיי
מחר😇
וואי את האמת שבאתי לראות ולא ציפיתי ליותר מידי
אבל הופתעתי ממש לטובה!!
בתאל תודה רבה על התרגום❤️
ואם יש לך כוח תוכלי לעשות לי סדר ולהסביר בערך באיזה יום יוצא כל פרק של כל סדרה שאת מתרגמת?
באמת שאת תותחית ברמות
האמת שאנחנו לקראת סיום בהכול! (הכול אוכנליין)
בראשון עולים פרקים בקאיה צ'אן לא מפחידה וגם בחיי היומיום של מענה במשרה חלקית.
בשני לא עולה כלום.
בשלישי עולים פרקים בדרמה הספירה לאחור עד ל-"כן" גם באנימה גורל העולם תולי בעבד התאגידי.
ברביעי עולה פרק בהמלצה לחופשה לאציל העדין
בחמישי ג'וג'וטסו קאיסן
בשישי מאהבי הקוסמטיקה וגם בירח אפל: מזבח הדם
בשבת חשבון מת
וואי פסיכיי
תודהה❤️
אני מתחנננת אליכם אתם יכולים לתרגם
la storia della arcana famiglia. פליז בכל מקום שמצאתי זה היה בתשלום בבקשהה🙏🙂
יש לנו דף בקשות. לא לבקש בדף של פרויקט אחר
וואו וואו וואו ושוב פעם וואו תודה בתאל!!!
אני אובססיבית.
באיזה שעה יוצא הפרק להלהללהלהלהלהלהללהלהלהללהלהלה
באיזה שעה יוצא
מטורף
😍😍😍😍
שיוו סדרה מטורפתתת תודה בתאלל,
אגב באיזה ימים יוצא הפרקים??😭
בימי שבת
סבבה תודה רבה
זה מזכיר לי גיגיטסו קאיזן
יש לי סוגים ספציפיים של ז'אנרים שאני ממש אוהבת, רואים את זה
בתאלל
א. תודה!! לא הבנתי איך יש לך מספיק שעות ביום כדי להעלות לנו אנימות כמו ערוץ שידור יפני
ב. מה הסיכוי שתתרגמי את האנימה הזאת?
the perfect prince loves me the side character
(סליחה שאני מבקשת כאן פשוט קראתי בצורה אובססיבית את כל התגובות וראיתי שכתבת שלא יצא לך להסתכל בטופס בקשות T_T)
א. אני מקדישה את רוב זמני כרגע לתרגום ולכן אתם מקבלים כל כך הרבה.
(אני גם עובדת ויש לי חיים פרטיים כמובן אבל אני מפנה המון זמן לתרגום, גם את שעות השינה שלי לפעמים)
ב. האונה הזו תתורגם ברגע שיירד לי הלחץ, כרג אני מתרגמת 14 במקביל
אימלה את מטורפת♡♡
ממש תודה על התשובה ובאופן כללי על הכל!
צריך לפתוח לך פאנדום משלך
באהבה גדולה~
ואיך יקראו לפאנדום? אני רוצה משהו מפציץ👀😏
אני עובדת על זה
אעדכן😂🤌🏻
לא אשקר פקפקתי בהתחלה באנימה אבל לא יכולתי שלא לצפות בה ועכשיו אני חוזרת בי היא מדהימה 🥹🥹
אתם כבר אמורים לדעת שאני לא בוחרת סתם פרוייקטים. אם משהו לדעתי יהיה מעולה, אני מתרגם אותו
וואווו איזה יפה זההה🥹
איזה התפתחות לא צפויה בעלילה
אין הבחירות שלך בתאל אני מעריצה שרופההה❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
השם של הסדרה
זה החשבון שלי בבנק
מת
כן… עם הבעיית ההתמכרות שלי לקניות באינרנט, בול!
אני רואה מה את עושה פה, בתאל… מפציצה בהספקים כדי להשאיר לנו חור בלב (ובאתר) כשתטוסי לממלכת פריחת הדובדבן 🇯🇵💔😜
אכן… עלית עליי!
שלא תשכחו אותי עד שאחזור!
כל יום אתם מעלים אנימה חדשה איך תעלו פרק כל שבוע לכל אחת מהאנימות😅
אבל לא נורא כמה שיותר אנימות יותר טוב😅😅😅
את מפקפקת ביכולות המדהימות שלי?👀
אפשר בבקשה שתשדרו hazbin hotel פליז אני ממש מחפשת לראות את זה ואני לא מוצאת בבקשה תשדרו
זה לא אסייתי
בבקשה חד פעמי גם היה יותר צופים פליז
וואו זה מעולההההה
ואני ממש בטווחה שהקול של הדמות הראשית (עם השיער הכחול) זה אותו הקול של נישינויה יו מהייקיו
זה המדובב של יו, קון ממגדל האל, רן משוברי הרוח וגם של באקוגו (ושל עוד מלא)
דאממממ
אין זה פשוט קול איכותי, יש כמה וויס אקטרס שאני פשוט מטורפת על הקול שלהם, ולרוב גם מאוד אוהבת את רוב הדמויות שהם עשו (:
אני אוהבת את המדובב של ליווי, של גוג'ו ושל נאנאמי
רילל גירל😅
יואו כמה סדרות העונה תודה 🥰
באהבה גדולה!
אמלה אנימה חדשש תודה על התרגום
מתוך שלל חדשות שעלו באתר בשבוע האחרון🤣
מחר תעלה עוד אחת 🤫🤫
תגידו יש פה גם רומנטיקה?
אני לא חושבת
היי
תגידו יש פה גם רומנטיקה?
אהה?!
יש עונה שניה מההה יואו אהבתי ממליצה תודה רבה על התרגום מעריכה ממש מכל הלב בזכותכן או בזכותכם יש לנו סדרות מתורגמות
תודה רבה על התרגום 🩷הולכת לצאת עונה שניה?
מתי יש עונה 2 די נווו
בבקשה תנו תשובה
אין עדיין הכרזה
תודה על התרגום הלוואי שתהיה עוד עונה
היא עוד עונה כן או לא
עוד לא הכריזו
טוב…
אני לא יוחולה לחכות לפרק חדש יותר
כן נכון
מתי יש עוד פרק חדש פרק 2 אני לא יוחולה לחכות יותר
אני רוצה עוד פרק אני רוצה פרק 11 אני לא יוחולה לחכות יותר דיי
מחר😇
וואי את האמת שבאתי לראות ולא ציפיתי ליותר מידי
אבל הופתעתי ממש לטובה!!
בתאל תודה רבה על התרגום❤️
ואם יש לך כוח תוכלי לעשות לי סדר ולהסביר בערך באיזה יום יוצא כל פרק של כל סדרה שאת מתרגמת?
באמת שאת תותחית ברמות
האמת שאנחנו לקראת סיום בהכול! (הכול אוכנליין)
בראשון עולים פרקים בקאיה צ'אן לא מפחידה וגם בחיי היומיום של מענה במשרה חלקית.
בשני לא עולה כלום.
בשלישי עולים פרקים בדרמה הספירה לאחור עד ל-"כן" גם באנימה גורל העולם תולי בעבד התאגידי.
ברביעי עולה פרק בהמלצה לחופשה לאציל העדין
בחמישי ג'וג'וטסו קאיסן
בשישי מאהבי הקוסמטיקה וגם בירח אפל: מזבח הדם
בשבת חשבון מת
וואי פסיכיי
תודהה❤️
אני מתחנננת אליכם אתם יכולים לתרגם
la storia della arcana famiglia. פליז בכל מקום שמצאתי זה היה בתשלום בבקשהה🙏🙂
יש לנו דף בקשות. לא לבקש בדף של פרויקט אחר
וואו וואו וואו ושוב פעם וואו תודה בתאל!!!
אני אובססיבית.
באיזה שעה יוצא הפרק להלהללהלהלהלהלהללהלהלהללהלהלה
באיזה שעה יוצא
מטורף
😍😍😍😍
שיוו סדרה מטורפתתת תודה בתאלל,
אגב באיזה ימים יוצא הפרקים??😭
בימי שבת
סבבה תודה רבה
זה מזכיר לי גיגיטסו קאיזן
יש לי סוגים ספציפיים של ז'אנרים שאני ממש אוהבת, רואים את זה
בתאלל
א. תודה!! לא הבנתי איך יש לך מספיק שעות ביום כדי להעלות לנו אנימות כמו ערוץ שידור יפני
ב. מה הסיכוי שתתרגמי את האנימה הזאת?
the perfect prince loves me the side character
(סליחה שאני מבקשת כאן פשוט קראתי בצורה אובססיבית את כל התגובות וראיתי שכתבת שלא יצא לך להסתכל בטופס בקשות T_T)
א. אני מקדישה את רוב זמני כרגע לתרגום ולכן אתם מקבלים כל כך הרבה.
(אני גם עובדת ויש לי חיים פרטיים כמובן אבל אני מפנה המון זמן לתרגום, גם את שעות השינה שלי לפעמים)
ב. האונה הזו תתורגם ברגע שיירד לי הלחץ, כרג אני מתרגמת 14 במקביל
אימלה את מטורפת♡♡
ממש תודה על התשובה ובאופן כללי על הכל!
צריך לפתוח לך פאנדום משלך
באהבה גדולה~
ואיך יקראו לפאנדום? אני רוצה משהו מפציץ👀😏
אני עובדת על זה
אעדכן😂🤌🏻
לא אשקר פקפקתי בהתחלה באנימה אבל לא יכולתי שלא לצפות בה ועכשיו אני חוזרת בי היא מדהימה 🥹🥹
אתם כבר אמורים לדעת שאני לא בוחרת סתם פרוייקטים. אם משהו לדעתי יהיה מעולה, אני מתרגם אותו
וואווו איזה יפה זההה🥹
איזה התפתחות לא צפויה בעלילה
אין הבחירות שלך בתאל אני מעריצה שרופההה❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
השם של הסדרה
זה החשבון שלי בבנק
מת
כן… עם הבעיית ההתמכרות שלי לקניות באינרנט, בול!
אני רואה מה את עושה פה, בתאל… מפציצה בהספקים כדי להשאיר לנו חור בלב (ובאתר) כשתטוסי לממלכת פריחת הדובדבן 🇯🇵💔😜
אכן… עלית עליי!
שלא תשכחו אותי עד שאחזור!
כל יום אתם מעלים אנימה חדשה איך תעלו פרק כל שבוע לכל אחת מהאנימות😅
אבל לא נורא כמה שיותר אנימות יותר טוב😅😅😅
את מפקפקת ביכולות המדהימות שלי?👀
אפשר בבקשה שתשדרו hazbin hotel פליז אני ממש מחפשת לראות את זה ואני לא מוצאת בבקשה תשדרו
זה לא אסייתי
בבקשה חד פעמי גם היה יותר צופים פליז
וואו זה מעולההההה
ואני ממש בטווחה שהקול של הדמות הראשית (עם השיער הכחול) זה אותו הקול של נישינויה יו מהייקיו
זה המדובב של יו, קון ממגדל האל, רן משוברי הרוח וגם של באקוגו (ושל עוד מלא)
דאממממ
אין זה פשוט קול איכותי, יש כמה וויס אקטרס שאני פשוט מטורפת על הקול שלהם, ולרוב גם מאוד אוהבת את רוב הדמויות שהם עשו (:
אני אוהבת את המדובב של ליווי, של גוג'ו ושל נאנאמי
רילל גירל😅
יואו כמה סדרות העונה תודה 🥰
באהבה גדולה!
אמלה אנימה חדשש תודה על התרגום
מתוך שלל חדשות שעלו באתר בשבוע האחרון🤣
מחר תעלה עוד אחת 🤫🤫
מה???? איזה תני רמז 🕵🏼♀️
ילדה👀
🥲