בא לי לראות רק אותך

תיאור הדרמה:

ז'אנר – רומנטיקה, נעורים, אהבת בנים

ארץ הפקה – יפן

שם הדרמה באנגלית – Kimi no Koto Dake Mite Itai /  I Want to See Only You / I Just Want to See You

מספר פרקים – 4

רשת שידור – הולו

תאריך עלייה לשידור – 17.6.2022

תרגום – ג'ני

 

 

תקציר:

חברי הילדות נאגאסה יומה (מיזוסאווה רינטארו) ואסאקורה סאקורה (השחקן קורה יוקי) למדו יחד בבית הספר היסודי, חטיבת הביניים ובתיכון. לסאקורה תמיד היו רגשות כלפי יומה שהוא לעולם לא יכול היה לגלות לו.

בקיץ האחרון שלהם בתיכון, סאקורה מתוודה על רגשותיו בפני יומה ומנשק אותו.

 

 

מבוסס על מנגה "Kimi no Koto dake Miteitai" (אני רק רוצה להמשיך להסתכל עליך)

 

 

קורה יוקי שיחק גם בדרמה "לא חשבתי שאתאהב" המתורגמת באתרנו.

 

רשימת השחקנים

קורה – Kura Yuki

מיזוסאווה – Mizusawa Rintaro

 

פרק 1 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 2 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 3 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 4 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

תגובות

השארת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מתוק מתוק ויפה וכ"כ יפני בקטע טוב. ההערות שלך גרמו לי לצחוק על אמת! תודה ג'ני 🙂

  2. סדרה עדינה וחמודה
    אבל הערות של ג'ני גמרו אותי.רק בשביל זה היה שווה לראות 😜

  3. סדרה עדינה וחמודה
    אבל הערות של ג'נין גמרו אותי.רק בשביל זה היה שווה לראות 😜

  4. מישהו יודע מה שם המנגינה בסוף הפרק השני? לפני השיר סיום?

  5. ואוו סדרה מתוקה להעביר את הזמן💫, אפשר לדעת אולי מה השם של המנגינה של הפסנתר???

    • "הנערה בעלת שערות הפשתן" – פרלוד לפסנתר של המלחין הצרפתי קלוד דביוסי.
      הם אומרים את זה בסידרה, אפילו שואלים איזה צבע זה פישתן 🙂

  6. זה היה פשוט קסום
    קצר מתוק וכנה.
    מלא תודה על התרגום ועל ההערות המופלאות שלך
    הרבה זמן שלא ראיתי דרמת bl כל כך תמימה אבל כזאת שנוגעת בלב בדיוק במקום הנכון😊

    • תודה 🙂
      אני חושבת שהחלק הכי טוב בדרמה היה הסיפור העדין והמשחק המדהים שלהם. ❤

  7. הדרמה הזאת היא שירה טהורה!
    לכל מי שעדיין לא ראה – חובת צפייה!
    ג'ני – אריגטו, אהובה! ❤

  8. סדרה חמודה וקולעת בלי יותר מידי. כאילו כתוב על המצח של הדרמה. יפנית. 😂😂
    ושוב היפנים מפתיעים עם הכנות והמתיקות הזו. כפרה עליהם
    תודה ג'ני על התרגום💜

  9. כל סדרה יפנית קצרה היא כמעט בוודאות יצירת מופת. התאהבתי.
    אהבתי את המוזיקה, אהבתי את הכתיבה, את המסר בזכות אהבת החיים… אהבתי את הבימוי וצוות השחקנים – לא פחות ממושלם.
    הלוואי שהזוג המתוק הזה היה עושה עוד סדרה יחד. היא מילאה אותי אושר.
    תודה לג'ני האחת והיחידה ❤

  10. הסדרה הזאת היא ההוכחה האולטימטיבית לכך
    שאפשר לעשות BL מקסים ומרגש גם בלי נשיקות וכד'…
    אין אין אין על הדרמות היפניות
    ועל התרגומים שלך, ג'ני (וההערות כמובן!)
    אריגטו, מלכה!!!

  11. זה היה כולך חמוד ומושלם רק חבל שלא אסו את זה בסדרה אם מלא פרקים
    תודה ג'ני על התרגום

  12. כמה שהדרמה הזאת היתה מתוקה!!!
    מאוד נהניתי לצפות בה, ומאוד אהבתי את הציורים שבסוף כול פרק (אני פשוט מישהי שמציירת ואוהבת אנימה, אז לא יכולתי להתעלם מהם ובהיתי בהם איזה חצי שעה לפני שהמשכתי לפרק הבא, במיוחד בציור שבפרק האחרון, כל כך מקסים…)
    ג'ני, תודה מקרב ❤ על תרגום הדרמה המתוקה והעדינה הזאת.

  13. באמת צריך להוקיר כל רגע טוב בחיים!
    תודה ג'ני על התרגום המושקע!🙏🏻♥️
    ועל ההערות😃

  14. אפשר בבקשה לתרגם את הסרט של הגבר הנעים ביותר לחיבוק מאיים עליי

    • בקשות לא כאן, בבקשה. אף אחד לא יראה אותן. יש לך מקום לבקשות בסגרל למעלה.

  15. איזה מתוק זה היה, תודה ג'ני על התרגום תמיד שאני רואה משהו שתרגמת אני מרגישה שאנחנו צופות ביחד בזכות ההערות שלך, ממש כיף איתך♥️

  16. יאווו תודה רבה איזה דרמה חמודה ומתוקה ממש אהבתי תודה רבה ג'ני חולה על הכתוביות שלך את פשוט הורגת אותי והמורים שני אלו הורסים אותים מצחוק יאוו

  17. תודה רבה על התרגום! 💜
    סדרה חמודה והשחקנים מתוקים 🥺❤️

  18. ג'ני ימושלמתת תודה על התרגום גאדדדדד יואווווו❤❤❤❤
    באמת שאת נדירה ואני שרופה עלייך ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤אהההההה
    ויואו אני בהלםםםם איך התגעגעתי לקורה יוקי השלמות הזההההה ❤❤❤❤❤❤❤❤אעהההעהעהה❤💕❤💕❤💕❤💕❤
    (אני חושבת שטיפה הגזמתי עם כל הלבבות האלו וכל הצרחות😅)

    • תודה, ים!
      בכיף!!! אגב קצת הגזמת, אבל אהבתי, אז תמשיכי 🤣🤣🤣🤣🎈❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  19. אמלה ג'ני תודה על הדרמה המתוקה הזאת ואת הורגת אותי עם הכתוביות הסגולות שלך אני נקרעת מצחוק

  20. איזה ממתק נחמד
    תודה על תרגום דרמה חמודה שכזו
    מתנה נהדרת לחג🙏אריגטו

  21. סדרה מהממת ממליצה מאוד אגב לא הבנתי עדיין מה זה האיש הזה שהתנגש בסאקורה ובשניה

  22. ג'ני שנה טובה וחג שמח! ❤
    תודה רבה על המתנה המקסימה לחג!
    סדרה נהדרת, כמו שרק היפנים יודעים לעשות.
    לכל המתלבטים: אל תהססו!

    • שנה טובה וחג שמח, איילה.
      🍎🍯
      תודה רבה לך על הפרגון. איזה כיף שאהבת!

  23. ג'ני
    תודה על תרגום הסדרה
    היא הייתה פשוט מהממת
    טנקיו

  24. ג'ני שנה טובה וחג שמח לך. איזה בחירה נפלאה, תודה רבה לך. דרמה יפנית מצויינת, עדינה כזאת, ועוד שדרוג עם הערות הלוואי שלך. אהבנו מאד את kura ב"לא חשבתי שאתאהב" וגילינו את השחקן-דוגמן הנוסף הצעיר "מיזוסאווה". איזה כיף. שוב תודה רבה מאד.

  25. סידרה כל כך מתוקה אני באמת כל כך אוהבת דרמות יפניות הם כאלה מתוקים

  26. ג'ני תודה ענקיתתתתתת
    היפנים תמיד מרגשים אותי עם הכנות, העדינות והאופן שבו הם ניגשים לנושאים.
    תודה רבה על הדרמה החמודה והמרגשת הזו.

עדכונים