חוץ מהסוף שהיה פחות …. זאת סידרה בובה, ואיך לא? שחקן אחד מזכיר את לינו מסטריי קידס, שחקן אחר מזכיר את אסט מטיימפו, אחד את טיוטור ואחד את טיטי של פור ….איזה יפים בהגזמה. עלילה חמודה ממש, הכל עדין ומדויק. תודה רבה על התרגום, היה ממש מהנה.
סדרה ממש חמודה
הסוף ככ אוח🤏😭
תודה רבה על התרגום המושקע❕️💞
בלי ספוילרים, הסוף טוב? לא באלי להתאכזב….
סוף טוב
אבל קצת באסה כי מרגיש שחסר ~חצי פרק~ כדי לסגור את הסדרה…
תודה רבה
סדרה חמודה.
מה השמות של השחקני משנה? הזוג המשני?
תודה על כל העבודה שאתם משקיעים ומשקיעות
בינג' מושלםםםםםם!!!!!! אבל למה כל כך קצר???????????
ממליצה בחום (קצת מזכיר את Jinx)
אאאאאאאאאאאאאא
ממתי הסינים האלה כאלה מתוקיםםםםםםםםםם
לא יכולה איתםםםםםםם
ואוו סדרה ממש טובה תודה רבה על התירגום!!
היי זה נגמר מהר מידיי… בטוח לא נפל איזה פרק?….
סדרה חמודה מקסימה השחקנים יפים למות.. יש מתח עד הסוף עם המון רגש ואהבה אני ממשששש אהבתי אותה.. ותודה לסמדרוש הנסיכה שלנו בלב על עוד סדרה נהדרת ♥️♥️
פרק 10 יצא?
לא. הוא יצא ביום שישי הקרוב.
אין פרק 9 ?
יש, תרענני את הדף עם שיפט.
זה רק אני או שנמחק פרק?
אני מרגישה כאילו הזיתי פרק חחח
גם אני שמתי לב שנמחק
כן גם אני שמתי לב היה אמור לצאת עוד שלושה פרקים ולא עוד שתיים
אחלה סידרה
שחקנים מהממים ויש הרבה מתח.
אין עליך סמדר היקרה שמתרגמת לנו במסירות תוך כדי חופשה. תהני
תגידו תגידו תגידו שווה לי להתחיל לראות את זה? ואם כן שווה עכשיו הוא לחכות שכל הפרקים יצאו ולעשות בינג׳? שמעתי על זה מלא מלא מלא המלצות וראיתי שמתרגמים את זה…….. פליזזזזז מי שראה שיעזור לי🙏🙏🙏 טנקיו❤️❤️
יש לפחות נשיקות או רק נקירות???😉
תודה רבה על התרגום🙏
יוצא היום עוד פרק?
תודה על הפרגון ^^
הפרק הבא ישודר כנראה ביום חמישי, אבל אולי הם יפתיעו.
נראת סדרה ממש טובה, עוד לא התחלתי אבל נתקלתי בכמה אדיטים עליהם.
תודה רבה על התרגום🙏❤️
מתלבטת אם להתחיל עכשיו או לחכות שיגמר קודם..
דרך אגב מישהי יודעת אם זה גרין פלאג??למה מזה אין לי כוח לטופ מעצבן או שלא מכבד גבולות פליז פליז אם מישהו יודע שיעדכן אותי🙏
ושוב תודה על התרגום לא מובן מאליו בכלל✨️🫠
איזה מהירות , תודה רבה 😍
באהבה! ❤️
באלו ימים עולה הפרקים?
לא ברור… זו סדרת אינטרנט אז ימי השידור נזילים ^^
סדרה חמודה ממש
אבל הקאסט גרוע, הדם נראה כמו מיץ דובדבנים, והתסריט על הפנים – בעיניי
בסופו של דבר אין על הביאל התאילנדי לא יעזור כלום (למעט הדרמות "התאהבתי ביריב שלי" ו"חוף המבטחים שלי" שהן בטופ 5 שלי בדרמות ביאל)
בכל אופן תודה על התרגום אורקל את מהממת!❤️❤️🔥
לדעתי לא ראית סדרות סיניות מספיק טובות הדרמות התאילנדיות אצלי אישית רובן מוצו כי זה אותו קונספט ממליצה לך לנסות kill to love
מסכימה לגמרי קילו טו לאב סדרה מטורפת… כמה בכיתי. בכללי הסינים ממש מפציצים בזמן האחרון בסדרות, שבו את ליבי
לא נכון כי אחת שצופה גם בסיני גם בתאילנדי וגם בקוריאני, זה הסדר קוריאני הכי טוב, אחר כך זה סיני אחר כך תאילנדי
שוב אני לא יודעת מה לגבי הדרמה הזאת אני גם לא צפיתי בה, תמיד יש איזה שהוא דרמות לא הכי מוצלחות, אבל לומר שתאילנדי יותר טוב מסיני לא חושבת
הביאל הסיני מ-2016 עד שנה שעברה היה פחות או יותר לא קיים עקב צנזורה, היצירות הכי מושקעות שלהם עדיין במרתפים,
לתאילנד היו כמה שנים בלי תחרות בכלל, אז זה לא פייר להשוות.
ועדיין אם סין תמשיך ככה בקרוב הם יעברו את תאילנד/יפן/קוריאה יש להם משאבים, יכולת, הרבה ניסיון ומלא דאנמיי שרק מחכים לעיבוד לייב אקשן.
הדרמות התיאלנדיות שמוציאים לאחרונה,ממש לא טובות כמו פעם. וויב ערוץ קטנטנים/ערוץ הילדים.
עלילות ללא תוכן,וגם ההפקה לא טובה לצערי כי יש הרבה פוטנציאל.
לדעתי הם מצליחים כי הח תפסו גם והשחקנים מהממים שגם לדעתי לא ממשים את בפוטנציאל המלא שלהם במשחק.
הסינים ברוב הדרמות הרבה יותר טובים
כנראה שלא ראית אלפא בטא אומגה תשוקה
הדרמה הסינית הכי טובה בהיסטוריה ביי פאר
חייבת לנסות
אני חולקת עלייך ^^ יש המון סדרות סיניות טובות כמוה או יותר.
מסכימה לחלוטין , הסדרה אלפא בטא אומגה , אחת הסדרות הכי מעניינות ברמה גבוהה ( למרות שבהתחלה קשה להבין והייתי חייבת לעשות צפייה חוזרת)
חחח הבימוי התאילנדי אולי הכי גרוע בכל אסיה על מה את מדברת
מה כל הסדרות שאת אוהבת? כי נראה שיש לך טעם ממש טוב
באילו ימים יוציא פרקים?
??
תודה על התרגום לדרמה המושלמת ,זו רק אני או שיש לזה ממש וייב של jinx
ג' ג'קיונג וקים דאן? שינו כמה דברים ,בוובטון הסבתא היתה חולה וגקיונג היה מתאגרף
הדעות חלוקות אם זה דומה לגי'נקס או לא ^^
בהשראת JINX ?
וואו איזה התחלה מבטיחה. תודה Oracle על עוד סדרה מהממת (אפשר להרגיש, למרות שיש כרגע רק 2 פרקים) בתרגומך. יהיה פרק כל שבת?
באהבה גדולה, גילי! 💕
לגבי ימי השידור, לא ברור כי זו סדרת רשת אז נחכה לפרסומים שלהם ^^
מה אומרים להתחיל ? איך זה מעניין ?
לפי דעתי כן! סדרה מרתקת
הרבה יותר מרק רומנטיקה! ממליצה ממש
תודה רבה על התרגום 🙂
חוץ מהסוף שהיה פחות …. זאת סידרה בובה, ואיך לא? שחקן אחד מזכיר את לינו מסטריי קידס, שחקן אחר מזכיר את אסט מטיימפו, אחד את טיוטור ואחד את טיטי של פור ….איזה יפים בהגזמה. עלילה חמודה ממש, הכל עדין ומדויק. תודה רבה על התרגום, היה ממש מהנה.
סדרה ממש חמודה
הסוף ככ אוח🤏😭
תודה רבה על התרגום המושקע❕️💞
בלי ספוילרים, הסוף טוב? לא באלי להתאכזב….
סוף טוב
אבל קצת באסה כי מרגיש שחסר ~חצי פרק~ כדי לסגור את הסדרה…
תודה רבה
סדרה חמודה.
מה השמות של השחקני משנה? הזוג המשני?
תודה על כל העבודה שאתם משקיעים ומשקיעות
בינג' מושלםםםםםם!!!!!! אבל למה כל כך קצר???????????
ממליצה בחום (קצת מזכיר את Jinx)
אאאאאאאאאאאאאא
ממתי הסינים האלה כאלה מתוקיםםםםםםםםםם
לא יכולה איתםםםםםםם
ואוו סדרה ממש טובה תודה רבה על התירגום!!
היי זה נגמר מהר מידיי… בטוח לא נפל איזה פרק?….
סדרה חמודה מקסימה השחקנים יפים למות.. יש מתח עד הסוף עם המון רגש ואהבה אני ממשששש אהבתי אותה.. ותודה לסמדרוש הנסיכה שלנו בלב על עוד סדרה נהדרת ♥️♥️
פרק 10 יצא?
לא. הוא יצא ביום שישי הקרוב.
אין פרק 9 ?
יש, תרענני את הדף עם שיפט.
זה רק אני או שנמחק פרק?
אני מרגישה כאילו הזיתי פרק חחח
גם אני שמתי לב שנמחק
כן גם אני שמתי לב היה אמור לצאת עוד שלושה פרקים ולא עוד שתיים
אחלה סידרה
שחקנים מהממים ויש הרבה מתח.
אין עליך סמדר היקרה שמתרגמת לנו במסירות תוך כדי חופשה. תהני
תגידו תגידו תגידו שווה לי להתחיל לראות את זה? ואם כן שווה עכשיו הוא לחכות שכל הפרקים יצאו ולעשות בינג׳? שמעתי על זה מלא מלא מלא המלצות וראיתי שמתרגמים את זה…….. פליזזזזז מי שראה שיעזור לי🙏🙏🙏 טנקיו❤️❤️
יש לפחות נשיקות או רק נקירות???😉
תודה רבה על התרגום🙏
יוצא היום עוד פרק?
תודה על הפרגון ^^
הפרק הבא ישודר כנראה ביום חמישי, אבל אולי הם יפתיעו.
נראת סדרה ממש טובה, עוד לא התחלתי אבל נתקלתי בכמה אדיטים עליהם.
תודה רבה על התרגום🙏❤️
מתלבטת אם להתחיל עכשיו או לחכות שיגמר קודם..
דרך אגב מישהי יודעת אם זה גרין פלאג??למה מזה אין לי כוח לטופ מעצבן או שלא מכבד גבולות פליז פליז אם מישהו יודע שיעדכן אותי🙏
ושוב תודה על התרגום לא מובן מאליו בכלל✨️🫠
איזה מהירות , תודה רבה 😍
באהבה! ❤️
באלו ימים עולה הפרקים?
לא ברור… זו סדרת אינטרנט אז ימי השידור נזילים ^^
סדרה חמודה ממש
אבל הקאסט גרוע, הדם נראה כמו מיץ דובדבנים, והתסריט על הפנים – בעיניי
בסופו של דבר אין על הביאל התאילנדי לא יעזור כלום (למעט הדרמות "התאהבתי ביריב שלי" ו"חוף המבטחים שלי" שהן בטופ 5 שלי בדרמות ביאל)
בכל אופן תודה על התרגום אורקל את מהממת!❤️❤️🔥
לדעתי לא ראית סדרות סיניות מספיק טובות הדרמות התאילנדיות אצלי אישית רובן מוצו כי זה אותו קונספט ממליצה לך לנסות kill to love
מסכימה לגמרי קילו טו לאב סדרה מטורפת… כמה בכיתי. בכללי הסינים ממש מפציצים בזמן האחרון בסדרות, שבו את ליבי
לא נכון כי אחת שצופה גם בסיני גם בתאילנדי וגם בקוריאני, זה הסדר קוריאני הכי טוב, אחר כך זה סיני אחר כך תאילנדי
שוב אני לא יודעת מה לגבי הדרמה הזאת אני גם לא צפיתי בה, תמיד יש איזה שהוא דרמות לא הכי מוצלחות, אבל לומר שתאילנדי יותר טוב מסיני לא חושבת
הביאל הסיני מ-2016 עד שנה שעברה היה פחות או יותר לא קיים עקב צנזורה, היצירות הכי מושקעות שלהם עדיין במרתפים,
לתאילנד היו כמה שנים בלי תחרות בכלל, אז זה לא פייר להשוות.
ועדיין אם סין תמשיך ככה בקרוב הם יעברו את תאילנד/יפן/קוריאה יש להם משאבים, יכולת, הרבה ניסיון ומלא דאנמיי שרק מחכים לעיבוד לייב אקשן.
הדרמות התיאלנדיות שמוציאים לאחרונה,ממש לא טובות כמו פעם. וויב ערוץ קטנטנים/ערוץ הילדים.
עלילות ללא תוכן,וגם ההפקה לא טובה לצערי כי יש הרבה פוטנציאל.
לדעתי הם מצליחים כי הח תפסו גם והשחקנים מהממים שגם לדעתי לא ממשים את בפוטנציאל המלא שלהם במשחק.
הסינים ברוב הדרמות הרבה יותר טובים
כנראה שלא ראית אלפא בטא אומגה תשוקה
הדרמה הסינית הכי טובה בהיסטוריה ביי פאר
חייבת לנסות
אני חולקת עלייך ^^ יש המון סדרות סיניות טובות כמוה או יותר.
מסכימה לחלוטין , הסדרה אלפא בטא אומגה , אחת הסדרות הכי מעניינות ברמה גבוהה ( למרות שבהתחלה קשה להבין והייתי חייבת לעשות צפייה חוזרת)
חחח הבימוי התאילנדי אולי הכי גרוע בכל אסיה על מה את מדברת
מה כל הסדרות שאת אוהבת? כי נראה שיש לך טעם ממש טוב
באילו ימים יוציא פרקים?
??
תודה על התרגום לדרמה המושלמת ,זו רק אני או שיש לזה ממש וייב של jinx
ג' ג'קיונג וקים דאן? שינו כמה דברים ,בוובטון הסבתא היתה חולה וגקיונג היה מתאגרף
הדעות חלוקות אם זה דומה לגי'נקס או לא ^^
בהשראת JINX ?
וואו איזה התחלה מבטיחה. תודה Oracle על עוד סדרה מהממת (אפשר להרגיש, למרות שיש כרגע רק 2 פרקים) בתרגומך. יהיה פרק כל שבת?
באהבה גדולה, גילי! 💕
לגבי ימי השידור, לא ברור כי זו סדרת רשת אז נחכה לפרסומים שלהם ^^
מה אומרים להתחיל ? איך זה מעניין ?
לפי דעתי כן! סדרה מרתקת
הרבה יותר מרק רומנטיקה! ממליצה ממש
וואי נראת סדרה מעולההה
אוווו זה נראה ממש טוב.
תודה!
יששש סוף סוףףף