הגבר שלי הוא קופידון

תיאור הדרמה:

ז'אנר – קומדיה, רומנטיקה, פנטזיה

שם הדרמה בקוריאנית – 내 남자는 큐피드

שם הדרמה באנגלית – My Man is Cupid

מספר פרקים – 16 

רשת שידור – 

תאריך עלייה לשידור – 1.12.2023

תרגום – אלה

 

 

תקציר:

קופידון בן 500 שנה הממתין לשחרורו מקללה, פוגש אישה שנולדה ללא חוט אדום של אהבה בכל גלגוליה. מה יקרה כשהם יתעניינו זה בזה בתוך שורה של רציחות סדרתיות וגלגולי חיים קודמים מסובכים?

צ'ון סאנג היוק (השחקן ג'אנג דונג יון) הוא פיה כריזמטי שבקלות גורם לנשים להתאהב בו. לפני 500 שנה נשרפו כנפיו. כדי לשקם את כנפיו, הוא עבר 27 מטמורפוזות (שינויי צורה). בפעם ה-28 שלו, הוא מסתבך עם או בק ריון (השחקנית ננה).

בק ריון היא וטרינרית, והיא עובדת במרפאה לבעלי חיים. היא אישה יפה. גברים רבים התאהבו בה בגלל היותה אשה מושכת. בכל פעם שהגברים האלה פיתחו איתה קשר רומנטי, הם תמיד חוו חוויה של כמעט מוות ואז היו בורחים ממנה. בגלל המזל הרע, בק ריון לא יוצאת עם אף אחד, אבל היא מאוד רוצה לפגוש את הגבר שייעד לה הגורל.

 

 

 

 

רשימת השחקנים, עוד מקור

ג'אנג דונג יון – Jang Dong-Yoon

ננה – Nana

פאק ג'י אונג – Park Ki Woong

 

My Man is Cupid-Jang Dong-Yoon1.jpg My Man is Cupid-Nana.jpgMy Man Is Cupid-Park Ki-Woong.jpg

לפרקים בטלגרם

פרק 1 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 2 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 3 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 4 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 5 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 6 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 7 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 8 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 9 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 10 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 11 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 12 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 13 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 14 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 15 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 16 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

 

תגובות

השארת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בדיוק בשיא המתח – פרקים 15-16 לא עוברים כמו שצריך. צפייה נוספת נחסמה בשל זכויות יוצרים.

  2. סדרה מדהימה! מותחת ולא הייתי מנחת בחיים מי הרוצח ולמה.
    בחלק הרומנטי התרגשתי עד דמעות.
    תודה על התרגום.

  3. אז למה הז'אנר:קומדיה רומנטית ?
    סדרה עם רוצח סדרתי בקונספט 7 חטאים.

  4. סדרה יפה באמת אני בדרך
    כלל מדלגת הרבה קטעים 😅
    אבל בזה פשוט ישבתי לראות בלי להעביר
    תודה רבה שתירגמת את הסידרה הזו😁🫰🏻❤️

  5. אלה תודה עבור התרגום והאפשרות להציץ לעולמות אחרים הקיימים. מלא תודה

  6. סדרה מהממת אני עוד באמצע!
    היה לי חשוב לשאול אם לעוד מישהו זה הפריע עד כמה הם אומרים שהאח הגדול של מר סופרמן מכוער… אני לא מבינה למה ככ חשוב לומר שוב ושוב את זה, וגם לשחקן עצמו זה בוודאות לא נעים… סתם מחשבות שהיו לי בינתיים !

  7. תודה על תרגום סדרה כל כך מדהימה ♥️🙏♥️🙏♥️🙏

  8. אוףףףףף… חבל שנגמר.
    במילה אחת – מקסים!
    ולאלה שתרגמה בצורה נפלאה כל כך – תודה רבה על המתנות הנפלאות הללו, שאת נותנת לנו, בכל פעם מחדש. את נפלאה כמו הסדרות שאת מתרגמת עברנו.
    כמו תמיד….. Charesso…. (עבודה יפה).
    אז…. איך ממשיכים מפה….. ?Otto Ke

    • איזה כיף שנהנית. תודה על הפרגון.
      וממשיכים לאונליין הבאה, כי תמיד יש חדשות

  9. תודה רבה אלה על התרגום. בכל זאת נשארתי במתח עד הסוף.

  10. דרמה מקסימה, מקסימה, מומלצת מאוד!
    תודה אלה יקרה, על עוד פרויקט שלך, שהסתיים בהנאה מרובה .
    תודה רבה♥

  11. סדרה נחמדה ומעניינת אבל כל הכללים של עולם הפיות שינוי צורה, החץ המיוחד, יש חוט אדום אין חוט, וכו' ממש לא מובן זה לא מוסבר טוב וגם יש דברים שמוסברים רק בסוף הסדרה וכל הפרקים שלפני כן היו מלא שאלות ודברים שלא הבנתי. ובכלל בפרק האחרון זה היה "מה לעזאזל קרה פה?!" אני ממליצה על הסדרה בגדול כי היא חמודה ומצחיקה והעלילה עם הרוצח טובה, אבל זה חיסרון רציני, כי דווקא הקוראנים טובים בבניית עולמות דמיוניים.

  12. תאמת בהתחלה לא כל כך אהבתי תסדרה אבל כשהגיע כבר לפרק 10 התחלתי לאהוב את זה ואני לא רוצה שזה הסתיים הסדרה ! אוהבת תשחקנים בסדרה הזאת מאוד

  13. לא פשוט המסע להיות בן אדם בחיים 🙂

    תודה אלה על תרגום המסע

  14. למה זה מרגיש שחסר אחזה 3 סצנות בין סוף פרק 15 לתחילת 16? מישהו הבין???

  15. אלה היקרה,
    תודה רבה על הדרמה המקסימה הזאת!
    כייף לברוח איתה מהמציאות לפחות לזמן קצר. המשחק נפלא והכימיה בי השחקנים ממש טובה.
    ראיתי את השחקן הראשי ב"נווה מדבר"ואני צופה גם גם ב"פרחים בחול". זה מרתק. בכל דרמה הוא לובש דמות אחרת. שחקן מצוין ומאוד מגוון.
    מוקירה לך תודה רבה על הזמן שאת מקדישה לתרגומים. ממש לא מובן מאליו!!

  16. אלה תודה רבה על התרגום של הסדרה ממש נהניתי לראות תכימיה בין השחקנים שיחקו מושלם סדרה ממש מעניינת
    בקיצר שווה צפייה כל מה שאלה מתרגמת הכי מעניין אין עלייך זריזה התחלתי לראות תסדרה החדשה שאת העלית לאתר ערוץ קניות לרוצחים ואפשר להגיד שההתחלה מותחת ברמות

  17. אלה, תודה לך על התרגום המהיר של כל פרק ופרק מההתחלה עד הסוף🤍

  18. אלה מזל שאת זריזה שאין דברים כאלה כי אם אני אצטרך לחכות לפרק 16 יותר מיומיים אני אבכה 😂

  19. תודה על פרק 15 שהיה מושלם!!!!!!
    מחכה בקוצר ברוח לפרק 16❤️
    רק אני לא מאמינה שזה יהיה הפרק האחרון לסדרה😭😭😭

  20. שבת שלום🇮🇱,
    אני אפתח בשאלה הזאתי כמו כל שבוע, אלה את יודעת להגיד לי מתי תעלי את פרק15?
    ותודה על התרגום המושלם🤍💙

    • שבת שלום,
      לא ממש יודעת, עובדת עליו. אולי אספיק לסיים היום, אם לא אז מחר בבוקר

  21. אה, ותודה רבה על התירגום! הסדרה ממש חמודה.. בהתחלה חשבתי שאני לא כלכך אוהב אותה אבל לאט לאט היא נהייתה מעניינת יותר 👌🏾

  22. מישהו יודע איך קוראים לשיר בסוף פרק 13? כשיש את הקרדיטים? 😅😅 עשיתי שאזם וכל פעם זה מוצא לי שיר אחר שבכלל לא דומה 🙈

  23. שלום.
    מישהו יודע למה אין לי את המלבנים הכתומים בשביל לפתוח את הפרקים? אני במתח חחחחחח

        • מלבן כתום – פרק שתורגם, מלבן אפור פרק שלא תורגם. פרקים 1-14 תורגמו והם בצבע כתום. אם את לא רואה, כנראה בעיה מקומית אצלך.

  24. לא הבנתי אלהההההה!!! איזו מהירות יא אלופה אני בהלםםםם

  25. אלה איזה זריזות איזה כיף תודה שהעלית עוד😍 פרק אלופה אלה 💖💛💚💙💜 ולילה טוב

  26. אלה תודה רבה רבה על פרקים 13-14 שהיו מהממים!!! 💗💗💗💗

  27. עוקבת אחרי כל הדרמות
    של ג'אנג דונג יון שיצאו ב 2023
    (הן 4 וכולן מתורגמות. אדיר!!!)
    וכאן הוא הכי חתיך ופיי כמובן
    עם הכנפיים 😇או בלעדיהן🤭🤭🤭

    דרמה נחמדה
    שונה מהאחרות (כמו פרחים מהחול ו-
    המינון היומי של שמחת החיים/השמש,
    ואת נווה מדבר עוד לא ראיתי)

    ואת אלה-
    תותחית בתרגום.
    הפרקים יוצאים בשישבת
    וכבר העלת את פרק 13!!!!!💪
    תודה רבה רבה
    אמנם אני רק ב 11
    אבל אגיע לזה כנראה כבר היום…

    תודה מכל הלב
    על ההשקעה והזריזות
    לגמרי לא מובן מאליו

    • תודה על הפרגון, איזה כיף שאת נהנית, ואל תוותרי על "נווה מדבר", היא מהממת

  28. WOW WOW WOW
    איזו דרמה מהמממת!
    אין על ננה ושאר השחקנים
    אבל מה זה הסוף הזה של הפרק????
    אלה תודה רבה על התרגום

  29. אהלן ~
    רק אצלי אי אפשר לפתוח את הפרקים תשע עד אחד עשרה? ותודה על התרגום 🙂

  30. רק רציתי להגיד תודה על המהירות של התרגום של הפרקים החדשים❤️❤️

  31. פרק מושלם❤️
    תודה למתרגמת שהקדישה מזמנה כדי לתרגם אותו💗💗💗💗
    ושבת שלום🇮🇱

  32. היי אלה, שבת שלום, מבהירה שאני לא באה אלייך בתלונה רק מרוב סקרנות אני חייבת לשאול מתיי תעלי את פרק 11?

    • חחח הצחקת אותי, הפרק יעלה או היום מאוחר או מחר בבוקר

  33. סיימתי עכשיו את הפרק הראשון והסדרה נראית ממש יפה ומעניינת. תודה רבה למתרגמת 🙏🏻. השחקן הראשי ממש מזכיר בפרופיל את ג'ימין מ BTS. רק אני רואה את זה?

  34. תודה רבה למתרגמת על עוד סדרה מדהימה,
    ממש אוהבת את כל הקאסט, שעובד ממש קשה על מנת להעביר מסרים של אומץ לב וקבלת החלטות ,
    שיובילו אותם בדרך הכי טובה להם, נגד ועם הגורל.
    יש בי צפייה רבה לכל שבוע וקצת מתוסכלת שאין הצצה לפרק הבא, ממש כוססת ציפורניים פה.

  35. ערב טוב,
    מודה לכל מי שמפרגן כאן בדף וצופה בדרמה.
    מותר לכולם להביע דעה בצורה מכבדת כלפי השחקנים וכלפי הגולשים באתר.
    גם דעה שלילית על שחקן זה או אחר יכולה להיכתב בניסוח מכבד,
    לא אסבול יחס מזלזל, פגיעה, ניבולי פה וכתיבה לא מכבדת (מבחינתי זו אלימות לכל דבר). כל תוכן כזה יימחק לאלתר.
    המשך ערב נעים ושנה אזרחית טובה לכולנו ❤

  36. אלה המון תודה על ההשקעה והמסירות בתרגום הדרמה הנהדרת הזאת 💛🧡❤️💜💙💚
    נ.ב. מה קורה כאן בדף איזה טרללת תגובות כאלה פוגעניות ומעליבות, עובר משהו לא טוב על האתר המקסים הזה בעת האחרונה דיבור לא ראוי ולא מכובד, הנהלת האתר חייבת לעשות סדר ולציין במפורש שאין לכתוב תוכן פוגעני.

    • תודה על הפרגון יקירה.
      ועניין ההתבטאות כתוב, רק שלא כולם מכבדים את זה וקשה להיות שוטרים כשאנחנו לא מחוברים 24/7.

  37. אסיה, הכוכבית הזו זו מישהי שמגיבה הרבה באתר וכנראה פספסה כמה שיעורים בגן על איך מדברים יפה.
    אני חושבת שהפתרון הכי טוב כרגע הוא להתעלם ממנה ואני מקווה שהנהלת האתר תמחק את התגובות המזלזלות שלה.

  38. לגמרי צודקת. אני לא מסוגלת להמשיך עם סדרות שהגיבורה הראשית טיפשה כל כך.

  39. לא מסכימה איתך בכלל!!
    ננה מהממת והתפקיד שלה בסדרה כיפי וקורעע רק בגללה שווה לראות!!!

  40. פפפפפרקים חדשיםםםם עכשיו ראיתי תודה ענקיסטיוויסטיווית❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  41. אלה איזה אליפות אין על הקצב שלך ועל התרגומים שלך , אחלה פתיחה לשבוע החדש שאפו ענק 💛💚💙💜❤️🧡

    • לא רציתי להשאיר פערים לשבוע עבודה 😜😜😜😜😜

  42. יאה אלה העלית עוד פרק את 10 ממש תודה אלופה מזה הזריזות הזאות מפתיעה אותי כל פעם

עדכונים