גנבתי את הגיבור הראשי

תיאור הדרמה:

ז'אנר – היסטורי, קומדיה, רומנטיקה, פנטזיה, איידולים

שם הדרמה בקוריאנית –  남주의 첫날밤을 가져버렸다

שם הדרמה באנגלית – Taking the Male Lead's First Night / The First Night With the Duke / I Took the Male Lead

מספר פרקים – 12

רשת שידור – קיי.בי.אס.2

תאריך עלייה לשידור – 11.6.2025

תרגום – עדי

 

 

תקציר:

מה קורה כשסטודנטית מודרנית נשאבת פתאום אל תוך הרומן ההיסטורי האהוב עליה?

נשמתה של גיבורתנו מתעוררת בגופה של צ'ה סון צ'ק (השחקנית סו היון), שהיא דמות שולית ולא חשובה בעלילה המקורית.

בעודה מנסה להכיר ולהסתגל לדמויות הרומן ולעולם החדש והמסוכן שסביבה, היא משתכרת ונתקלת בדוכס יי בון (השחקן אוק טקיון), הגיבור הראשי, ובכך  משנה את גורלם של כל הדמויות.

 

 

מבוסס על וובטון בשם "The First Night With the Duke" מאת "Hwang Do Tol"

 

פרסים ופסטיבלים

 

טקס הפרסים של KBS

  • פרס מצוינות – מיני סדרה – טקיון

  • פרס מצוינות – מיני סדרה – סוהיון

  • פרס הזוג הטוב ביותר – סוהיון וטקיון

 

 

רשימת השחקנים

אוק טקיון – Ok Taec Yeon – ממבר של להקת "2PM"

סו היון – Seo Hyun – ממברית של להקת "Girls' Generation"

סו בום ג'ון – Seo Bum June

ג'י הא וון – Ji Hye Won

קוון האן סול – Kwon Han Sol

The First Night With the Duke-Seohyun.jpeg The First Night With the Duke-TaecYeon1.jpeg Kwon Han-Sol Seo Bum-June The First Night With the Duke-Ji Hye-Won.jpeg

לפרקים בטלגרם

פרק 1 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 2 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 3 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 4 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 5 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 6 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 7 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 8 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 9 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 10 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 11 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 12 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

תגובות

השארת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. דרמה מקסימה ושובת לב .
    נהנתי .
    תודה רבה לעדי המתרגמת.

  2. וואו זו סדרה ממש ממש טובה נהנתי מכל רגע שווה לצפות סדרה מדהימה פשוט לכו לראות את הסדרה תודה רבה על התרגום

  3. ואו סידרה יפה ומושקעת משוגעת על השחקנים הראשיים והכימייה המטורפת בניהם!
    תודה רבה על התירגום!

  4. עדי תודה שבחרת לתרגם את הדרמה המקסימה הזו,
    הכל בה מושלם, השחקנים נהדרים,
    זה היה בדיוק מה שהייתי צריכה לסופ"ש ,
    קומאויו

  5. סדרה ממש נחמדה
    קצת צוחקת על הקלישאות של ההיסטוריות
    קלילה ועברה לי ממש מהר.

    ונשאלת השאלה-
    האם אכן סיפור נגמר כשהספר/דרמה מסתיימים?
    באופו אישי- אוהבת לדמיין את ההמשך.
    כי אצל הקוראנים כמעט אין סדרות בת או עונה נוספת

    שלא תבינו לא נכון. כאן הסוף ברור. אבל זו שאלה שעולה מעצם כניסת הגיבורה לתוך רומן

  6. תודה ענקית סידרה מהממת ממש אהבתי אתם אלופים 😍😘

  7. כל דקה בסדרה הזאת היא הנאה צרופה. זאת פרודייה מטורפת על כל הז'אנר של סדרות היסטוריות. ומה שעושה אותה עוד יותר מצחיקה היא העובדה שהיא מודעת לעצמה

  8. סדרה מקסימה קלילה וזורמת! לא יכולתי להפסיק לצפות… הלוואי שאצליח למצוא סדרה בסגנון, כזו שעושה טוב בנשמה..תודה🙏❤️

  9. אמאלה איזו סדרה !!!! המון זמן לא עף לי הזמן ככה , לא הצלחתי לעצור את עצמי מלראות את הכל ביומיים , אחרת הסדרות חבל שזה רק 12 פרקים , השחקנים מדהימים , במיוחד הראשי , התפקיד ממש תפור עליו ❤️🫰

  10. התגובות כאן בהחלט מעודדות את הקוראים לצפות בדרמה. קראתי שבקוריאה ממש לא "עפו" על הדרמה הזאת והרייטינג שלה היה מאד נמוך, מה שנקרא "הילד לא ממש את הפוטנציאל שלו" וההיפך, שאנשים "עפו" על הדרמה הזאת בארצות רבות

  11. וואו סדרה נהדרת , צוות שחקנים מדהים
    איזה כיף ,סיפור קולח
    תודה רבה על התרגום!!!

  12. איזה תענוג של סדרה!חייכתי לכל אורך הסדרה.לפעמים זה כל מה שנחוץ זה לשבת להתרווח להרפות ולהתמסר
    תודה❤️

  13. מקסים! נהנתי כל כך! אוק טק יון משובח! הכימיה בין השחקנים נהדרת וממש מעודד בימים טרופים אלה לצפות בסדרה כיפית ורומנטית שכזו! תודה על התרגום!

  14. מזמן לא צפיתי בדרמה כל כך מתוקה.
    נהניתי מאד, עם כי כמעט קיבלתי הרעלת סוכר…חחח
    אין מה לאמר, השחקנים, בעיקר הראשיים ובעיקר עיקר – אוק טקיון הנהדר, כולם שחקנים נפלאים!!
    תודה לעדי הנהדרת על עבודת התרגום המשובחת שלה!!!! }{ }{ }{

  15. סידרה מקסימה עם שחקנים רבגוניים והכי כייף נגמר בהפי אנד.תודה על התירגום

  16. לא מאמינה שזהו – נפרדים מהזוג המהמם הזה!! 😭😭❤️
    דרמה קלילה, כיפית וממכרת, בדיוק מה שהייתי צריכה בתקופה הזו. רומנטיקה היסטורית מרגשת, דמויות כתובות נהדר, כימיה מושלמת בין הראשיים, וטוויסט שהופך את הסיפור למיוחד באמת. גם הנבל עשוי מצוין, והכול פשוט זורם, בלי רגע מיותר, עם מתח, רגש והומור בדיוק במינון הנכון.

    תודה עדידוש על התרגום המושקע, אין על הבחירות הנדירות שלך! 💕

  17. איזו דרמה שובה בקסמיה !
    הגיבור פשוט 🤩 הלוואי עליי גבר שיילחם בצורה שהוא נלחם על אהובתו.
    מחכה בקוצר רוח לפרק האחרון 🥹
    תודה רבה עדיי תבורכי 🪬🫶🏽

  18. סדרה מהממת עם שחקנים נהדרים
    טאקיון האחד והיחיד
    מחכה כבר לפרק האחרון
    רק בעסה שרק 12 פרקים!

  19. איזה סדרה כיפית ומהנת , כל פרק משאיר טעם לעוד
    תודה למתרגמת אין עליכם צוות אסיה ❤️😍🙏🏾

  20. איזה סדרה כיפית ומהנת , כל פרק משאיר טעם לעוד
    תודה למתרגמת אין עליכם צוות אסיה ❤️😍🙏🏾

  21. אומייגדדד סידרה מושלמתתת אני מת על סדרות כאלה ממליץ בחוםם❤️😁 יש בזה משהו שמזכיר את מאהבי הירח ואני מת על זההה

  22. איזה כיף של סידרה, מאוד נהנתי מחכה לפרק האחרון ,תודה לעדי על התרגום

  23. אני אל יודעת מה איתכם אבל אני חייכתי כמו מטורפת בסוף פרק שמונה

  24. אפשר לסדר את הפרקים להורדה מפרק 5 ( כולל)
    ממש תודה וגם על התרגום
    מה הייתי עושה בלעדייכם😘🇮🇱

  25. סדרה ממש מתוקה 😍🥰 תודה רבה על ההשקעה בתרגום 🙏❣️

  26. צהריים טובים אני ממש מאושרת עד הגג שתירגמתם את הסדרה הנפלאה הזאת ומחכה בקוצר רוח לפרק 8 יש לי שאלה מישהוא יכול להמליץ על סדרה כמו אדוני המלכה או גנבתי את הגיבור הראשי אני אשמל לסדרה לא קשה מידי אבל גם לא עם יותר מידי קומדיה כמו מתחת למטרית המלכה אשמח לעצות תודה רבה האתר הזה לא מובן מאליו וקומאו לעדי על התירגום

    • תלוי מה את רוצה, יש היסטוריות מצחיקות ורומנטיות- מעשיות נוק דו, אהבה באור הירח, בעל למאה ימים, נישואים אסורים
      ויש רומנטיות אבל יותר מרגשות- השרוול האדום, מאהבי הירח, הירח שמחבק את השמש
      ןיש היסטוריות משולבות פנטזיה- אלכימיית הנשמות, נאהבים תחת שמי הארגמן…
      רק תבחרי😂

  27. ואוווווו….סדרה מהממת….חולמת לחזור לשנות השבעים של ילדותי…לקנות את התקליטים שהיום שרלטנים מוכרים באלפי שקלים….אההההההההה איך אני אוהבת את זה….תודה רבה על התרגום עדי האלופה!

    • היי ליאור, פרק 7 עלה בטלגרם ותיכף יעלה גם באתר. פרק 8 בעבודה 🫠

      • היי עדי תוכלי לרשום לי מה אני כותבת בטלגרם כדי לראות דם את הסדרה תודה

        • היי קורל,
          יש קישור ישיר לערוץ בטלגרם ממש מתחת לתמונות השחקנים בדף הזה ובנוסף אפשר להקליד את שם הדרמה והערוץ יעלה לך בחיפוש
          "גנבתי את הגיבור הראשי – תרגומים צוות אסיה"

  28. המון זמן לא נהניתי ככה מדרמה!🥹 תודה רבה על הזמן וההשקעה בתרגום כל כך לא מובן מאליו❤️

  29. כל סדרה בה משתתף טקיון מוצלחת. הערכתי את משחקו בוינצ'נזו….תודה על התרגום.

  30. איך אפשר למצוא את הטלגרם שלכם ?
    אני ממש רוצה לראות שם אשמח למענה סדרה יפיפה תודה רבה על המאמץ כל כך לא מובן מאילו!
    שבת שלום

    • את יכולה לנסות לכתוב בחיפוש "תרגומים צוות אסיה", ויש גם סדרות מסוימות פה כמה 'ילד טוב' שמקשרות אותך לפרקים שלהן בטלגרם

      • היי האמת שלא מוצאת רשמתי גם בטלגרם
        תודה בכל זאת אני אחכה שאצא פה הפרקים למרות שהרבה יותר נוח בטלגרם
        תודה על המענה אפרת שבוע טוב

        • היי קורלציה, ממש מעל פרק 1 יש קישור לערוץ הטלגרם של הדרמה. מוזמנת 🙏

    • ממש מעל הפרקים, יש לינק לטלגרם של הדרמה הזו..

      תהני
      ♥️

  31. סידרה מדהימה כל פרק מותח ועם רצון לראות עווד תודה רבה ע
    ל התרגום המושקע לא מובן מאליו שבימים אלו את יושבת ומתרגמת
    תודה רבה !

  32. תודה רבה מהלב
    סידרה מקסימה בימים אלו ממש אוהבת תודה על התרגום

    • היי נעומי, הדרמה משודרת און ליין בקוריאה, הפרק הבא יעלה שם ברביעי. הפרקים המתורגמים יעלו אצלנו בסופ"ש.

  33. הרבה זמן לא נהניתי ככה מדרמה ואני בסך הכל בפרק השני…
    תודה רבה על התרגום❤️

עדכונים