טוגן אנקי

תיאור האנימה:

ז'אנר – פעולה, על טבעי

ארץ הפקה – יפן

שם האנימה באנגלית – Tougen Anki

מספר פרקים – 24

רשת שידור – סטודיו היברי

תאריך עלייה לשידור – 7/2025

תרגום – בתאל מ.

 

 

תקציר:

אנשים עם דם מומוטארו ואוני הזורם דרך הוורידים שלהם שומרים על יריבות ארוכת שנים.
האוני הם רשלניים, פזיזים וחסרי סדר, בעוד המומוטארו מגנים על העולם האנושי מהאוני הבלתי נשלטים.

שיקי איצ'ינוסה הוא נער פזיז וחסר אחריות, מודע להתרסה שלו ואפילו גאה בגירוש שלו מבית הספר.
למרות הגישה המרדנית של שיקי, לאביו המאמץ, טסויושי, אכפת ממנו מאוד.

אהבתו חסרת האנוכיות של טסויושי מוצגת במהרה בתקרית נפיצה כאשר מומוטארו מתערב בחיפוש אחר שיקי.

בתור מומוטארו בעצמו, טסויושי מסתיר את שיקי במשך שנים ושומר את מוצאו האוני בסוד אפילו ממנו.

כשהוא מוותר על חייו כדי להציל את שיקי ומתוודה על הכול בנשימתו הגוססת, דם האוני של שיקי מתעורר בפעם הראשונה, והופך אותו למפלצת סוררת שופעת זעם וצמא לנקמה.

ההתפרצות הרגעית של שיקי מושכת את תשומת לבו של נאיטו מודאנו, מורה לאוני באקדמיית ראקשאסה – מוסד לאוני צעירים הזקוקים להשכלה ושכלול כוחותיהם.
לפני ששיקי יוכל לנקום את נקמת אביו, עליו ללמוד לשלוט בטבעו העקשן והאימפולסיבי, ובעיקר להילחם בדמו השטני.

 

קישור לעונה 2

 

פסקול

"לילה" דה אוראל סיגרטס בתרגומה של בתאל מ.

 

 

 

"מהו הצדק?" באנד מייד בתרגומה של בתאל מ.

"אמידאקוג’י" – צ'וגאקוסיי בתרגומה של בתאל מ.

 

"אקשן" – איל בתרגומה של בתאל מ. 

רשימת השחקנים

לפרקים בטלגרם

פרק 1 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 2 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 3 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 4 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 5 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 6 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 7 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 8 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 9 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 10 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 11 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 12 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 13 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 14 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 15 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 16 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 17 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 18 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 19 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 20 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 21 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 22 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 23 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

פרק 24 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

תגובות

השארת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שמתי לב שבאנימה טוגן אנקי הגוף של הנשים מצויר די גדול ביחס לאנימות אחרות שראיתי, זה מכוון? לא חושב שראיתי את זה במקום אחר

    • גם בבליץ' ובפיירי טייל הנשים מצויירות עם גוף מאוד מוקצן, זה לא יוצא דופן באנימה

      • וגם בוואן פיס. אישה בעובי של שרוך עם חזה בגודל של זורו

        • בוואן פיס כמעט כל הדמויות הנשיות עם גוף גדול (ניקו רובין, נמי, בואה הנקוק). הפרופורציות מאוד מוקצנות, במיוחד עם התקדמות העלילה.
          בבליץ' לא זכור לי כל כך 🤔

          • איך לא? קח לדוגמה את אוריהימה או יורואיצ’י , שתיהן בעלות חזה שופע ולא פורפורציונלי בעליל

        • לא מעזה להתחיל וואן פיס, מספר הפרקים מפחיד אותי 😅😄

  2. שאלה
    למה הרבה אנשים כל כך אוהבים סולו לבלינג?
    היא לא סדרה טובה כלכך וממש לא אנימת השנה היא פשוט סבבה.
    אם אתם אוהבים סולו לבלינג תוכלו להגיד לי למה למען השם????

    • פשוט כיף לצפות בזה. לא צריך לחשוב יותר מדי או לנתח, זה בידור טהור עם סצנות מלאות אדרנלין

    • אני עפתי על האנימה בעיקר בגלל ההתפתחות שסונג ג’ין וו עבר, מהחנון החלש ביותר לצייד האדיר (והחתיך) ביותר. כי מי לא אוהב מסע כזה של “אנדרדוג” שמתרומם? אני כן! 😁
      חוץ מזה, הסצינות קרב פשוט מטורפות, גם מי שלא מתחבר לסיפור עדיין מתרשם מהוויזואליה (או לפחות הרוב)

      • אני לא אומר שהויזואליה או הדמות של סונג לא טובה היא מדהימה
        פשוט זה התקדם מהר מדי וג'ינוו כבר דרגה S בעונה2
        וכל הרעיון עם המפלצות שנלחמות בשבילו הפך את זה קצת לפוקימון בלי אתגראז זה התחיל לשעמם אותי

        • מתקדמים מהר כי אלה שבאמת יאתגרו אותו יגיעו בהמשך.
          הם מנסים לצייר תמונה של הכול קל לו רק בשביל שאחר כך הוא יידפק.
          יש מלאאאא אויבים קשוחים מהעונה הבאה

          • מקווה שזה נכון לא קראתי את המאנווה

    • אני יודע דבר אחד סולו לבלינג היא האנימה הכי טובה שראיתי לדעתי קאייג'ו מספר 8 טוגן אנקי וג'ג'וטסו קאיסן הן האנימות היחידות שמתחרות בסולו לבלינג (ואגב עשיתי סקר בין כמה אנשים שאני מכיר וכולם אמר שסולו לבלינג זה האנימה הכי טובה)

  3. ישששש איזה כיף שחזרת להעלות פרקים בתאל
    עצוב ומכעיס מה שעשו לך.
    האתר מס ' 1 לצפייה!

    שאלה: האם אפשר לבקש שתעלו אנימות מסויימות ?

  4. יש לי שאלה.
    מהם הקריטריונים או הסטנדרטים שלכם כשאתם בוחרים לראות אנימה? אילו אלמנטים חייבים להיות בה כדי שתבחרו לצפות בה?

    • אנימציה איכותית ופס-קול טוב. אם זה נראה זול או הצבעים לא נעימים לי בעין, אז זה לא קורה

    • אני מחפשת אנימה בז’אנרים שאני אוהבת, פנטזיה, שונן או קומדיה. אם זה לא בטעם שלי, אני לא מבזבזת זמן

    • חשוב לי שהדמויות יהיו מושכות את העין… בקיצור, אני באה בשביל החתיכים 😆 אם אין לי על מה לנעוץ עיניים, אין סיכוי שאשאר. ועלילה? אם היא לא עומדת בקצב או לא מתיישבת נכון עם הויזואליה, אני פורשת בלי למצמץ. שטחית שכמוני 🤭

      • אצלי זה ככה, אם העלילה לא זזה אבל יש חתיך, אני אשאר עוד פרק-שניים ליתר ביטחון 😏

    • שהסיפור יהיה יצירתי עם דמויות כתובות טוב אנימציה מעולה ושיהיה שונן

  5. תודה רבה על התירגום ממש לא מובן מאליו. אני ממש מיצטערת לישמוע שאתרים אחרים גונבים מימך, זה ממש לא בסדר ומקווה שיפסיקו ליגנוב כי את עובדת כל כך קשה ואתרים גונבים מימך שזה מגעיל. אני נורא מעריכה את כל ההשקעה והתירגום המושלם.

  6. היי בתאל תודה רבה על הפרקים רק רציתי להוסיף שאם את רוצה לסדר את העניין עם אנימה פלוס אולי תנסי לפנות אל AI sub כי הם הצליחו להעיף את אנימה פלוס וגם גילו שהיה מישהו מהשרת שלהם שהפיץ פרקים.

  7. יא איזה כיף תודה על התרגום ♥️
    אני רק צריכה הסבר הפרקים יעלו לכאן או לא ?

  8. קודם כל תודה רבה על הפרקים בתאל
    מקווה שיפסיקו לגנוב אותם כי הסדרה הזאת באמת מעולה ולדעתי היא יכולה להיות ברמה של אקדמיית הגיבורים שלי אני חושב שאתרים כמו אנימה פלוס חייבים להיסגרוזה נוראי שגונבים לך את הפרקים

    • כעיקרון ברגע שיש הגדרת פרטיות לא, אבל אם משלמים כסף אז כן.
      בכל מקרה, החלטתי שאתם סובלים הכי הרבה אז העלתי את כל הפרקים

  9. היי
    למה אני לא מצליחה לראות פרקים מעבר לפרק 5 אני יודעת שבטלגרם יש 6 ו-7
    אשמח לתשובה

  10. היי בתאל עם כמה שאני מודה לך על התרגומים המהממים שלך, רציתי להודיע לך שאנימה פלוס עדיין גונב לך את התוכן. באמת שהנושא של גניבת תוכן עם האתר הזה כבר ממש מחמיר וזה לא בסדר

  11. בתאל אני מבין שאתרים אחרים גונבים אנימות אבל אין לי טלגרם אז לצערי אין לי ברירה אלא ללכת לאתרים מתרגמים אחרים אני מדגיש לא אלה שגונבים אבל אין לי אופציה לצפות פה אז אם תוכלי לסדר איזה משהו לאלה שאין להם טלגרם אני אשמח

  12. היי בתאל, בזמן האחרון אני בטוחה שדיי עצוב לך שלוקחים ממך אנימות…
    בעייני זה נורא לא בסדר ורואים שלאט-לאט יורד לך החשק לתרגם אנימות ואני מבינה למה.
    יש עוד אתרים שעוברים את אותו דבר ועכשיו אתרים מתחילים להיסגר ולא לעלות אנימות…
    חוץ ממך, יש עוד אתר שנפגע מאוד מהתופעה המגעילה הזו- ai sub.
    אני חושבת שאולי תנסו לאחד כוחות ולנסות לפתור את זה…
    את והאתר הזה הנפגעים הכי קשים של התופעה..
    אשמח שתשקלי זאת בכובד ראש.
    יום טוב:)

  13. יש מצב את עושה גם את הנגן השני פשוט הוא לא נוח

  14. תודה רבההההה על הפרק החדש, אולי כדי שתשני את הצבע של מספר הפרק רק כדי שיהיה הבדל לפרקים חדשים
    ושוב תודה רבההה

  15. יואוו איזו אנימה יפה!! תודה רבה!
    וואי כמה דמויות טובותתת

  16. בת אל האהובה והמוכשרת, כמו תמיד תודה רבה על הפרקים!
    לא יודעת מי המנוולים שלוקחים קרדיט על העבודה הנפלאה שלך או מעלים פרקים שעמלת עליהם בלי אישור, אבל מבינה ומזדהה עם התסכול.
    מקווה שתמשיכי לתרגם לנו ולא לתת לטרולים להוריד לך את מצב הרוח.
    שוב תודה רבה רבה על כל התרגומים המעולים!

  17. בתאל! את לא מבינה כמה אנימות גנבו ממך! ספרתי וזה פיזית 13 אנימות! מיותר לציין שאותו האתר הזה עושה את זה גם לאתרים אחרים!

    • אני יודעת וזה פוגע בי נורא😪
      זו הסיבה שהצופים שלי לא יכולים לקבל את הכול כרגיל…
      אני מקווה שאנשים שאוהבים באמת אנימה, יבואו למקור

  18. וואו, איך בא לי עוד פרקים. באיזה יום עולה פרק?
    ואם אפשר, תוסיפי בבקשה עוד שרת לפרק 4, השרת הקיים נתקע כל שנייה

    • זו אנימה מעולה!
      ולגבי השאלה, כרגע זה השרת היחיד שעולה באנימות בגלל מקרים מצערים של אנשים עם חוסר כבוד למתרגמים ובאופן כללי לפלטפורמת התרגום

  19. בתאל אני יודע שאני חוזר על זה אבל את יכולה לתרגם גאצ'יקאוטה בבקשה?

    • אם המצב הנוכחי יימשך, לצערי אני לא חושבת שזה יקרה

    • כשלוקחים את הפרקים שאני משקיעה עליהם המון ומעלים אותם במקום אחר, זה קצת מוריד את החשק לתרגם…
      אבל הוא יעלה בקרוב

      • אני חושב שפשוט בעריכה תנסי להכניס כמו טוליפים מתוזמנים מודבקים של השם של האתר כל כמה דק , ככה שגם מי שגונב יהיה רשום את כתובת האתר ולא יוכל להוריד ולהתעסק עם זה

  20. לפעמים צריך ליפול האתר כדי להעריך את מה שיש לנו, תודה צוות אסיה שהזכרתם לי

    • ספרי על זה, הייתי יחסית רגועה כשנפל האתר… ואז נזכרתי שאין לי המשך לפרק 2 😱😱

    • אפשר לחשוב, האתר היה מושבת רק ליומיים, אל תגזימו, לא ביג דיל! אני מסתפקת באתרים האחרים !!!

      • האתר שלנו הוא כמו מקור מים, אי אפשר לחיות בלעדיו 😇
        ומי שמסתפק בטיפות לא יבין את מי שצמא לנהר, רק אומרת 😁

  21. סוף סוף האתר עובד, הרגשתי שאני גוססתתתת 😩😩😩😩

      • כן, זה שם רוסי. שואלים אותי את זה הרבה, זה קיצור של אנסטסיה

  22. דפקת אאותנו חזקקק! בגלל שהחלטת לא לפתוח טלגרם לא היה דרך לצפות כשהאתר נפל!!

    • באופן שאולי יפתיע אותך, גם בלי טלגרם, יש דרכים אחרות לצפות בפרקים. אם היית מבקש קישורים ישירים, אני די בטוחה שבתאל הייתה משתפת אותם בשמחה, בין אם בפייסבוק או באינסטגרם. לא צריך לעשות דרמה מכל דבר

  23. בתאל תודה שאת מתרגמת את הסדרה המעולה הזאת🙏
    תוכלי לתרגם דאן דא דאן ופרירן בבקשה?

    • הוא עוד לא יצא. זו אנימה שמשודרת אונליין. הפרק הבא יעלה בשישי

    • היי, לא להכניס להם רעיונות!
      יש פרויקטים שאני מחכה להם שנים!

  24. טוב אני יהיה סבלנית ואחכה לשבוע הבא:) אולי בגלגול הבא שלי!! איףף היפנים האלה!
    תודה על התרגום בתאל:))
    (נסבול ביחד!!!)

  25. בתאל, לא יפה ככה להשאיר במתח!! סוףסוף אחריי חיפושים רבים מצאתי אנימה שמועמדת לאנימת השנה שהיא לא סולו לבלינג!!

    • את התלונות נא להעביר ליפנים שאוהבים להתעלל בנו.
      אבל היי, לפחות נסבול כולנו יחד!(וקאיג'ו חוזר בשבת אז יש תחרות על אנימת השנה)

    • הסברתי שלא יהיה ביאל בזמן הקרוב כי אין🤷🏻‍♀️
      שנה הבאה יהיו

    • יש משהו שמזכיר אבל אני מקווה שלא יהיה דומה מדי כי צריך גם לגוון

      • תצא אנימת BL שקוראים לה "לך על זה נקאמורה!" את תתרגמי אותה?
        ותודה על התרגומים שלך🙏❤️

  26. יאאאא ראיתי את הטריילר של הסדרה איזה כיף שאתם מתרגמים אותה!!!
    תודה רבה

  27. אני צריכה איזה 30 פרקים של האנימה הממכרת הזו.
    לדעתי היא הולכת להיות אחת האנימות הטובות של השנה!

עדכונים