אנשים עם דם מומוטארו ואוני הזורם דרך הוורידים שלהם שומרים על יריבות ארוכת שנים.
האוני הם רשלניים, פזיזים וחסרי סדר, בעוד המומוטארו מגנים על העולם האנושי מהאוני הבלתי נשלטים.
שיקי איצ'ינוסה הוא נער פזיז וחסר אחריות, מודע להתרסה שלו ואפילו גאה בגירוש שלו מבית הספר.
למרות הגישה המרדנית של שיקי, לאביו המאמץ, טסויושי, אכפת ממנו מאוד.
אהבתו חסרת האנוכיות של טסויושי מוצגת במהרה בתקרית נפיצה כאשר מומוטארו מתערב בחיפוש אחר שיקי.
בתור מומוטארו בעצמו, טסויושי מסתיר את שיקי במשך שנים ושומר את מוצאו האוני בסוד אפילו ממנו.
כשהוא מוותר על חייו כדי להציל את שיקי ומתוודה על הכול בנשימתו הגוססת, דם האוני של שיקי מתעורר בפעם הראשונה, והופך אותו למפלצת סוררת שופעת זעם וצמא לנקמה.
ההתפרצות הרגעית של שיקי מושכת את תשומת לבו של נאיטו מודאנו, מורה לאוני באקדמיית ראקשאסה – מוסד לאוני צעירים הזקוקים להשכלה ושכלול כוחותיהם.
לפני ששיקי יוכל לנקום את נקמת אביו, עליו ללמוד לשלוט בטבעו העקשן והאימפולסיבי, ובעיקר להילחם בדמו השטני.
יצא השנה עונה 2 כי כיאלו אנחנו ב26 ועברנו את 25 אז אממ כן אבל בטח זה יצא באוגוסט בערך כמו זה 😔
תודה רבה אחלה אנימה אוהב אתכם
😍😍😍😍
דיי לא רציתי שזה ייגמר😭😭😭
הפרק היה מקסים ומרגש, והסדרה הייתה מדהימה♥️
אני כבר רוצה עונה 2🥲
תודה רבה בתאל על התרגום של הסדרה המושלמת הזאת, ובכללי על כל הסדרות שתירגמת🫶🏽
תודה רבה אחלה אנימה אוהב אתכם
באהבה גדולה!
הכריזו על עונה שנייה אז בטח שנה הבא.
ואני שמחה שאהבת את התכנים האחרים שלי 😍
כבר השעה תשע 43 ולא העלית את הפרקקקק… לא הגיוני!!!!!
תפסיק להציק. ככל שאתה לוחץ עליה יותר, החשק שלה לתרגם ירדדד. אז ל ץעתבן
השעה עשר והעולם עוד לא קרס, אז שחרר קצת, היא לא מכונה
השעה כבר 22:10 🧐🧐🧐
סבלנות. יש פרקים קשים יותר לתרגום ויש קלים יותר…
ולי יש קושי עם פרידות
הוא עלה לטלגרם בינתיים
דיי זה לא פייר ככ לא רציתי ששיקי ימותתת😭
הוא לא מת הם פשוט שגרו עליו פצצה
מי גומר ככה פרקקקק
מי גומר ככה פרקקקק מי היצרןןןןן
מזה הפרק החוצפן הזהההה מי גומר ככה פרקקקק
מזה הפרק החוצפן הזהההה מי גומר ככה פרקקקקקק
למה הפרק נגמר ככה?!?!?!?!
זה לא טוב ללב שלי, אני אמות, זהו מתתי ):
זו סדרה כל כך טובה, ועם כמה שהפרק הזה היה קשה רגשית, הוא היה פרק מדהים והאהוב עליי בכל הסדרה, והקרב שלהם הוא היה הקרב הכי טוב בפער עצום.
טוב, עכשיו נשאר לי רק לספור שעות עד הפרק האחרון ):
תודה רבה על התרגום בת אל
אני מתה ביחד איתך אז 😭 למה הם כל פעם מחדש גומרים פרקים ככה והפרק של היום בכלל אני צפיתי בו עם זה שחצי פרצוף שלי רדום אחרי רופא שיניים וכואב לי כל הפרצוף ולא יכולתי שלא לחייך לעצמי כמו מטומטמת כשראיתי את זה ושלא נדבר על הקרב הוא בכלל וואיוואווה וזה שמודאנו עם הכניסה שהוא דפק ומי מסיים פרק ככה לא הבנתי הם לא חושבים על הלבבות שלנו 🥲
אוי מסכנה, תרגישי טוב!
בכל מקרה זה רמס את כל רגשותי ואני ממש מחכה לפרק של שבוע הבא, למרות שאני לא רוצה שהסדרה תיגמררר ):
תודה בכל מקרה אני מחכה כל כך לפרקק
תקשיבו אני לא רגועה בכללל
יש לי תאוריה פסיכיתת שהאבא המאמץ של שיקי לא מת. פשוט לא. אין מצב. הבן אדם סוכן כפול מאה אחוז והוא חי איפשהו וצוחק על כולנו מהצד. כאילו מה זה? דמות כזאת חשובה, כזאת משפיעה על שיקי, ופשוט נעלם בהתחלה? סורי לא קונה. זה מריח לי מזיוף מוות ברמות. נראלי שמומוטארו זייפו את זה כדי לבחון את שיקי או ששלחו את האבא ליחידת עילית סודית שאף אחד לא אמור לדעת עליה בכללל. ואם זה אשכרה נכון??? זה הולך להיות השוק של החיים. בום לפנים.
הרגע ששיקי מגלה שהבן אדם שהוא הכי אהב, הכי סמך עליו, זה שבעצם גידל אותו… הוא הנבל הגדול של הסדרה???
די נו זה שובר נשמה ברמה לא חוקית 😭😭💔
אני אומרת מעכשיו אם זה קורה אני מתפרקת רגשית.
אין חזרה מזה. אין.
לא סביר בכלל. תחשבי על זה, המוות של אביו בפרק הראשון הוא המנוע של שיקי לנקום במי שאחראי. אם הוא יחזור לחיים, זה עלול להחליש את המוטיבציה של שיקי לנקמה ולצמיחה. אבל מכיוון שאבא שלו היה לוחם מומוטארו לשעבר, יש מצב שנראה אותו ב"פלאשבקים" שיחשפו סודות על העבר של שיקי כי עדיין הרבה פרטים לא נחשפו לגביו
ממתי נשים צופות באנימות כאלה? 😂😂😂😂
מי אמר שזה רק לגברים?🤬🤬🤬
איזו שאלה?! מאז ומתמיד
לפעמים פשוט מרגיש לי שהפרקים כלכך קצרים 😭
היי בתאל, מה שלומך?
רציתי לשאול 2 שאלות:
1. מתי הפרק יוצא היום?
2. האם את יודעת מתי הקטע עם הקולות המוזרים יסודר? ובמה זה תלוי, וממה זה נגרם? (סתם מתוך התעניינות…)
תודה על הפרקים🙏 מרוב שהתמכרתי הלכתי לקנות את המאנגה 😂
יש לי אובססיה לסדרה הזאתתתת 😍 וואו היא כל-כך טובה ברמה שאני לא יכולה להסביר במילים וכמובן תודה רבה למתרגת 🥹 זה לא ברור מאליו 🙏
היי בתאל, תודה על הפרק היום♥️
האמת שהפתיח כל כך טוב שאני פשוט ישבתי עכשיו, במשך איזה 20 דק' ויצרתי פלייליסט אנימה רק כדי שאני אוכל לשמוע אותו יותר😅, כי הוא הרגיש לי כל כך מבוזבז, זה בין שירי האנימה האהובים עליי😍.
(אני יודעת, יכולתי להוסיף אותו פשוט לאחד לפלייליסטים שלי אבל זאת רק אני והפרעותי🥲)
בתאל תודה על התרגום זאת סידרה מהממת🥰
מה שמתסכל אותי זה שאין טובים ורעים
כולם צודקים בזמן שכולם טועים
שכל זן ישלוט בכוחות שלו ונסיים סיפור כי בשניי הצדדים יש נפגעים
אני מת הרגע קראתי שהיוצר של הסדרה יצר אותה כי הוא רצה לצייר בנים חתיכים🤣🤣🤣
איפה קראת באלייי גםםם!!
אבל אני מחשבה יש לו ליצור סדרה שלמה רק בגלל גברים חתיכים 🕊️
גמרת עלי עכשיוווו🤣🤣🤣
אם זה מה שדחף אותו ליצור את יצירת המופת הזו, אז איזה כיף שהוא אוהב לצייר דמויות אטרקטיביות, אנחנו הרווחנו! 🙌
סדרה טובה תודה על התרגום❤️ אבל יש לי בעיות בפרקים הקול שלהם משתנה לרובוט
אומייגאד זה קורה גם לי לפעמים
והאמת שלא רק פה, גם בסדרות אחרות ואתרים אחרים.
אבל משום מה זה קרה לי רק כשהייתי אצל דודה שלי עד כה😂
אני אפילו לא יכולה לתאר במילים את אהבתי אל הסדרה הזאתתתת😍😍
בתאל תודה על התרגום ♥️
תודה על הפרקקק
הוא היה טוב, למרות שאני כבר לא יכולה לחכות לראות את המפגש של שיקי ומיקאדו כאוני ומומוטארו, ולראות לאן זה יתפתח…
אגב, הטופ 3 שלי הם מיקאדו, מודאנו ושיקי נראלי, שלושתם דמויות מדהימות, ובכללי האנימה הזאת מדהימה מכל בחינה אפשרית: העלילה, הקונספט, הדמויות הפתיחים המדהימים, זאת הייתה אהבה ממבט ראשון. למרות שהדבר היחיד שמבאס אותי זה שליטרלי כל אחת מהנשים היא איזה מידה G בערך, ואני חושבת שזה טיפה מוגזם ואין בזה באמת צורך…
בכל מקרה, סליחה על החפירות, ותודה בת אל, חולה עלייך (:
היי בתאל, רציתי להודות לך על התרגום (:
בנוסף, רציתי לשאול מתי יוצא הפרק היום? אני מחכה לו כמו משוגעת חחח
ואני ממש מקווה שהפרק ימשיך מאיפה שהפרק הקודם נגמר, ושלא ילך לאיזה מקום אחר, כי אני ממש צריכה המשך חחח
איך אני מחכה לפרק של היום!!!!
גם אנייי! שבוע שלם אני על קוצים 😵💫💥
😍😍
הם לא יכלו לשדר שתי פרקים כפיצוי על שבוע שעבר 🥲 בכל מקרה תודה על התרגום ♥️
היי, רציתי לדעת באיזה ימים זה יוצא?
והאם זה בקצב שבועי?
כל יום שישי
סבבי, תודה💕
פרק 15 בטלגרם בתרגום לאנגלית
אוי לא! בבדיקה!
תוקן!
מתי את מוציא את פרק 15 ? 😭
כשהוא יעלה ביפן👀
סליחה שזה לא ממש קשור לסדרה הזאת אבל לא ידעתי איפה לכתוב את זה 🤷♀️ אז אממ לא אמרתם שיוצא פרויקט גדול באוגוסט פשוט יצאו די הרבה סדרות לאחרונה אז מה מהם הוא הפרויקט 💁♀️ ואם לא אמרתם משהו כזה יצאתי סתומה ברמות וסתם חלמתי משהו כזה..
עלה. חופשי
אהההה תודה ♥️
פרק 15 ציריך לעלות? אושסתם התבלבלתי??
דחו אותו בשבוע ביפן
אה תודה
פעם ראשונה שהפתיח מדהים בדיוק כמו הפתיחה הראשון ואיזה פרק מטורף!!!!
כןןןןןן!!!!!
בעיה עם הסאונד של הפרקים אחרי דקה או שתיים של צפייה הסאונד נשמע מעוות בנתיים בכל הפרקים שציפיתי 1-5 ואני משער שזה בכולם ככה
זה נפתר אם אני מרענן אבל זה חוזר אחרי שתי דקות זה מחרפן
זו בעיה בשרת הזה עם כל הקבצים של האנימה. לכן עדיף להוריד דרכו.
בתאאאאל אפשר בבקשה שתתרגמי איש המסור? 😭😭😭
אני לא אוהבת את האנימה הזו👀👀
וואו, זה נשמע כמו שילוב מטורף לגמרי, אנשים עם דם מוטאנטי שמסתובבים חופשי, אנרכיה מול כוח על-אנושי ששומר על הסדר… לגמרי מרגיש כאילו מישהו לקח Tokyo Ghoul, ערבב עם Chainsaw Man, הוסיף קצת Attack on Titan ואז אמר: "יאללה, בוא נעלה את רמת הכאוס ל־300%".
אם זה באמת 24 פרקים של טירוף כזה, נראה לי שכל פרק ירגיש כמו להזריק אדרנלין ישר לווריד.
ראיתי את שלושתן, וטוגן אנקי שמה את כולן בכיס הקטן שלה מבחינת עומק עלילתי, קצב, ופיתוח דמויות
מתקפת הטיטאנים היא הכי טובה לדעתי!!! את לא יכולה להשוות בכלל!!! סצינות הקרבות והאקשן.. אין עוד אנימ ברמה הזו!!!
בעיניי היא לא. המעבר מקרבות מול טיטאנים לטוויסטים פוליטיים הרגיש לי כבד מדי שאפילו חשבתי לנטוש אותה בעונה השלישית. לעומת זאת טוגן אנקי שומרת על זהות ברורה של אקשן, מתח, עם קורטוב הומור, בלי לאבד כיוון לשנייה (מקווה שהיא תמשיך ככה)
האנימות שהוזכרו מתורגמות כאן? רוצה לנסות
ארן הרס הכול!
ליווי היה צריך להיות הראשי ואז זה היה מושלם!
אגב, עובדה מעניינת: המדובב של מודאנו הוא המדובב של ליווי (לא סתם התאהבתי במודאנו מהרגע הראשון – הם גם נראים דומה!)
Could every bit all misunderland motor of vale of the animat
תודה רבה שאתם מתרגמים את זה!!! בבקשה אל תנטשו את הפרויקט🙏🙏🙏🙏
לנטוש? מעולם לא נטשתי אף פרויקט שלי, אז למה שאתחיל עכשיו?
הפרקים עולים ביום שהם יוצאים 🤣
תודה רבה😍😍
מישהו יודע איפה אפשר לרכוש את המנגה בתרגום לעברית?
אין בעברית, כמו רוב המנגות… עדיף להזמין מחו״ל באנגלית, יש מבחר עצום ומגוון
ניסיתי למצוא בעברית את 'אקדמיית הגיבורים שלי' ולא קיים בכלל. קניתי באנגלית בקומיקס וירקות, הם מייבאים, אבל המחיר לא זול
מה זה קומיקס וירקות?
קומיקס וירקות זו חנות ישראלית לקומיקס ומנגה בתל אביב (וגם אונליין). הם מייבאים מנגות באנגלית ויפנית, וגם מוכרים קומיקס אמריקאי, מרצ'נדייז ודברים לאספנים
יש באינטרנט על מנגה לקריאה אונליין.
ממליצה לא לקנות בארץ כי זה ממש יקר.
תמיד עדיף להזמין מחו"ל, ככה אני עושה עם הֲפופים, הפיגרים והאלבומים שלי
אני קונה מנגה באנגלית דרך Book Depository, מגיע די מהר והמשלוח חינם
מה הקטע של הקישין? כאילו מה ההבדל בין אוני לקישין?
לפי התגובה של הדמויות, אפשר להבין שההבדל הוא ברמת הכוח והמעמד. קישין הוא בעצם אוני בדרגה עליונה, עם עוצמה שמעבר לאוני רגיל
אבל הוא יודע שהוא מה שנקרא 'קישין'?
לא, 99 אחוז לא יודעים שהם ילדי קישין
קישין הוא אדם שהצליח לשים סוף להשמדת האוני.
קישין הכניס הרבה נשים להריון וחלקם ירשו את כוחו.
אומרים שבכל פעם שהתבוסה על האוני מגיעה, נולדים שמונה ילדי קישין, כל אחד עם אלמנט שונה.
שיקי הוא ילד קישין עם אלמנט האש.
קישין או דון ז'ואן על סטרואידים? 😂
נשמע שהוא היה ב־Side Quest משלו 🤣😏🤣
בואו נקווה ששיקי לא ילך בעקבות אביו 😂😂
במקרה הזה התפוח דווקא נפל רחוק מהעץ… אם תהיה לו חברה אחת זה כבר נס 🤣
הוא נראה יותר מהטיפוסים שנדבקים למישהי אחת ולא עוזבים 😏
ההבדל נעוץ בזה שקישין זה בן של הגנרל הכי חזק בהיסטריה של אוני ואדם שלו חזק פי כמה מאוני רגיל
האתר הכי טוב לאנימה חדמש
תהיה עוד עונה נכון
נכון
יצא השנה עונה 2 כי כיאלו אנחנו ב26 ועברנו את 25 אז אממ כן אבל בטח זה יצא באוגוסט בערך כמו זה 😔
תודה רבה אחלה אנימה אוהב אתכם
😍😍😍😍
דיי לא רציתי שזה ייגמר😭😭😭
הפרק היה מקסים ומרגש, והסדרה הייתה מדהימה♥️
אני כבר רוצה עונה 2🥲
תודה רבה בתאל על התרגום של הסדרה המושלמת הזאת, ובכללי על כל הסדרות שתירגמת🫶🏽
תודה רבה אחלה אנימה אוהב אתכם
באהבה גדולה!
הכריזו על עונה שנייה אז בטח שנה הבא.
ואני שמחה שאהבת את התכנים האחרים שלי 😍
כבר השעה תשע 43 ולא העלית את הפרקקקק… לא הגיוני!!!!!
תפסיק להציק. ככל שאתה לוחץ עליה יותר, החשק שלה לתרגם ירדדד. אז ל ץעתבן
השעה עשר והעולם עוד לא קרס, אז שחרר קצת, היא לא מכונה
השעה כבר 22:10 🧐🧐🧐
סבלנות. יש פרקים קשים יותר לתרגום ויש קלים יותר…
ולי יש קושי עם פרידות
הוא עלה לטלגרם בינתיים
דיי זה לא פייר ככ לא רציתי ששיקי ימותתת😭
הוא לא מת הם פשוט שגרו עליו פצצה
מי גומר ככה פרקקקק
מי גומר ככה פרקקקק מי היצרןןןןן
מזה הפרק החוצפן הזהההה מי גומר ככה פרקקקק
מזה הפרק החוצפן הזהההה מי גומר ככה פרקקקקקק
למה הפרק נגמר ככה?!?!?!?!
זה לא טוב ללב שלי, אני אמות, זהו מתתי ):
זו סדרה כל כך טובה, ועם כמה שהפרק הזה היה קשה רגשית, הוא היה פרק מדהים והאהוב עליי בכל הסדרה, והקרב שלהם הוא היה הקרב הכי טוב בפער עצום.
טוב, עכשיו נשאר לי רק לספור שעות עד הפרק האחרון ):
תודה רבה על התרגום בת אל
אני מתה ביחד איתך אז 😭 למה הם כל פעם מחדש גומרים פרקים ככה והפרק של היום בכלל אני צפיתי בו עם זה שחצי פרצוף שלי רדום אחרי רופא שיניים וכואב לי כל הפרצוף ולא יכולתי שלא לחייך לעצמי כמו מטומטמת כשראיתי את זה ושלא נדבר על הקרב הוא בכלל וואיוואווה וזה שמודאנו עם הכניסה שהוא דפק ומי מסיים פרק ככה לא הבנתי הם לא חושבים על הלבבות שלנו 🥲
אוי מסכנה, תרגישי טוב!
בכל מקרה זה רמס את כל רגשותי ואני ממש מחכה לפרק של שבוע הבא, למרות שאני לא רוצה שהסדרה תיגמררר ):
תודה בכל מקרה אני מחכה כל כך לפרקק
תקשיבו אני לא רגועה בכללל
יש לי תאוריה פסיכיתת שהאבא המאמץ של שיקי לא מת. פשוט לא. אין מצב. הבן אדם סוכן כפול מאה אחוז והוא חי איפשהו וצוחק על כולנו מהצד. כאילו מה זה? דמות כזאת חשובה, כזאת משפיעה על שיקי, ופשוט נעלם בהתחלה? סורי לא קונה. זה מריח לי מזיוף מוות ברמות. נראלי שמומוטארו זייפו את זה כדי לבחון את שיקי או ששלחו את האבא ליחידת עילית סודית שאף אחד לא אמור לדעת עליה בכללל. ואם זה אשכרה נכון??? זה הולך להיות השוק של החיים. בום לפנים.
הרגע ששיקי מגלה שהבן אדם שהוא הכי אהב, הכי סמך עליו, זה שבעצם גידל אותו… הוא הנבל הגדול של הסדרה???
די נו זה שובר נשמה ברמה לא חוקית 😭😭💔
אני אומרת מעכשיו אם זה קורה אני מתפרקת רגשית.
אין חזרה מזה. אין.
לא סביר בכלל. תחשבי על זה, המוות של אביו בפרק הראשון הוא המנוע של שיקי לנקום במי שאחראי. אם הוא יחזור לחיים, זה עלול להחליש את המוטיבציה של שיקי לנקמה ולצמיחה. אבל מכיוון שאבא שלו היה לוחם מומוטארו לשעבר, יש מצב שנראה אותו ב"פלאשבקים" שיחשפו סודות על העבר של שיקי כי עדיין הרבה פרטים לא נחשפו לגביו
ממתי נשים צופות באנימות כאלה? 😂😂😂😂
מי אמר שזה רק לגברים?🤬🤬🤬
איזו שאלה?! מאז ומתמיד
לפעמים פשוט מרגיש לי שהפרקים כלכך קצרים 😭
היי בתאל, מה שלומך?
רציתי לשאול 2 שאלות:
1. מתי הפרק יוצא היום?
2. האם את יודעת מתי הקטע עם הקולות המוזרים יסודר? ובמה זה תלוי, וממה זה נגרם? (סתם מתוך התעניינות…)
תודה על הפרקים🙏 מרוב שהתמכרתי הלכתי לקנות את המאנגה 😂
יש לי אובססיה לסדרה הזאתתתת 😍 וואו היא כל-כך טובה ברמה שאני לא יכולה להסביר במילים וכמובן תודה רבה למתרגת 🥹 זה לא ברור מאליו 🙏
היי בתאל, תודה על הפרק היום♥️
האמת שהפתיח כל כך טוב שאני פשוט ישבתי עכשיו, במשך איזה 20 דק' ויצרתי פלייליסט אנימה רק כדי שאני אוכל לשמוע אותו יותר😅, כי הוא הרגיש לי כל כך מבוזבז, זה בין שירי האנימה האהובים עליי😍.
(אני יודעת, יכולתי להוסיף אותו פשוט לאחד לפלייליסטים שלי אבל זאת רק אני והפרעותי🥲)
בתאל תודה על התרגום זאת סידרה מהממת🥰
מה שמתסכל אותי זה שאין טובים ורעים
כולם צודקים בזמן שכולם טועים
שכל זן ישלוט בכוחות שלו ונסיים סיפור כי בשניי הצדדים יש נפגעים
אני מת הרגע קראתי שהיוצר של הסדרה יצר אותה כי הוא רצה לצייר בנים חתיכים🤣🤣🤣
איפה קראת באלייי גםםם!!
אבל אני מחשבה יש לו ליצור סדרה שלמה רק בגלל גברים חתיכים 🕊️
גמרת עלי עכשיוווו🤣🤣🤣
אם זה מה שדחף אותו ליצור את יצירת המופת הזו, אז איזה כיף שהוא אוהב לצייר דמויות אטרקטיביות, אנחנו הרווחנו! 🙌
סדרה טובה תודה על התרגום❤️ אבל יש לי בעיות בפרקים הקול שלהם משתנה לרובוט
אומייגאד זה קורה גם לי לפעמים
והאמת שלא רק פה, גם בסדרות אחרות ואתרים אחרים.
אבל משום מה זה קרה לי רק כשהייתי אצל דודה שלי עד כה😂
אני אפילו לא יכולה לתאר במילים את אהבתי אל הסדרה הזאתתתת😍😍
בתאל תודה על התרגום ♥️
תודה על הפרקקק
הוא היה טוב, למרות שאני כבר לא יכולה לחכות לראות את המפגש של שיקי ומיקאדו כאוני ומומוטארו, ולראות לאן זה יתפתח…
אגב, הטופ 3 שלי הם מיקאדו, מודאנו ושיקי נראלי, שלושתם דמויות מדהימות, ובכללי האנימה הזאת מדהימה מכל בחינה אפשרית: העלילה, הקונספט, הדמויות הפתיחים המדהימים, זאת הייתה אהבה ממבט ראשון. למרות שהדבר היחיד שמבאס אותי זה שליטרלי כל אחת מהנשים היא איזה מידה G בערך, ואני חושבת שזה טיפה מוגזם ואין בזה באמת צורך…
בכל מקרה, סליחה על החפירות, ותודה בת אל, חולה עלייך (:
היי בתאל, רציתי להודות לך על התרגום (:
בנוסף, רציתי לשאול מתי יוצא הפרק היום? אני מחכה לו כמו משוגעת חחח
ואני ממש מקווה שהפרק ימשיך מאיפה שהפרק הקודם נגמר, ושלא ילך לאיזה מקום אחר, כי אני ממש צריכה המשך חחח
איך אני מחכה לפרק של היום!!!!
גם אנייי! שבוע שלם אני על קוצים 😵💫💥
😍😍
הם לא יכלו לשדר שתי פרקים כפיצוי על שבוע שעבר 🥲 בכל מקרה תודה על התרגום ♥️
היי, רציתי לדעת באיזה ימים זה יוצא?
והאם זה בקצב שבועי?
כל יום שישי
סבבי, תודה💕
פרק 15 בטלגרם בתרגום לאנגלית
אוי לא! בבדיקה!
תוקן!
מתי את מוציא את פרק 15 ? 😭
כשהוא יעלה ביפן👀
סליחה שזה לא ממש קשור לסדרה הזאת אבל לא ידעתי איפה לכתוב את זה 🤷♀️ אז אממ לא אמרתם שיוצא פרויקט גדול באוגוסט פשוט יצאו די הרבה סדרות לאחרונה אז מה מהם הוא הפרויקט 💁♀️ ואם לא אמרתם משהו כזה יצאתי סתומה ברמות וסתם חלמתי משהו כזה..
עלה. חופשי
אהההה תודה ♥️
פרק 15 ציריך לעלות? אושסתם התבלבלתי??
דחו אותו בשבוע ביפן
אה תודה
פעם ראשונה שהפתיח מדהים בדיוק כמו הפתיחה הראשון ואיזה פרק מטורף!!!!
כןןןןןן!!!!!
בעיה עם הסאונד של הפרקים אחרי דקה או שתיים של צפייה הסאונד נשמע מעוות בנתיים בכל הפרקים שציפיתי 1-5 ואני משער שזה בכולם ככה
זה נפתר אם אני מרענן אבל זה חוזר אחרי שתי דקות זה מחרפן
זו בעיה בשרת הזה עם כל הקבצים של האנימה. לכן עדיף להוריד דרכו.
בתאאאאל אפשר בבקשה שתתרגמי איש המסור? 😭😭😭
אני לא אוהבת את האנימה הזו👀👀
וואו, זה נשמע כמו שילוב מטורף לגמרי, אנשים עם דם מוטאנטי שמסתובבים חופשי, אנרכיה מול כוח על-אנושי ששומר על הסדר… לגמרי מרגיש כאילו מישהו לקח Tokyo Ghoul, ערבב עם Chainsaw Man, הוסיף קצת Attack on Titan ואז אמר: "יאללה, בוא נעלה את רמת הכאוס ל־300%".
אם זה באמת 24 פרקים של טירוף כזה, נראה לי שכל פרק ירגיש כמו להזריק אדרנלין ישר לווריד.
ראיתי את שלושתן, וטוגן אנקי שמה את כולן בכיס הקטן שלה מבחינת עומק עלילתי, קצב, ופיתוח דמויות
מתקפת הטיטאנים היא הכי טובה לדעתי!!! את לא יכולה להשוות בכלל!!! סצינות הקרבות והאקשן.. אין עוד אנימ ברמה הזו!!!
בעיניי היא לא. המעבר מקרבות מול טיטאנים לטוויסטים פוליטיים הרגיש לי כבד מדי שאפילו חשבתי לנטוש אותה בעונה השלישית. לעומת זאת טוגן אנקי שומרת על זהות ברורה של אקשן, מתח, עם קורטוב הומור, בלי לאבד כיוון לשנייה (מקווה שהיא תמשיך ככה)
האנימות שהוזכרו מתורגמות כאן? רוצה לנסות
ארן הרס הכול!
ליווי היה צריך להיות הראשי ואז זה היה מושלם!
אגב, עובדה מעניינת: המדובב של מודאנו הוא המדובב של ליווי (לא סתם התאהבתי במודאנו מהרגע הראשון – הם גם נראים דומה!)
Could every bit all misunderland motor of vale of the animat
תודה רבה שאתם מתרגמים את זה!!! בבקשה אל תנטשו את הפרויקט🙏🙏🙏🙏
לנטוש? מעולם לא נטשתי אף פרויקט שלי, אז למה שאתחיל עכשיו?
הפרקים עולים ביום שהם יוצאים 🤣
תודה רבה😍😍
מישהו יודע איפה אפשר לרכוש את המנגה בתרגום לעברית?
אין בעברית, כמו רוב המנגות… עדיף להזמין מחו״ל באנגלית, יש מבחר עצום ומגוון
ניסיתי למצוא בעברית את 'אקדמיית הגיבורים שלי' ולא קיים בכלל. קניתי באנגלית בקומיקס וירקות, הם מייבאים, אבל המחיר לא זול
מה זה קומיקס וירקות?
קומיקס וירקות זו חנות ישראלית לקומיקס ומנגה בתל אביב (וגם אונליין). הם מייבאים מנגות באנגלית ויפנית, וגם מוכרים קומיקס אמריקאי, מרצ'נדייז ודברים לאספנים
יש באינטרנט על מנגה לקריאה אונליין.
ממליצה לא לקנות בארץ כי זה ממש יקר.
תמיד עדיף להזמין מחו"ל, ככה אני עושה עם הֲפופים, הפיגרים והאלבומים שלי
אני קונה מנגה באנגלית דרך Book Depository, מגיע די מהר והמשלוח חינם
מה הקטע של הקישין? כאילו מה ההבדל בין אוני לקישין?
לפי התגובה של הדמויות, אפשר להבין שההבדל הוא ברמת הכוח והמעמד. קישין הוא בעצם אוני בדרגה עליונה, עם עוצמה שמעבר לאוני רגיל
אבל הוא יודע שהוא מה שנקרא 'קישין'?
לא, 99 אחוז לא יודעים שהם ילדי קישין
קישין הוא אדם שהצליח לשים סוף להשמדת האוני.
קישין הכניס הרבה נשים להריון וחלקם ירשו את כוחו.
אומרים שבכל פעם שהתבוסה על האוני מגיעה, נולדים שמונה ילדי קישין, כל אחד עם אלמנט שונה.
שיקי הוא ילד קישין עם אלמנט האש.
קישין או דון ז'ואן על סטרואידים? 😂
נשמע שהוא היה ב־Side Quest משלו 🤣😏🤣
בואו נקווה ששיקי לא ילך בעקבות אביו 😂😂
במקרה הזה התפוח דווקא נפל רחוק מהעץ… אם תהיה לו חברה אחת זה כבר נס 🤣
הוא נראה יותר מהטיפוסים שנדבקים למישהי אחת ולא עוזבים 😏
ההבדל נעוץ בזה שקישין זה בן של הגנרל הכי חזק בהיסטריה של אוני ואדם שלו חזק פי כמה מאוני רגיל
אמא איזה פרק וואואאו 😍😍😍😍
😍😍😍😍😍😍😍😍